اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز آرون افشار همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین - بسته کامل

مجموعه کامل کد آهنگ پیشواز با صدای آرون افشار برای همراه اول و ایرانسلی ها با امکان پخش آنلاین صوت هر کد پیشواز

کد پیشواز آرون افشار من در تب و تاب توام

کد آوای انتظار همراه اول: 95438

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۱۱۷

دانلود

من در تب و تاب توام خانه خراب توام من منه دیوانه عاشق
ای تو سر و سامان من نیمه ی پنهان من جان تو و جان یه عاشق

من عاشقتم تا ابد دور شود چشم بد از تو و دنیای من و تو
ای ماه الهی فقط کم نشود سایه ات از شب و روزای من و تو

سوگند به لبخند تو دل من بند تو ای مهر و ماه تو جان بخواه
ای تو همه ی خواهشم تویی آرامشم ای مهر و ماه تو جان بخواه

کد پیشواز سوگند به لبخند تو آرون افشار

کد آوای انتظار همراه اول: 95439

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۱۱۸

دانلود

سوگند به لبخند تو دل من بند تو ای مهر و ماه تو جان بخواه
ای تو همه ی خواهشم تویی آرامشم ای مهر و ماه تو جان بخواه

سوگند به لبخند تو دل من بند تو ای مهر و ماه تو جان بخواه
ای تو همه ی خواهشم تویی آرامشم ای مهر و ماه تو جان بخواه

کد پیشواز آرون افشار تا میرسی از آتش چشمان تو یک شهر بهم میریزد

کد آوای انتظار همراه اول: 95441

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۱۱۹

دانلود

تا میرسی از آتش چشمان تو یک شهر بهم میریزد
هر بار که میبینمت از دیدنت انگار دلم میریزد

من با تو پر از شوقم و در حیرتم از این شب رویایی
حیرانم و حیرانم از اینکه تو چرا این همه زیبایی ...

من در تب و تاب توام خانه خراب توام من منه دیوانه عاشق
ای تو سر و سامان من نیمه ی پنهان من جان تو و جان یه عاشق

 

کد پیشواز آرون افشار زیبا صنم آواره ترین عاشق دنیا منم

کد آوای انتظار همراه اول: 10614

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۳۵۲

دانلود

زیبا صنم آواره ترین عاشق دنیا منم که در قفس چشم تو پر میزنم
شلاق نگاهت نزنی بر تنم تو باشو ببین از همه دل میکنم

زلزله میکنی در قلب آرام من این همه سعی نکن افتاده ای در دام من
از تپش می ایستد دل تا نگاهم میکنی من خرابم پس بگو کی رو به راهم میکنی

کد پیشواز آرون افشار دلدار من لذت نبر از این همه آزار من

کد آوای انتظار همراه اول: 10615

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۳۵۳

دانلود

دلدار من لذت نبر از این همه آزار من به بد کسی افتاده سر و کار من
تا روی دل عاشق بیمار من از خود نرهان قلب گرفتار من

زلزله میکنی در قلب آرام من این همه سعی نکن افتاده ای در دام من
از تپش می ایستد دل تا نگاهم میکنی من خرابم پس بگو کی رو به راهم میکنی

کد پیشواز زلزله میکنی در قلب آرام من آرون افشار

کد آوای انتظار همراه اول: 10616

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۳۵۴

دانلود

زلزله میکنی در قلب آرام من این همه سعی نکن افتاده ای در دام من

از تپش می ایستد دل تا نگاهم میکنی من خرابم پس بگو کی رو به راهم میکنی

کد پیشواز مادرم حرفی بزن که تشنه لالایی ام آرون افشار

کد آوای انتظار همراه اول: 10617

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۳۵۵

دانلود

مادرم حرفی بزن که تشنه لالایی ام
من که جان میدم برایت همدم تنهایی ام

من همیشه کودکم آغوش تو جای من است
من اگر خوبم دعایت پشت دنیای من است

بوسه بر دستان گرمت میزنم شاه دلم
با حضورت خانه روشن میشود ماه دلم

هرچه میخواهد دلم پیش تو پیدا میشود
این همه خوبی چه جوری در دلت جا میشود

مادر همه جان و تنم شوق نفس کشیدنم
به موی تو قسم

کد پیشواز مادر همه جان و تنم آرون افشار

کد آوای انتظار همراه اول: 10618

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۳۵۶

دانلود

مادر همه جان و تنم
شوق نفس کشیدنم
به موی تو قسم

تویی تویی همه جان و تنم
مادر همه جان و تنم
شوق نفس کشیدنم
به موی تو قسم
تویی تویی همه جان و تنم

کد پیشواز آرون افشار مادرم سنگ صبور بی قراریای من

کد آوای انتظار همراه اول: 10619

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۳۵۷

دانلود

مادرم سنگ صبور بی قراریای من
مرهمی بر زخما های این دل تنهای من

مادرم دور تو میگردم عبادت میکنم
مادرم جای خودش عشقم صدایت میکنم

مادرم جانم فدای چهره معصوم تو
هرچه میخواهی بگو من نه نمیگویم به تو

مادر همه جان و تنم شوق نفس کشیدنم
به موی تو قسم تویی دلیل زنده بودنم

کد پیشواز عاشق کش بیرحم آرون افشار

کد آوای انتظار همراه اول: 12724

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۴۱۱

دانلود

از تو دگر نمیشود دل کند فانوس راه عشق من بودی
تو جاده را به من نشان دادی برگرد بگو عاشق من بودی

بازا میان خلوت خانه افتاده ام چنین تک و تنها
عشقت مرا به ناکجا برده نقطه به نقطه سو به سو هر جا

یه آدم شکسته از من ساختی عاشق کش بی رحم تو با من چه کردی
بغضم گلویم را گرفت از زمین و از زمان سیرم تو با من چه کردی

یه آدم شکسته از من ساختی عاشق کش بی رحم تو با من چه کردی
بغضم گلویم را گرفت از زمین و از زمان سیرم تو با من چه کردی

کد پیشواز آرون افشار یه آدم شکسته از من ساختی

کد آوای انتظار همراه اول: 12725

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۴۱۲

دانلود

یه آدم شکسته از من ساختی عاشق کش بی رحم تو با من چه کردی

بغضم گلویم را گرفت از زمین و از زمان سیرم تو با من چه کردی

کد پیشواز آرون افشار عاشق کش بی رحم تو با من چه کردی

کد آوای انتظار همراه اول: 12726

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۴۱۳

دانلود

میدانی که چقدر میخواهمت حتی اگر بد شوی میخواهمت برگرد و به داد دلم برس
دریابم که غرقم در جنون دریابم که ویرانم کن و خدا تو را پای دلم نوشت

یه آدم شکسته از من ساختی عاشق کش بی رحم تو با من چه کردی
بغضم گلویم را گرفت از زمین و از زمان سیرم تو با من چه کردی

کد پیشواز آرون افشار رفتم که رفتم خداحافظ رفیق بغض و آوار

کد آوای انتظار همراه اول: 14936

دانلود

رفتم که رفتم خداحافظ رفیق بغض و آوار
رفتم که رفتم نگاهم کن برای آخرین بار
رفتم ولی تو بمان و خاطراتم را نگه دار

رفتم که رفتم نشد رویای ما باور بگیرد
رفتم عزیزم نشد این قصه بال و پر بگیرد
بعد از من ای کاش تو را هر کس که عاشق شد بمیرد

کد پیشواز آرون افشار حسرتش مانده به قلبم

کد آوای انتظار همراه اول: 14937

دانلود

من غم حرفای تو همه دنیای تو حسرتش مانده به قلبم
رنگ چشمای تو خواب و رویای تو حسرتش مانده به قلبم
من غم حرفای تو همه دنیای تو حسرتش مانده به قلبم
رنگ چشمای تو خواب و رویای تو حسرتش مانده به قلبم

ای حسرتش مانده به قلبم ...

کد پیشواز آرون افشار رفتم تو را یادم فراموش

کد آوای انتظار همراه اول: 14938

دانلود

رفتم تو را یادم فراموش شاید غمت پایان بگیرد
رفتم که رفتم شاید عشقم درد از خودش درمان بگیرد

رفتم تو را یادم فراموش رفتم ولی دلتنگ بودم
تو با دلم بی رحم بودی ای کاش من دل سنگ بودم

ای کاش من دل سنگ بودم
من غم حرفای تو همه دنیای تو حسرتش مانده به قلبم
رنگ چشمای تو خواب و رویای تو حسرتش مانده به قلبم

کد پیشواز جانم باش آرون افشار

کد آوای انتظار همراه اول: 42821

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۵۰۸

دانلود

جانم باش نوشدارو بعد مرگ فایده نداره جانم باش
رخ نمایان کن و این ماه شب تابانم باش جانم باش

داد از دل بی قرارت شدم ای فریاد از دل
صبر من رفته دگر بر باد از دل داد از دل داد ای دل

دیوانه و دیوانه و دیوانه و مستم  غیر از تو و غیر از تو کسی را نپرستم
دل دست تو و مست تو و بسته به جانم از عشقت حیرانم

کد پیشواز آرون افشار دیوانه و دیوانه و دیوانه و مستم

کد آوای انتظار همراه اول: 42822

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۱۸۰

دانلود

دیوانه و دیوانه و دیوانه و مستم  غیر از تو و غیر از تو کسی را نپرستم

دل دست تو و مست تو و بسته به جانم از عشقت حیرانم

کد پیشواز آرون افشار تو ساغر عشقی بال و پر عشقی

کد آوای انتظار همراه اول: 42823

دانلود

تو ساغر عشقی بال و پر عشقی یک کوچه ی پیدا نشده توی بهشتی
رسوای زمانم افتاده به جانم عشق توئه عاشق کش شیرین زبانم

دلتنگ توام یار در چنگ توام یار مجنون قسم خورده ی دلتنگ توام یار
تو روح و روانی آرامش جانی عاشق تر از آنم که بگویم که بدانی

جانم باش نوشدارو بعد مرگ فایده نداره جانم باش
رخ نمایان کن و این ماه شب تابانم باش جانم باش

کد پیشواز آرون افشار بی من نتوانی این خط و نشان

کد آوای انتظار همراه اول: 42904

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۵۶۲

دانلود

بی من نتوانی این خط و نشان لبریزم از عشق آرامش جان
باران ببارد عجب حال خوشی شاید ندانی ولی باعثشی

بی من نتوانی این خط و نشان لبریزم از عشق آرامش جان
باران ببارد عجب حال خوشی شاید ندانی ولی باعثشی

در دل من افتاده عشقت زمین گیر شدم سر تو با قسمت با تقدیر درگیر شدم

کد پیشواز آرون افشار در دل من افتاده عشقت زمین گیر شدم

کد آوای انتظار همراه اول: 42905

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۵۶۳

دانلود

در دل من افتاده عشقت زمین گیر شدم سر تو با قسمت با تقدیر درگیر شدم
ای بهونه ی زندگی بی تو من بی قرارم

کد پیشواز آرون افشار با دل من جنگ نکن من که تسلیم توام

کد آوای انتظار همراه اول: 42906

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۵۶۴

دانلود

با دل من جنگ نکن من که تسلیم توام تو که هر خوابی ببینی تعبیر توام
زد هوایت به سرم دل بی قرار بی خبرم باز تمنای تو داره
تو همان قصه ی ناگفته ی پنهان منی ساحل امنی و تو موج خروشان منی

تو که نزدیکی به من حال عجیبیه تو دلم اگه بارون بباره

کد پیشواز آرون افشار مرحم حال دلم باش طبیب ماهر من

کد آوای انتظار همراه اول: 42907

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۵۶۵

دانلود

لحظه ای کاش کمی صبر کنی به خاطر من مرحم حال دلم باش طبیب ماهر من
من به قربان تو و حالت جذاب نگاهت مبتلای توام و باخته ام دل به نگاهت

ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده از حال دلت با خبرم کن
ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده تو مرا عاشق ترم کن

کد پیشواز آرون افشار ای وای هوایی شده این دل

کد آوای انتظار همراه اول: 42908

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۱۷۱

دانلود

ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده از حال دلت با خبرم کن
ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده تو مرا عاشق ترم کن

ای وای به چشمای تو سوگند که نقاشی لبخند تو ایمان مرا برد
ای وای ببین برق نگات آن صورت ماهت چه بلایی سرم آورد

کد پیشواز آرون افشار دل به دریا زده ام سمت نگاه تو عزیزم

کد آوای انتظار همراه اول: 42909

دانلود

دل به دریا زده ام سمت نگاه تو عزیزم دل من یوسف افتاده به چاه تو عزیزم
من در صدد یار و تو دلدار و چه تقدیر قشنگی من باشم و تو باشی و ای وای چه تصویر قشنگی

ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده از حال دلت با خبرم کن
ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده تو مرا عاشق ترم کن

کد پیشواز دلشوره آرون افشار

کد آوای انتظار همراه اول: 92525

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۶۶۰

دانلود

شاید برای تو سخت است بفهمی حال من را باید شبیه من کمی دیوانه باشی بفهمی حال من را
من حاضرم از عشق تو چتر از سر بارون بگیرم من بیخیال زنده موندن حاضرم با تو بمیرم

من بیخیال زنده موندن حاضرم با تو بمیرم ...
بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم نیستی و من خواب ندارم

آخرش باخت دلم با همه چیت ساخت دلم نیستی و من تاب ندارم
بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم نیستی و من خواب ندارم

کد پیشواز دلشوره آرون افشار - بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم

کد آوای انتظار همراه اول: 92526

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۶۶۱

دانلود

بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم نیستی و من خواب ندارم

آخرش باخت دلم با همه چیت ساخت دلم نیستی و من تاب ندارم

کد پیشواز دلشوره آرون افشار - اگه با من نباشی میخوام دنیا نباشه

کد آوای انتظار همراه اول: 92527

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۶۶۲

دانلود

اگه با من نباشی میخوام دنیا نباشه به این دلشوره ها عادت ندارم
محاله بی تو من طاقت بیارم منه دلواپسو تنها نذارم

شبای بی قراری چقدر چشم انتظاری یه کاری کن یکم آروم بگیرم
تو دنیای خودم بی تو اسیرم منه عاشق نذار تنها بمیرم

بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم نیستی و من خواب ندارم
آخرش باخت دلم با همه چیت ساخت دلم نیستی و من تاب ندارم

کد پیشواز آرون افشار گیسو پریشان رو برنگردان از روی دلدار

کد آوای انتظار همراه اول: 92686

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۶۷۶

دانلود

آتش عشقت در جان من افتاد در دام چشمت شدم گرفتار از تو چه پنهان سر به هوایت شده دل بیچاره از لحظه دیدار

ضربانم تویی ورد زبانم تویی جان و جهانم تویی عشق تویی تو عاشق و شیدا منم محو تماشا منم عشق تویی تو

گیسو پریشان رو برنگردان از روی دلدار یارا تو ما را در موج مویت کردی گرفتار
گیسو پریشان رو برنگردان از روی دلدار یارا تو ما را در موج مویت کردی گرفتار

کد پیشواز گیسو پریشان آرون افشار

کد آوای انتظار همراه اول: 92687

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۶۷۷

دانلود

گیسو پریشان رو برنگردان از روی دلدار

یارا تو ما را در موج مویت کردی گرفتار

کد پیشواز گیسو پریشان آرون افشار - یارا تو ما را در موج مویت کردی گرفتار

کد آوای انتظار همراه اول: 92688

دانلود

آخرش میکشد جادوی چشمت مرا من دل خسته از عشق تو بیمار

به خدا این همه دلبری انصاف نیست من دل خسته را کم بده آزار

ضربانم تویی ورد زبانم تویی جان و جهانم تویی

عشق تویی تو عاشق و شیدا منم محو تماشا منم عشق تویی تو

گیسو پریشان رو برنگردان از روی دلدار یارا تو ما را در موج مویت کردی گرفتار

کد پیشواز ای یار قدیمی آرون افشار

کد آوای انتظار همراه اول: 95583

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۱۲

دانلود

یک دنیا حرف و یک خیابان پر از دلتنگی من به تو باختم تو داری با کی میجنگی
بی خبرم از تو منم و بغضی جانانه سهم من از تو پرسه تو شهر دیوانه

ای یار یار یار قدیمی بی تو پر از خاطره هاتم رفتی از تو بی خبرم من
ای یار یار یار قدیمی بی تو نفس تنگی گرفتم در هوایت رهگذرم من

کد پیشواز آرون افشار ای یار یار یار قدیمی بی تو پر از خاطره هاتم

کد آوای انتظار همراه اول: 95584

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۱۳

دانلود

ای یار یار یار قدیمی بی تو پر از خاطره هاتم رفتی از تو بی خبرم من

ای یار یار یار قدیمی بی تو نفس تنگی گرفتم در هوایت رهگذرم من

کد پیشواز آرون افشار ای یار یار یار قدیمی بی تو نفس تنگی گرفتم

کد آوای انتظار همراه اول: 95585

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۱۴

دانلود

از زمین و از زمان دلگیرم نیستی و بی تو من از دست میرم

نیستی و حال دلم داغونه نیستی و بی تو چشام بارونه هی بارونه

ای یار یار یار قدیمی بی تو پر از خاطره هاتم رفتی از تو بی خبرم من

ای یار یار یار قدیمی بی تو نفس تنگی گرفتم در هوایت رهگذرم من

کد پیشواز کجایی تو کجایی آرون افشار

کد آوای انتظار همراه اول: 99046

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۱۳۱

دانلود

من بی تو هر کجا هستم تو را میبینم با توام دلتنگی شیرینم من پریشانم کجایی
باور کن من برای خنده ات میمیرم من برای تو فقط میمیرم من پریشانم کجایی

کجایی تو کجایی تو کجایی ندارم در سرم جز تو هوایی
تو با دلواپسیام آشنایی کجایی تو کجایی

کجایی تو کجایی تو کجایی قرار ما نباشد بی وفایی
تو با دلواپسیام آشنایی کجایی تو کجایی

کد پیشواز آرون افشار کجایی تو کجایی تو کجایی ندارم در سرم جز تو هوایی

کد آوای انتظار همراه اول: 99047

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۱۳۲

دانلود

کجایی تو کجایی تو کجایی ندارم در سرم جز تو هوایی
تو با دلواپسیام آشنایی کجایی تو کجایی

کجایی تو کجایی تو کجایی قرار ما نباشد بی وفایی
تو با دلواپسیام آشنایی کجایی تو کجایی

کد پیشواز آرون افشار ای ناجی من تا همیشه

کد آوای انتظار همراه اول: 99048

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۱۳۳

دانلود

ای ناجی من تا همیشه تو میمانی و من معنی این دیوانگی را تو میدانی و من
از تو چه پنهان در هوایت نفس جان گرفته من کافری هستم که با تو ایمان گرفته

کجایی تو کجایی تو کجایی ندارم در سرم جز تو هوایی
تو با دلواپسیام آشنایی کجایی تو کجایی

کجایی تو کجایی تو کجایی قرار ما نباشد بی وفایی
تو با دلواپسیام آشنایی کجایی تو کجایی

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۸)

  1. اهنگ ارامش اینده من گریه و خنده من

    روهم اضافه کنید لطفا

    ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی