اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز بخواب دنیا مهدی جهانی همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره با صدای مهدی جهانی برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز بخواب دنیا مهدی جهانی را قبل از انتخاب به صورت آنلاین گوش کنید:

کد پیشواز بخواب دنیا مهدی جهانی

کد آوای انتظار همراه اول: 13258

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۳۰

دانلود

بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره

دل بی کس من یاری نداره

دل من میل دلداری نداره نداره

 

کد پیشواز مهدی جهانی دست من نیست اگه انقد دلم هواتو داره

کد آوای انتظار همراه اول: 13257

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۲۹

دانلود

دست من نیست اگه انقد دلم هواتو داره

اگه نمیتونه تنهات بذاره تو که خوب میدونی نداره چاره

دست من نیست اگه بارون میاد یادت میوفتم

به کسی از تو من چیزی نگفتم

کد پیشواز مهدی جهانی بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره

کد آوای انتظار همراه اول: 13259

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۳۱

دانلود

خود تو دادی تنهاییو یادم

نشست روی دلم غصه ی عالم

مگه میشه نریزه اشک آدم

مگه میشه که من یادت نباشم

دیگه این دل بلد نمیشه راهشم

یه جوری زخم زدی نمیشه پاشم

بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره

دل بی کس من یاری نداره

دل من میل دلداری نداره نداره

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی