اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز ناصر زینعلی همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین مجموعه کامل

مجموعه کامل کد پیشواز آهنگ های ناصر زینعلی با امکان پخش آنلاین برای سیمکارتهای همراه اول و ایرانسل همراه با متن هر پیشواز

کد پیشواز نفسام میگیره کنارت فقط باش ناصر زینعلی

کد آوای انتظار همراه اول: 24844

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۵۳۵

دانلود

عجب احساسی و عجب هوایی عشقت کنارته همچین شبایی

نگامون بی بهونه قفله رو هم عجب دنیایی و عجب خدایی

نفسام میگیره کنارت فقط باش همین لحظه چقدر دلم میخوادت فقط باش

گل دوست داشتنیم دلت نگیره که این مغرور دیوونه میمیره

خودت آمارمو داری میدونی نمیزارم کسی جاتو بگیره

گل دوست داشتنیم دلت نگیره که این مغرور دیوونه میمیره

خودت آمارمو داری میدونی نمیزارم کسی جاتو بگیره

کد پیشواز فقط باش ناصر زینعلی - گل دوست داشتنیم دلت نگیره

کد آوای انتظار همراه اول: 24845

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۵۳۶

دانلود

گل دوست داشتنیم دلت نگیره که این مغرور دیوونه میمیره

خودت آمارمو داری میدونی نمیزارم کسی جاتو بگیره

 

کد پیشواز فقط باش ناصر زینعلی - همین لحظه چقدر دلم میخوادت فقط باش

کد آوای انتظار همراه اول: 24846

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۵۳۷

دانلود

به تنهایی واسم قد یه دنیایی توئه دیوونه رو کی تنها میزاره

تا هر وقت که بخوای ادامه میدم باهات نپرس تا کی تا نداره

نفسام میگیره کنارت فقط باش همین لحظه چقدر دلم میخوادت فقط باش

گل دوست داشتنیم دلت نگیره که این مغرور دیوونه میمیره

خودت آمارمو داری میدونی نمیزارم کسی جاتو بگیره

کد پیشواز یه خبری شده ناصر زینلی - یواشکی نگام کرد و قلبم در اومد از جاش

کد آوای انتظار همراه اول: 15476

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۸۱۲

دانلود

یواشکی نگام کرد و قلبم در اومد از جاش منو میگیره برق چشماش

بی سر و صدا اومد و راحت عاشقم کرد نفهمیدم از کجا شد پیداش

آخه عشقم نداریم رو دست تو جذاب شبیهت نیست تکی مثل الماس کمیاب

یه خبری شده میگن تو شهر میگن اومده یه نفر

هزار تا سودا و یه سر ای وای ای وای ای وای

دلمو به دریا میزنم میگم عاشقش منم

کاشکی بشه مال خودم ای وای ای وای ای وای

یه خبری شده میگن تو شهر میگن اومده یه نفر

هزار تا سودا و یه سر ای وای ای وای ای وای

کد پیشواز ناصر زینعلی یه خبری شده میگن تو شهر میگن اومده یه نفر

کد آوای انتظار همراه اول: 15477

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۸۱۳

دانلود

دوست دارم تورو من خیلی زیاد دوست داشتنت آخه مگه دلیل میخواد

هرجور باشی میدونی دلم باهاته ...

نزدیکت نیست توی خوبی هیچکسی دنیامی تو واسه من خودت بسی

رو دستت نیست به دلم خیلی نشستی ...

یه خبری شده میگن تو شهر میگن اومده یه نفر

هزار تا سودا و یه سر ای وای ای وای ای وای

دلمو به دریا میزنم میگم عاشقش منم

کاشکی بشه مال خودم ای وای ای وای ای وای

یه خبری شده میگن تو شهر میگن اومده یه نفر

هزار تا سودا و یه سر ای وای ای وای ای وای

دلمو به دریا میزنم میگم عاشقش منم

کاشکی بشه مال خودم ای وای ای وای ای وای

کد پیشواز مجسمه ناصر زینعلی - قید خوبارو برام زدی

کد آوای انتظار همراه اول: 13967

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۱۴۴۳

دانلود

قید خوبارو برام زدی پا به پاهای من اومدی

باغچه ی قلبمو گل کاشتی واسه زندگیم اومد داشتی

عشقو دادی یاد این دیوونه ساختی یه خونه از این ویرونه

کم که میارم میگیرم هی نشونت
میام سر میذارم رو جای امن شونت

وقتی نم نم آسمون تاریک میشه شب میزنه
دو تا دل میمونه که باهم مرتب میزنه

پیله میشم به تو کم کم پیش من پروانه شی
وقت لالایی بیا روی گل قلبم بشین

کد پیشواز مجسمه ساختم ازت توی میدون دلم ناصر زینعلی

کد آوای انتظار همراه اول: 13968

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۱۴۴۴

دانلود

مجسمه ساختم ازت توی میدون دلم
یه نفس میگردم هی دورت

به صورتت خیره میشم گرمه مث نور شمع
میزنم از تو چشام پل بهت

وقتی نم نم آسمون تاریک میشه شب میزنه
دو تا دل میمونه که باهم مرتب میزنه

پیله میشم به تو کم کم پیش من پروانه شی
وقت لالایی بیا روی گل قلبم بشین

کد پیشواز نگام کن یکی تا مرز جنون پای تو وایساده ناصر زینعلی

کد آوای انتظار همراه اول: 26294

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۱۰۵

دانلود

نگام کن یکی تا مرز جنون پای تو وایساده

دیوونته بدون دون نفس های تو معتاده

واست جون میده این یه قانونه واسش تا آخرش

برات میمیره اگه تو یه روز نگی عشقم بهش

جذاب و حساس آخر احساس همه چیزمی

پرچمت بالاست

کد پیشواز جذاب و حساس آخر احساس ناصر زینعلی

کد آوای انتظار همراه اول: 26295

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۱۰۶

دانلود

من اینجام بده دستاتو به من از رو زمین پاشو

ولش نکن حالا که اومدیم این راهو تا اینجاشو

عادت کردیم را بریم تو این تاریکیا

پیدا کردیم با هم این حالو همین نزدیکیا

جذاب و حساس آخر احساس همه چیزمی

پرچمت بالاست

جذاب و حساس آخر احساس همه چیزمی

پرچمت بالاست

کد پیشواز طرفدار ناصر زینعلی - بگو نه به هرکی اومدش سمتت

کد آوای انتظار همراه اول: 26296

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۵۴۶۹

دانلود

بگو نه به هرکی اومدش سمتت به جز من نمیخوام ببینم هیشکیو دور تو اصلا

نمیتونه بسازه هرکسی با تو دیوونه به حز من کی میتونه آخه عشق بمونه کی میتونه

تموم دنیا یه طرف تو یه طرف آره هیشکی بهت زل نزنه منم طرفدارت

فقط با من برو با من بیا میدونی بیماره قلبم بهت عشقم فقط تویی که دوست داره

کد پیشواز طرفدار ناصر زینعلی - تموم دنیا یه طرف تو یه طرف آره

کد آوای انتظار همراه اول: 26297

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۵۴۷۰

دانلود

هوای شونت دیوونه خونس اینجا یکی هست نبینه چشاتو هواشم میده از دست

میدونم عشقم همه حرفامو بهونس میلرزه قلبم تو خوبی از بس خودت بذار تا به دنیا بگم پس

تموم دنیا یه طرف تو یه طرف آره هیشکی بهت زل نزنه منم طرفدارت

فقط با من برو با من بیا میدونی بیماره قلبم بهت عشقم فقط تویی که دوست داره

کد پیشواز یه سال گذشت عزیزم ناصر زینعلی

کد آوای انتظار همراه اول: 26298

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۱۰۸

دانلود

قسمت نبود بمونه اما منه دیوونه

هر لحظه تویه خونه می بینمش هنوزم

نمیدونه که تنها دارم میمیرم اینجا

رفته کجایه دنیا که اینه حالو روزم

تو خیلی وقته با من مثله غریبه هایی

سرده هوا عزیزم تو این هوا کجایی

یه سال گذشت عزیزم دیگه رسیده سرما

سرگرم چی شدی تو که موندم اینجا تنها

کد پیشواز ناصر زینعلی یه سال گذشت عزیزم دیگه رسیده سرما

کد آوای انتظار همراه اول: 26299

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۱۰۹

دانلود

دست میکشم رو هر چی که جا مونده

گلدون تو توو خونه تنها مونده

نگاه من به آسمون این ابرای پاییزی رو گریونده

یه قاب عکس خالی رو دیواره نبودنتو یاد من میاره

خودت بگو یه دل آخه مگه چقدر طاقت دوری داره

یه سال گذشت عزیزم دیگه رسیده سرما

سرگرم چی شدی تو که موندم اینجا تنها

چیکار کنم که نیستی با کی باید بخندم

نیستی که من دوباره شال تو رو ببندم

کد پیشواز ناصر زینعلی دلم میخواد آروم تو رو زیر بارون

کد آوای انتظار همراه اول: 26300

دانلود

روی تن سردم چیکه چیکه بارون میباره
انگاری که با تو دارم میشم عاشق دوباره

چقدر حس خوبی به تو دارم امشب عشق من
اگه تورو میخوام دست خودم نیست آخه دوست دارم

دلم میخواد آروم تورو زیر بارون تو بغلم بگیرم و ببوسمت
چشامو ببندم حلقه کنم دستامو دور تنت

کد پیشواز زیر بارون ناصر زینعلی - خیلی دارم عادت میکنم به بودن کنارت

کد آوای انتظار همراه اول: 26301

دانلود

خیلی دارم عادت میکنم به بودن کنارت
میدونی که من از ته دلم امشب میخوامت

نمیذارم عشقم ثانیه ها با تو تموم شه
کجا توی دنیا کسی مث تو میتونه باشه

دلم میخواد آروم تورو زیر بارون تو بغلم بگیرم و ببوسمت
چشامو ببندم حلقه کنم دستامو دور تنت

کد پیشواز دلمو بردی با نگاهت ناصر زینعلی

کد آوای انتظار همراه اول: 28371

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۲۸۴

دانلود

دلمو بردی با نگاهت یه جوری که دل من همش میخوادت

شدی جونم دیگه میدونم توی هر جمعی نباشی نمیمونم

واسه ی تو جونمو میدم آخه من مثل تورو هیچ جا ندیدم

دیوونه میشم اگه نمونی پیشم من همونم که میگفت عاشق نمیشم

من همونم که تورو خیلی میخواد همه جوره باهاته جمع حواسش

کد پیشواز دلمو بردی ناصر زینعلی - دیوونه میشم اگه نمونی پیشم

کد آوای انتظار همراه اول: 28372

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۲۸۵

دانلود

تو که باشی دنیا رو دارم به همه پز میدم که تو هستی کنارم

با تو میمونم من واسه همیشه بمون کنار من ببین چی میشه

بذار ببینمت باش جلو چشمم آخه من عاشقتم همیشه عشقم

تو رو که دارم من چه خوبه دنیام بذار دستات باشه همش تو دستام

دیوونه میشم اگه نمونی پیشم من همونم که میگفت عاشق نمیشم

کد پیشواز اگه روت حساسم نذار پا احساسم ناصر زینعلی

کد آوای انتظار همراه اول: 47911

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۵۴۶۷

دانلود

اگه روت حساسم نذار پا احساسم همینشم عجیبه واسم بودی تا الان پام

شایدم حق با توئه منم کارام آتوئه همیشه از چشم تو ولی خودتو بذار جام

آخه بگو چت بود به کی حواست بود اصلا بگو میدونی یا نه کی پای دلت موند

خودت خراب کردیش سوزوندی تو آتیش دلی که بعد رفتن تو هی زخم زبون خورد

هول ورت داشت با وابسته شدن به تو حس منو آخه کی بهت داشت

حالا پس نمیزنم بی هوا پیت راحت باش برو بیخیال من شو آره راحت باش

کد پیشواز روت حساسم ناصر زینعلی - بابا هول ورت داشت

کد آوای انتظار همراه اول: 47912

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۵۴۶۸

دانلود

من ساده رو بگو که شدم خام تو زود بگو تو سرت چی بود این بار

خوشی زد زیر دلت نیستمش اینو که هی بری پات بمونم هی هر بار

هول ورت داشت با وابسته شدن به تو حس منو آخه کی بهت داشت

حالا پس نمیزنم بی هوا پیت راحت باش برو بیخیال من شو آره راحت باش

کد پیشواز زل بزن تو چشم من ناصر زینعلی

کد آوای انتظار همراه اول: 47916

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۵۴۷۱

دانلود

میزنه پر طرز نگاهش داره با همه فرق

کیه که ببینه اونو نشه غرق توی اون صورت ماهش

شب شده سرد منو اون زیر این بارون و یه چتر

که ما دوتارو عاشق همدیگه کرد که دل منو خیلی میخوادش

زل بزن تو چشم من هیچ کسی عاشق تو نیست

میزنی با من قدم تو کوچه های سرد و خیس

دستمو میگیری و بارون میباره امشبم

میدونی که تو قلب من جای هیشکیو جز تو نیست

کد پیشواز ناصر زینعلی زل بزن تو چشم من هیچ کسی عاشق تو نیست

کد آوای انتظار همراه اول: 47918

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۵۴۷۲

دانلود

زل بزن تو چشم من هیچ کسی عاشق تو نیست

میزنی با من قدم تو کوچه های سرد و خیس

دستمو میگیری و بارون میباره امشبم

میدونی که تو قلب من جای هیشکیو جز تو نیست

کد پیشواز تو چقد نابی بس که جذابی ناصر زینعلی

کد آوای انتظار همراه اول: 92952

دانلود

تو چقد نابی بس که جذابی منو دیوونه میکنی

رو چه حسابی بازی میکنی با من اینجوری بیخودی

همینجوری بمون نذار تغییرت بدن این آدمای بد

تو چش نباش اصلا این حسودا آدمو چشم میزنن فقط

دلبر ناب دلم با چشای خوشگل مشکیت یکم

یه نگاه ریز زیرچشمی به من بنداز که من دیوونه شم ای وای من

دلبر ناب دلم من دو آتیشه طرفدارم ببین

دست نمیشه از تو بردارم همین ای وای من بیمارتم ای وای من

کد پیشواز تو چقد نابی ناصر زینعلی - یه منظومه تو چشماته

کد آوای انتظار همراه اول: 92953

دانلود

یه منظومه تو چشماته که تا میشم بهش خیره منو میگیره

میره بالا توقعم هی نباشی تو توهمت آدم میمیره

نمیدونم چی داری که شبیه مهره ماری که چشام میگیره

باید زودتر میدیدمت همین الانشم برای بودن دیره

دلبر ناب دلم با چشای خوشگل مشکیت یکم

یه نگاه ریز زیرچشمی به من بنداز که من دیوونه شم ای وای من

دلبر ناب دلم من دو آتیشه طرفدارم ببین

دست نمیشه از تو بردارم همین ای وای من بیمارتم ای وای من

کد پیشواز دلبر ناب دلم ناصر زینعلی

کد آوای انتظار همراه اول: 92954

دانلود

دلبر ناب دلم با چشای خوشگل مشکیت یکم

یه نگاه ریز زیرچشمی به من بنداز که من دیوونه شم ای وای من

دلبر ناب دلم من دو آتیشه طرفدارم ببین

دست نمیشه از تو بردارم همین ای وای من بیمارتم ای وای من

کد پیشواز ناصر زینعلی دلبر ناب دلم با چشای خوشگل مشکیت یکم

کد آوای انتظار همراه اول: 93371

دانلود

تو چقد نابی بس که جذابی منو دیوونه میکنی

رو چه حسابی بازی میکنی با من اینجوری بیخودی

همینجوری بمون نذار تغییرت بدن این آدمای بد

تو چش نباش اصلا این حسودا آدمو چشم میزنن فقط

دلبر ناب دلم با چشای خوشگل مشکیت یکم

یه نگاه ریز زیرچشمی به من بنداز که من دیوونه شم ای وای من

دلبر ناب دلم من دو آتیشه طرفدارم ببین

دست نمیشه از تو بردارم همین ای وای من بیمارتم ای وای من

کد پیشواز دلبر ناب دلم ناصر زینعلی

کد آوای انتظار همراه اول: 93372

دانلود

دلبر ناب دلم با چشای خوشگل مشکیت یکم

یه نگاه ریز زیرچشمی به من بنداز که من دیوونه شم ای وای من

دلبر ناب دلم من دو آتیشه طرفدارم ببین

دست نمیشه از تو بردارم همین ای وای من بیمارتم ای وای من

کد پیشواز دلبر ناب دلم ناصر زینعلی - ای وای من بیمارتم ای وای من

کد آوای انتظار همراه اول: 93373

دانلود

یه منظومه تو چشماته که تا میشم بهش خیره منو میگیره

میره بالا توقعم هی نباشی تو توهمت آدم میمیره

نمیدونم چی داری که شبیه مهره ماری که چشام میگیره

باید زودتر میدیدمت همین الانشم برای بودن دیره

دلبر ناب دلم با چشای خوشگل مشکیت یکم

یه نگاه ریز زیرچشمی به من بنداز که من دیوونه شم ای وای من

دلبر ناب دلم من دو آتیشه طرفدارم ببین

دست نمیشه از تو بردارم همین ای وای من بیمارتم ای وای من

کد پیشواز بیا بریم جنگل موت پیاده روی ناصر زینعلی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۸۲۳۸

دانلود

بهترین نفس هوای تو مد شده سبک چشای تو
آخ چقد میچسبه دیوونه اومدن مسافرت با تو

چقد همه چی با هم هماهنگه پیشمی بازم دلم تنگه
میشنوی صدای قلبامون روی ضربای آهنگه

بیا بریم جنگل موت پیاده روی با تو تو عشق میچسبه زیاده روی
بزنه روتو بارون و خیست کنه حاله دیوونه بودن مریضت کنه

کد پیشواز ناصر زینعلی بیا بریم جنگل موت پیاده روی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۸۲۳۹

دانلود

بیا بریم جنگل موت پیاده روی

با تو تو عشق میچسبه زیاده روی

بزنه روتو بارون و خیست کنه

حاله دیوونه بودن مریضت کنه

کد پیشواز جنگل موت ناصر زینلی - با تو تو عشق میچسبه زیاده روی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۸۲۴۰

دانلود

آرامشم کاش همش جلو چشم مثل پروانه بشم تو بشی شمع

مثل پیچک بپیچم دور عشق تو به عشق تو بذار آلوده شم

چقد همه چی با هم هماهنگه پیشمی بازم دلم تنگه
میشنوی صدای قلبامون روی ضربای آهنگه

بیا بریم جنگل موت پیاده روی با تو تو عشق میچسبه زیاده روی
بزنه روتو بارون و خیست کنه حاله دیوونه بودن مریضت کنه

کد پیشواز یه نم بارون و شبای تهرون ناصر زینلی

کد آوای انتظار همراه اول: 94395

دانلود

یه نم بارونو شبای تهرونو پاتوقمون ور دل همو با تو میشم آرومو

ای داد ای دادی چشات کار دستم داد ای جان ای جان دلم گیر دلت افتاد

چیکار میکنی تو بانو آخه با این دل وامونده که نباشی نمیتونم اصلا قلبم پیشت جا مونده

شبا کجا ستاره میشی دوباره بیام دنبالت بگردم آخه دور تو بگردم

کد پیشواز شبای تهرون ناصر زینلی - شبا کجا ستاره میشی دوباره بیام دنبالت بگردم

کد آوای انتظار همراه اول: 94396

دانلود

فقط عشق خودتو چشای خوشگلتو که داره برق

آدم دلش میخواد همه جا بگرده دورتو

آخ حالمو بد کرد منو بد عادت کرد

درجه دوست داشتنمو از صدم رد کرد

چیکار میکنی تو بانو آخه با این دل وامونده

که نباشی نمیتونم اصلا قلبم پیشت جا مونده

شبا کجا ستاره میشی دوباره بیام دنبالت بگردم آخه دور تو بگردم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۶)

  1. کد پیشواز واسه همراه اول میخاستم😔😔چطوری ماه قشنگم تو رو میخاد دل تنگم....تو خدا بذارین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی