اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز هواتو دارم هادی هادیلو همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ هواتو دارم با صدای هادی هادیلو برای سرویس آوای انتظار سیمکارتهای همراه اول و سرویس آهنگ پیشواز ایرانسلی ها با پخش آنلاین

من حواسم به توعه بی تو تمومه کارم ، فکر هیچ چیزی نباش من که هواتو دارم 

 

کد پیشواز کارمو ساخته نگات چی مگه داره چشات - هادی هادیلو

کد ایرانـســــل : 44143408

کد هفتگی ایرانسل : 44143389

کد همراه اول : 23596

من حواسم به توعه بی تو تمومه کارم
فکر هیچ چیزی نباش من که هواتو دارم

 

متن آهنگ هواتو دارم 

کارمو ساخته نگات چی مگه داره چشات
که تو لب تر کنی میشی همه دنیام
با تو روراسته دلم چون تورو خواسته دلم
من به جز تو دیگه هیشکی رو نمیخوام

من حواسم به توعه بی تو تمومه کارم
فکر هیچ چیزی نباش من که هواتو دارم

من حواسم به توعه به این حسو از تو دارم
خوبه اینکه دارمت خوبه که عشقو دارم

هرچی بین ما هس یه حس فوق العادس
میدونی برای تو یه بیقرارم

خوبه دلم باهاته اخه تقصیر خنده هاته
میدونی که تا اخرش هواتو دارم

من حواسم به توعه بی تو تمومه کارم
فکر هیچ چیزی نباش من که هواتو دارم

من حواسم به توعه به این حسو از تو دارم
خوبه اینکه دارمت خوبه که عشقو دارم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی