اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز یه نامه بده تا بدونم کجایی فتاح فتحی همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز یه نامه بده تا بدونم کجایی با صدای فتاح فتحی ارائه شده برای سیمکارتهای همراه اولی با پخش آنلاین و متن کامل آهنگ یه نامه

 

کد پیشواز کجایی ببینی که حالم خرابه  - فتاح فتحی - همراه اول

کد همراه اول 32138

کد پیشواز تو نیستی و منم حال موندن ندارم - فتاح فتحی - همراه اول

کد همراه اول 32129

 

متن آهنگ یه نامه

تو نیستی و منم حال موندن ندارم

هوا خوبه اما نفس کم ندارم

تو نیستی دلم بی بهونه می میره

یه لحظه نگات از خیالم نمیره

یه نامه بده تا بدونم کجایی

یه کاری بکن تا نگم بی وفایی

بپرس حالم و حتی از روی عادت

بزار فک کنم که دعام شد اجابت

تو نیستی زمینم میلره زیر پام

همه ی این و دیدن که بی تو چه تنهام

مچاله شده قلب من توی سینم

چقدر سخته به انتظارت بشینم

بشینم

کجایی ببینی که حالم خرابه

کجایی که دنیام پر از اضطرابه

دلت تنگ نمیشه تو حتی یه رصد

نبودی ندیدی چی به روزم امد

تو نیستی و منم حال موندن.ندارم

هوا خوبه اما نفس کم ندارم

تو نیستی دلم بی بهونه می میره

یه لحظه نگات از خیالم نمیره

یه نامه بده تا بدونم کجایی

یه کاری بکن تا نگم بی وفایی

بپرس حالم و حتی از روی عادت

بزار فک کنم که دعام شد اجابت

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی