اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز غمگین و گریه دار فوت پدر برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

مجموعه کامل کد آهنگ پیشواز غمگین برای فوت پدر و به یاد پدر درگذشته با امکان پخش آنلاین برای سیمکارتهای ایرانسل و همراه اول

کد پیشواز غمگین و گریه دار فوت پدر همراه اول و ایرانسل بسته کامل

کد پیشواز پدر مازیار فلاحی - بازم بگم برای چی شب عروسیم نبودی

کد آوای انتظار همراه اول: 43456

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۶۰۹۸

دانلود

نه نمیخوام گله کنم که سرنوشت من بده
موقع تاب بازی چرا کسی نبود هلم بده

باز نمیخوام گله کنم باز گله های بیخودی
بازم بگم برای چی شب عروسیم نبودی

کد پیشواز پدر احمدرضا فریدونی - پدر ای مهر و وفا ریشه های مهربونی

کد آوای انتظار همراه اول: 90472

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۸۲۵۳

دانلود

پدر ای مهر و وفا ریشه های مهربونی

باوفاترین فرشته توی قلب آسمونی

ای پرنده مهاجر که به هر شهر میپریدی

واسه آرامش این دل تا کجا تو پر کشیدی

کد پیشواز پدر احمدرضا فریدونی - رفت به غربت ستاره

کد آوای انتظار همراه اول: 90471

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۸۲۵۴

دانلود

تو به هر شاخه پریدی ای چراغ دل خونه

واسه آرزوی دختر دور شدی از آشیونه

یه روز سرد زمستون که اسیر جاده ها شد

رفت به غربت ستاره از من و دلم جدا شد

 

کد پیشواز پدر احمدرضا فریدونی - باورم نمیشه هرگز رفتی دور شدی از ما

کد آوای انتظار همراه اول: 90473

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۸۲۵۵

دانلود

باورم نمیشه هرگز رفتی دور شدی از ما

تو امیدمو بریدی بی تو من تنهای تنهام

حالا عکسهای قشنگت تا قیامت روبرومه

درد و دل می کنم اما لحظه هام بی تو حرومه

روز و شب تو انتظارم که بیای دوباره پیشم

غم خاطرات تو رو میکشم هر جا به دوشم

لحظه ها را میشمارم تا پدر برگردی اینجا

میدونم این یه خیاله دیدن تو یه رویاست

تو یه گنج بودی که حالا قدرت میدونه قلبم

کد پیشواز پدر علی سرشار - هنوز دوست دارم پدر

کد آوای انتظار همراه اول: 57998

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۷۱۴۳۲۷

دانلود

یه باغ بارون زده ام بس که به گریه میزنم

هنوز دوست دارم پدر من از تو دل نمی کنم

هنوز چشام به پنجره است که گریه ها رو 

پدر بخواب بدون ما خواب اگه درمون توئه

کد پیشواز پدر علی سرشار - پدر صداتو دوست دارم

کد آوای انتظار همراه اول: 57999

دانلود

پدر صداتو دوست دارم چیزی بگو حرفی بزن

کاشکی میشد عکسای تو قفل سکوتو بشکنه

کاشکی خیالت می تونست رو شونه هام دست بزنه

آفتاب چشمات بتابه ابرا پراکنده بشن

خنده ها کاشکی رو لبت جون بگیرن زنده بشن

اما تن خسته تو خوابه و بیدار نمیشه

یعنی که با تو زندگی

کد پیشواز پدر علی سرشار قطعه بی کلام

کد آوای انتظار همراه اول: 57997

دانلود

کد پیشواز پدر امید جهان - چه غمی افتاده تو دلم

کد آوای انتظار همراه اول: 96865

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۹۷۶۰

دانلود

چه غمی افتاده تو دلم یه بغض سنگینی تو گلوم
تنها نشستم تو اتاقت ولی عکست رو به روم

چه غمی افتاده تو دلم یه بغض سنگینی تو گلوم
تنها نشستم تو اتاقت ولی عکست رو به روم
ولی عکست رو به روم ولی عکست رو به روم

آسمونی شدنت مبارک پدرم تاج سرم
بی تو تنها و غریبم توی شهر در به درم

فدای دست مهربونت باز دست بکش روی سرم
گرمی روز و شبامی همه دنیام پدرم

کد پیشواز آسمونی شدنت مبارک پدرم تاج سرم امید جهان

کد آوای انتظار همراه اول: 96866

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۹۷۶۱

دانلود

آسمونی شدنت مبارک پدرم تاج سرم
بی تو تنها و غریبم توی شهر در به درم

فدای دست مهربونت باز دست بکش روی سرم
گرمی روز و شبامی همه دنیام پدرم

کد پیشواز پدر امید جهان - تو برام یه کوه امیدی اسمت برام مقدسه

کد آوای انتظار همراه اول: 96867

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۶۱۴۹۰۲

دانلود

تو برام یه کوه امیدی اسمت برام مقدسه
قشنگی اسمت تو دنیا مث گلای اطلسه
صدای گرم تو تو خونم گرمی وجودمه

بی تو وجودم بی وجوده دارم میمیرم از غمت
دارم میمیرم از غمت دارم میمیرم از غمت

آسمونی شدنت مبارک پدرم تاج سرم
بی تو تنها و غریبم توی شهر در به درم

فدای دست مهربونت باز دست بکش روی سرم
گرمی روز و شبامی همه دنیام پدرم
آسمونی شدنت مبارک پدرم تاج سرم

بی تو تنها و غریبم توی شهر در به درم
فدای دست مهربونت باز دست بکش روی سرم
گرمی روز و شبامی همه دنیام پدرم

کد پیشواز پدر علی سرشار - پدر بخواب بدون ما خواب اگه درمون توئه

کد آوای انتظار همراه اول: 58000

دانلود

یه باغ بارون زده ام بس که به گریه میزنم

هنوز دوست دارم پدر من از تو دل نمی کنم

هنوز چشام به پنجره است که گریه ها رو 

پدر بخواب بدون ما خواب اگه درمون توئه

کد پیشواز پدر مهدی مرکزی - آدم گاهی نمیدونه پدر یعنی تمام عشق

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۸۸۴۲

از این خونه بدون تو داره دلتنگی میباره

غمت حتی رو گلدونا داره تأثیر میذاره

آدم گاهی نمیدونه پدر یعنی تمام عشق

درست اون روزی می فهمه که میشه اختتام عشق

کد پیشواز پدر علیرضا روزگار - پدر وقتی که رفتی من شکستم

کد آوای انتظار همراه اول: 82172

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۰۷۰۹

دانلود

پدر اسمت همیشه روی لبهاست

پدر مهرت همیشه توی دلهاست

پدر ،دفتر شعر توی طاقچه

تنها آرامش قلبم تو شبهاست

پدر یادم نمیره مهربونیت ،پدر یادم نمیره هم زبونیت

پدروقتی که رفتی من شکستم،پدر حرف همست حرف جوونیت

پدر وقتی که رفتی من شکستم

پدر حرف همست حرف جوونیت

کد پیشواز پدر علیرضا روزگار - پدر تنها شدم تنهایی سخته

کد آوای انتظار همراه اول: 82173

دانلود

پدر تنها شدم تنهایی سخته

پدر تنهاییم از دست بخته

دلم ،از دست بختم گله داره

چرا،اون مثل تیکه سنگ سخته

بعد رفتنت پدر زندگی مرد،نور قلب من به خاموشی سپرد

بعد رفتنت پدر هستی من ،سر به جاده های بی کسی سپرد

کد پیشواز پدر علیرضا نبی اللهی - یعنی نیستی دیگه پدر ندارم

کد آوای انتظار همراه اول: 88965

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۱۵۶۹۳

دانلود

چشماتو باز بکن تا بگم که خوابه

بدونم تو هستی مرگه سرابه

نبودنت رو هنوز باور ندارم

یعنی نیستی دیگه پدر ندارم

چی میشد که تو رو یه روز ببینم

باهام یه کم حرف بزنی پیشت بشینم

تو بودی تکیه گاه خستگی هام

همه کس و همه دلبستگی هام

کد پیشواز پدر احمد صدرایی - دلم میخواد ببینم روی بابا

کد آوای انتظار همراه اول: 92567

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۱۶۹۱۹

دانلود

دلم میخواد ببینم روی بابا

شوم از جان مقیم کوی بابا

در آغوش لحد افسوس افسوس

نهان شد قامت ...

کد پیشواز پدر احمد صدرایی - عجب کاخ امیدی ساخته بودم

کد آوای انتظار همراه اول: 92568

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۱۶۹۲۰

دانلود

عجب کاخ امیدی ساخته بودم

من این دنیا رو خوب نشناخته بودم

برای پدرم آروم جونم چه خوابای قشنگی دیده بودم

پدرم تاج سرم پدرم تاج سرم

بابا خاک عالم به سرم

کد پیشواز پدر محمدتقی جلالی - داغ تو پدر درمون نداره

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۵۴۷۶

الهی که کسی در این زمونه

غریب و بی کس و تنها نمونه

شده این قلب من از غصه پاره

که داغ تو پدر درمون نداره

کد پیشواز پدر محمد تقی جلالی - کجا رفتی ای پدر ای یاور من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۵۴۶۲

کجا رفتی ای پدر ای یاور من

تویی بابا فقط در باور من

تو رفتی مانده ام با این غم تو

به جز تو کس نباشد در خاطر من

کد پیشواز به یاد پدر کمال و جمال کمیلی - یه روز سرد زمستون چشاتو بستی و رفتی

کد آوای انتظار همراه اول: 82383

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۰۶۶۰

دانلود

یه روز سرد زمستون چشاتو بستی و رفتی

تو منو تنها گذاشتی دلمو بد جور شکستی

مهمون خدا شدی و رفتی دیگه برنگشتی

رفتی و خاطره هاتو توو دل من جا گذاشتی

غروبا هر روز به یادت گل میارم به مزارت

نیستی و من عاشقونه میشینم بازم کنارت

کد پیشواز پدر محمدرضا باباربیع - همه عشق و همه جانم پدر بود

کد آوای انتظار همراه اول: 25616

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۰۶۲

دانلود

همه عشق و همه جانم پدر بود

سروش دین و ایمانم پدر بود

ز داغش دیده ریزد اشک حسرت

رفیقا نور چشمانم پدر بود

کد پیشواز پدر محمدرضا باباربیع قطعه بی کلام غمگین نی نوازی

کد آوای انتظار همراه اول: 25617

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۰۶۳

دانلود

کد پیشواز پدر محمد نعمت منش

کد آوای انتظار همراه اول: 27253

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۲۵۹۴

دانلود

دوباره میخوام که به یادت بخوابم

خوابتو ببینم کنارت بمونم

عمر من جون من مهربون پدرم مهربون پدرم

دریغا رفتی و بدونم تکیه گاه

میمونم تو دنیا  بدون تکیه گاه

کد پیشواز پدر هومر - به من خیره بودی به سردی پدر

کد آوای انتظار همراه اول: 15310

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۸۳۸۸

دانلود

به من خیره بودی به سردی پدر

در آن صبح لبریز زردی پدر

سفر کردی اما قرار این نبود

که هرگز دگر برنگردی پدر

شبی خواب دیدم که برگشته ای

و افلاک را می نوردی پدر

و مادر کنارت نفس می کشید

تو رفتی که دورش بگردی پدر

کد پیشواز پدر هومر - کجا رفت قانون مردی پدر

کد آوای انتظار همراه اول: 15311

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۸۳۸۹

دانلود

کجا رفت قانون مردی پدر

که من مردم از هر دوتون

تو یک بار باور نکردی پدر

پدر خواستم پیشمرگت شوم

ولی من به دردت نخوردم پدر

تو آن روز با من چه کردی پدر

کد پیشواز پدر هومر - شبی خواب دیدم که برگشته ای

کد آوای انتظار همراه اول: 15312

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۸۳۹۰

دانلود

شبی خواب دیدم که برگشته ای

و افلاک را می نوردی پدر

و مادر کنارت نفس می کشید

تو رفتی که دورش بگردی پدر

کد پیشواز به یاد پدر رضا خادمی - این روزا دلم گرفته

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۱۷۴۱۴

دانلود

این روزا دلم گرفته تو که نیستی غم میباره

هنوزم نبودنت رو دل من باور نداره

جای چشمات عکس چشمام توی باغ غم نشسته

از هجوم بی تو بودن قلب خونمون شکسته

کد پیشواز به یاد پدر رضا خادمی - بی تو بودن یه عذابه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: 44117415

دانلود

هنوزم باور ندارم توی این غم کشنده

عکس مهربون چشمات انگاری داره میخنده

بی تو بودن یه عذابه یه عذاب سخت و  محکم

بعد شکست دلم رو مثل یک خاطره بد

اگه میشد پس بگیرم تو رو از این سفر سرد

پس میگیرم زندگیتو از خزون غصه و درد

کد پیشواز پدر رضا خادمی - واسه گریه شونه هاتو کم میارم تا همیشه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۱۷۴۱۶

دانلود

کی میخونه عاشقونه گل مریم رو دوباره

کی واسه شبونه های مهربونی قصه داره

کی واسم مثل تو میشه که نگاهش مهربونه

کی واسه غربت تلخ دل من یه همزبونه

گل سفید مریم پرپر یاد تو میشه

واسه گریه شونه هاتو کم میارم تا همیشه

کد پیشواز پدر نوید و نعیم یحیایی - بابا دلم تنگه برات

کد آوای انتظار همراه اول: 39899

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۵۹۸۷

دانلود

بابا دلم تنگه برات بابا ببین اشک چشامو

رخت دومادی خریدم بگو میشنوی صدامو

کد پیشواز پدر نوید و نعیم یحیایی - آرزو داشتی ببینی فردا بابا عروسیمه

کد آوای انتظار همراه اول: 39900

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۵۹۸۸

دانلود

نخواب پاشو بیا ببین اسمت همه زندگیمه

آرزو داشتی ببینی فردا بابا عروسیمه

میخوام تو آغوش بگیرم تو رو ولی تو نمیای

الان یه چند وقته دیگه شبا به خوابم نمیای

کد پیشواز پدر علی اسدیان- بابا بودی ای همه دار و ندارم

کد آوای انتظار همراه اول: 12163

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۳۵۹

دانلود

بابا بودی ای همه دار و ندارم

ای بابا بودی به دنیا همه افتخارم

کد پیشواز پدر علی اسدیان- ای تو کاش بودی

کد آوای انتظار همراه اول: 12164

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۳۶۰

دانلود

ای تو کاش بودی که شادی را ببینی

ای کاشکی بودی بنشینی کنارم

کد پیشواز پدر علی رزاقی - داغ پدر تنهاترم کرده ای خدایا

کد آوای انتظار همراه اول: 13728

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۸۷۲۰

دانلود

دنیا دنیا دنیا لعنت به تو دنیا

بازم غم آوردی لعنت به تو دنیا

از من جدا کردی مهر پدرم را مهر پدرم را

اشکام شده جاری از غم پر جانم

پیر شدم ای دنیا با اینکه جوانم

با اینکه جوانم…

حالم خرابه ای خدا و دل غمینم

با غصه ها و گریه ها من همنشینم

لعنت به تقدیر سیاه شوم دنیا

داغ پدر تنهاترم کرده ای خدایا

کد پیشواز پدر علی رزاقی - پدر زندگیم بی تو معنایی نداره

کد آوای انتظار همراه اول: 13729

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۸۷۲۱

دانلود

پدر زندگیم بی تو معنایی نداره

تو قلبم هیچکس مثل تو جایی نداره

دل بی کسم تا سحر میمونه بیدار

پدرم عمر من گل گلدون من

یاد تو هر نفس شده مهمون من 

کد پیشواز بابا علی رزاقی - گل گلخانه ام بابا تو بودی

کد آوای انتظار همراه اول: 14508

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۹۲۱۱

دانلود

آخی گل گلخانه ام بابا تو بودی

آی چراغ خانه ام بابا تو بودی

های زنم بوسه به چهر دلربایت بابا

آی بریزم اشک حسرت برایت

کد پیشواز پدر لطف خدا مصطفی سیفی کلکو

کد آوای انتظار همراه اول: 98992

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۱۷۶۴

دانلود

کد پیشواز پدر یک قهرمان فوق العاده مصطفی سیفی کلکو

کد آوای انتظار همراه اول: 98993

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۱۷۶۵

دانلود

پدر یک قهرمان فوق العاده

پدر مشکل گشای خانواده

خوشا آنان پدر در خانه دارند

یکی کوه احد کاشانه دارند

کد پیشواز مسافری بابا مصطفی سیفی کلکو

کد آوای انتظار همراه اول: 98991

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۱۷۶۳

دانلود

از تو نگات فهمیدم مسافری بابا مسافری بابا

از حالت چشمات دیدم میخوای بری بابا

چی شده بابا جونم اینقده بیتابی

کد پیشواز پدر رضا تسویه چی - پدر از درد و غم دل بیقراره

کد آوای انتظار همراه اول: 33324

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۷۱۱۵۵۷

دانلود

پدر رفتی نگا کن بی حبیبم

از عشق تو یه عمره بی نصیبم

دلم سر میکشه هر شب تو رویا

تو در باغ بهشتی من تو دنیا

شب مهتابیه امشب دوباره

پدر از درد و غم دل بیقراره

کد پیشواز پدر رضا تسویه چی - شب مهتابیه امشب دوباره

کد آوای انتظار همراه اول: 33325

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۷۱۱۵۵۸

دانلود

شب مهتابیه امشب دوباره

پدر از درد و غم دل بیقراره

دلم میخواد یه شب با تو بشینم

گل روتو با یه بوسه بچینم

کد پیشواز بابامو تو ندیدی مهدی مقدم - گنجشک ناز و زیبا که میپری اون بالا

کد آوای انتظار همراه اول: 73189

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۵۷۷۸

دانلود

گنجشک ناز و زیبا که میپری اون بالا

بال و پرت به رنگ خاک دلت مهربون و پاک

به من بگو وقتی که پر کشیدی بابامو تو ندیدی

دیدمش از اینجا رفت اون بالا بالاها رفت

پیش ستاره‌ها رفت یواش و بی صدا رفت

کد پیشواز بابامو تو ندیدی مهدی مقدم - دیدمش از اینجا رفت

کد آوای انتظار همراه اول: 73190

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۵۷۷۹

دانلود

ستاره آی ستاره پولک ابر پاره

خاموشی و میتابی بیداری یا که خوابی

به من بگو وقتی که خواب نبودی بابامو تو ندیدی

دیدمش از اینجا رفت اون بالا بالاها رفت

از اون طرف از اون راه رفته به خونه ی ماه

کد پیشواز بابامو تو ندیدی مهدی مقدم - اون بالا بالاها رفت بابات پیش خدا رفت

کد آوای انتظار همراه اول: 73191

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۵۷۸۰

دانلود

ماه سپید تنها که هستی پشت ابرها

نقره نشون کهکشون چراغ سقف آسمون

به من بگو وقتی که نور پاشیدی بابامو تو ندیدی

همین جا پیش من بود نموند و رفت زود زود

اون بالا بالاها رفت بابات پیش خدا رفت

خدا که مهربونه پیش بابام میمونه

گریه نمیکنم من که شاد نباشه دشمن

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۲)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی