اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز عاشق شدن وای چه حالیه رضا جوان همراه اول با پخش آنلاین

 کد آهنگ پیشواز عاشق شدن وای چه حالیه با صدای رضا جوان ارائه شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین و متن کامل آهنگ

 

کد پیشواز عاشق شدن وای چه حالیه - عاشق شدن 3 - رضا جوان - همراه اول

کد همراه اول 12019

کد پیشواز با عشق تو روبراه شدم - عاشق شدن 1 - رضا جوان - همراه اول

کد همراه اول 12017

 

کد پیشواز کی مثل من دیوونت شده - عاشق شدن 2 - رضا جوان - همراه اول

کد همراه اول 12018

 

 

متن آهنگ عاشق شدن رضا جوان

عاشق شدن وای چه حالیه! چه عالیه که تو شدی خانومم…
با توام تا آخر عمر؛ میدونم با تو من آرومم…
یه روزم دور بشی؛ ازم سرِ پا نمیمونم!

با عشق تو روبراه شدم؛ پا شدم دل زدم تا دریا
مثل یه خواب شیرینه؛ پیش تو واسه من این دنیا…
دل من؛ بی تو میمونه تا ابد تک و تنها!

آرامشم تو آسایشم تو… میگم با هر نفس و با هر خواهشم تو!
همراه من تو دلخواه من تو؛ من مثل یک شبم و انگار ماهِ من تو!

کی مثل من دیوونت شده؟ خونت شده دل من دیوونه!
چی مثل اون نگاه تو، دلمو داره می لرزونه؟
سر عشق تو؛ حالمو بگو کی نمی دونه…

رویائیه اون چشای تو؛ جای تو کی میاد توو قلبم
پاشو تا پیاده بریم دو تایی؛ زیر بارون نم نم!
هر چی که بشه؛ من و تو می مونیم دیگه با هم…

آرامشم تو آسایشم تو… میگم با هر نفس و با هر خواهشم تو!
همراه من تو دلخواه من تو؛ من مثل یک شبم و انگار ماهِ من تو!

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی