اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز خسته شدم با چشمات بس که درد و دل کردم مرتضی خسروی نژاد همراه اول و ایرانسل

کد آهنگ پیشواز خسته شدم با چشمات بس که درد و دل کردم - احساس چیزی که تو نداری با صدای مرتضی خسروی نژاد ارائــه شـــده برای سیمکارتهــای همـــراه اول و ایرانسل با پخـــش آنلایـــن

 

کد پیشواز خسته شدم با چشمات بس که درد و دل کردم - بی احساس 1 - مرتضی خسروی نژاد 

کد ایرانـســــل : 44137149
کد هفتگی ایرانسل : 44137139
کد همراه اول : 11855
 

 

کد پیشواز بازی نکن با عشقم پا میخوری میسوزی - بی احساس 2 - مرتضی خسروی نژاد 

کد ایرانـســــل : 44137150
کد هفتگی ایرانسل : 44137140
کد همراه اول : 11856
 

کد پیشواز خسته شدم از این عشق - بی احساس 3 - مرتضی خسروی نژاد

کد ایرانـســــل : 44137151
کد هفتگی ایرانسل : 44137141
کد همراه اول : 11857
 

متن آهنگ احساس

لبخند تویه عکسات دیوونه کرده من رو
اون عاشق آواره این مرد بی وطن رو
احساس چیزی که تو نداری
احساس شبای بی قراری
احساس چیزی که دوری ازش
احساس نامهربونی همش
احساس چیزی که تو نداری

احساس شبای بی قراری
احساس چیزی که دوری ازش
احساس نامهربونی همش
بازی نکن با عشقم پا میخوری میسوزی
میگردی دنبال من با چشم تر یه روزی
تو جاده های غربت من بی نشونی میرم
مثل یه خواب شیرین از یاد تو نمیرم
احساس چیزی که تو نداری
احساس شبای بی قراری

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی