اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز داداشی من با صدای مرتضی جعفرزاده همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز داداشی من پر زده تو آسمون مبارکش باد منزل نامهربون با صدای مرتضی جعفرزاده برای همراه اول و ایرانسل

کد آوای انتظار داداشی من با صدای مرتضی جعفرزاده با پخش آنلاین

کد پیشواز دوباره شب شد و حالم خرابه با صدای مرتضی جعفرزاده

کد آوای انتظار همراه اول: 11616

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۶۹۷۶

دانلود

دوباره شب شد و حالم خرابه

بدون تو شب و روزم عذابه

بهار دل من بی تو خزونه

فلک نگیر رفیقِ من، جوونـــه…

فلک چه کردی با داداشیِ من

خراب کردی چرا نقاشیِ من

 

کد پیشواز امشب دوباره بارون غم میباره با صدای مرتضی جعفرزاده

کد آوای انتظار همراه اول: 11618

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۶۹۶۸

دانلود

امشب دوباره بارون غم میباره

از حال این دل کسی خبر نداره

یه قاب عکسی زد روی دیواره

تموم هستی همین یه یادگاره

ای چرخ گردون دلم کرده ای خون

داداشی من پر زده تو آسمون

مبارکش باد منزل نامهربون

بهار عمرش چه کوتاه بود خدا جون

کد پیشواز یه روز تو آسمون عقابی داشتیم با صدای مرتضی جعفرزاده

کد آوای انتظار همراه اول: 11617

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۶۹۷۷

دانلود

یه روز تو آسمون عقابی داشتیم

همیشه من و او یه خوابی داشتیم

چه کج مداری… ای گلچینِ روزگار

حالا من موندم وُ با این دل زار

فلک؛ چه کردی با داداشی من

خراب کردی چرا نقاشی من

گرفتی جونم و دلخوشی من

کد پیشواز داداشی من پر زده تو آسمون با صدای مرتضی جعفرزاده

کد آوای انتظار همراه اول: 11619

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۶۹۶۹

دانلود

وقتی رفتی شدم اسیر زندون

صدای دردام میره تا هفت آسمون

جونم رسیده به لب آی خدا جون

که هر کلاغی شده عقاب ایرون

ای چرخ گردون دلم رو کردهای خون

داداشی من پر زده تو آسمون

مبارکش باد منزل نامهربون

بهار عمرش چه کوتاه بود خدا جون

کد پیشواز دردت به جونم دلم تنگ شده واست با صدای مرتضی جعفرزاده

کد آوای انتظار همراه اول: 11620

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۶۹۸۰

دانلود

دردت به جونم دلم تنگ شده واست

آرومه جونم دلم نداره طاقت

کابوس بی تو شده برام یه عادت

دیگه ندارم خدا یه خواب راحت

میترسه این دل بدون تو یه ساعت

بهونه تو شده برام یه عادت

 

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۱۷)

  1. لطفا کد پیشواز آهنگ 

    مرتضی جعفرزاده روزگار روزگار 

    توی سایت بگذارید شدیدا لازم

  2. سجاد مهرابی

    سلام لطفاً کد پیشواز دل شکسته که دل نمیشه از مرتضی جعفر زاده رو بگذارید 

  3. لطفاً آوای قید تموم دنیا و به خاطر چشات زدم بزارید سریع تر اقدام کنید ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی