اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز افشین آذری همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

مجموعه کامل کد آهنگ پیشواز با صدای افشین آذری با امکان پخش آنلاین برای همراه اول و ایرانسل 

کد پیشواز آهنگ های ترکی و فارسی افشین آذری بسته کامل تمامی آهنگ ها

کد پیشواز تو که این جوری نبودی بی انصاف افشین آذری

کد آوای انتظار همراه اول: 79664

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۹۲۲۱

دانلود

تو که این جوری نبودی بی انصاف

پاشو غرورتو بشکن و برگرد

بیا ببین چقدر حالم خرابه دلم طاقت نداره

کد پیشواز افشین آذری جان جان 1

کد آوای انتظار همراه اول: 12762

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۴۹۶

دانلود

آهنگ شاد و ترکی افشین آذری به نام جان جان 

ویلن : پیام طونی , ترانه , ملودی و تنظیم : افشین آذری , میکس و مسترینگ : احسان جوادی

Download New Music Turki By Afshin Azari Called Can Can 

کد پیشواز افشین آذری جان جان 2

کد آوای انتظار همراه اول: 12763

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۴۹۷

دانلود

کد پیشواز افشین آذری جان جان 2

کد آوای انتظار همراه اول: 12764

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۴۹۸

دانلود

کد پیشواز به جز عشق افشین آذری - جواب منو دادی اما بگو

کد آوای انتظار همراه اول: 83662

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۸۷۹۸

دانلود

جواب منو دادی اما بگو جواب خدا رو چجوری میدی

گرفتی ازم تو همه عمرمو به جای جوونیم میخوای چی بدی

 

کد پیشواز یاغیش افشین آذری

کد آوای انتظار همراه اول: 12736

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۴۲۰

دانلود

آهنگ جدید و ترکی افشین آذری به نام یاغیش 

ترانه و آهنگ و تنظیم : افشین آذری

Download New Music Turki By Afshin Azari Called Yaghish 

کد پیشواز یاغیش افشین آذری - دوردوم گدیم دنیزه

کد آوای انتظار همراه اول: 12737

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۴۲۱

دانلود

کد پیشواز یاغیش افشین آذری - دوردوم گدیم دنیزه

کد آوای انتظار همراه اول: 12738

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۴۲۲

دانلود

کد پیشواز دیوانه افشین آذری - باخ گوزلره باخ دلی دیر بیر بیریندن

کد آوای انتظار همراه اول: 12713

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۴۷۴

دانلود

آهنگ ترکی افشین آذری به نام دیوانه 

ترانه , آهنگ و تنظیم : افشین آذری , میکس و مسترینگ : احسان جوادی , تهیه کننده : نوید احدی

Download New Music Turki By Afshin Azari Called Divane 

متن آهنگ دیوانه افشین آذری

باخ گوزلره باخ دلی دیر بیر بیریندن

عاشیق نیواز گچرکی دیلبرینن

بیر عشقیم وار  کی اونا جانیم

کی اونا عمریم  باقلادی باقریم

ندسم آزدی  یری قلبیمده آیریدی آیری

لیلی بیریانا مجنون بیریانا عشقیم بیریانا

اوزو دیوانهَ گوزلری دیوانه َ

منیم عشقیم گوزلیم دونیادا بیر دانه َ

اوزو دیوانهَ گوزلری دیوانه َ

کد پیشواز دیوانه افشین آذری - د گوروم کیم دی

کد آوای انتظار همراه اول: 12714

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۴۷۵

دانلود

د گوروم کیم دی  تز ده گوروم کیم دی

منیم عشقیم منیم عمریم نفسیم کیم دی

دِنَ منیم دی دِنَ منیم دی

د گوروم کیم دی  تز ده گوروم کیم دی

منیم عشقیم منیم عمریم نفسیم کیم دی

دِنَ منیم دی دِنَ منیم دی

لیلی بیریانا مجنون بیریانا عشقیم بیریانا

اوزو دیوانهَ گوزلری دیوانه َ

منیم عشقیم گوزلیم دونیادا بیر دانه َ

کد پیشواز دیوانه افشین آذری - اوزو دیوانهَ گوزلری دیوانه

کد آوای انتظار همراه اول: 12715

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۴۷۶

دانلود

اوزو دیوانهَ گوزلری دیوانه َ

منیم عشقیم گوزلیم دونیادا بیر دانه َ

کد پیشواز عشق اهلی بیلر دردیمی بیگانه سی بیلمز افشین آذری

کد آوای انتظار همراه اول: 12739

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۴۲۳

دانلود

آهنگ ترکی افشین آذری به نام عشق اهلی 

تنظیم : افشین آذری

Download New Music Turki By Afshin Azari Called Eshghe Ahli 

کد پیشواز افشین آذری عشق اهلی قطعه دوم - من سندن اوخورام منه دیوانه دئیلر

کد آوای انتظار همراه اول: 12740

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۴۲۴

دانلود

من سندن اوخورام منه دیوانه دئیلر

کد پیشواز افشین آذری عشق اهلی قطعه سوم

کد آوای انتظار همراه اول: 12741

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۴۲۵

دانلود

کد پیشواز افشین آذری سی و چند ساله 1

کد آوای انتظار همراه اول: 12742

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۴۲۶

دانلود

کد پیشواز افشین آذری سی و چند ساله 2

کد آوای انتظار همراه اول: 12743

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۴۲۷

دانلود

کد پیشواز افشین آذری سی و چند ساله 3

کد آوای انتظار همراه اول: 12744

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۴۲۸

دانلود

کد پیشواز افشین آذری قلب اوی 1

کد آوای انتظار همراه اول: 13939

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۵۸۷

دانلود

دانلود آهنگ غمگین ترکی و بسیار زیبای زیبای افشین آذری به نام قلب ائوی 

گیتار : عظیم روحانی , تنظیم: افشین آذری , میکس و مسترینگ : مجید الماسی

Download New Music Turki By Afshin Azari Called Ghalb Evi

کد پیشواز افشین آذری قلب اوی 2

کد آوای انتظار همراه اول: 13940

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۵۸۸

دانلود

کد پیشواز افشین آذری قلب اوی 3 - حسرت دن یوللارا گوز تیکرم من غمینی چکرم

کد آوای انتظار همراه اول: 13941

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۵۸۹

دانلود

کد پیشواز افشین آذری زنگ ایلمه بیرده 1

کد آوای انتظار همراه اول: 13942

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۵۶۰

دانلود

آهنگ عاشقانه ترکی و فوق العاده زیبای افشین آذری به نام زنگ ایلمه 

 تنظیم: افشین آذری , میکس و مسترینگ : احسان جوادی

Download New Music Turki By Afshin Azari Called Zang Eylama

کد پیشواز افشین آذری زنگ ایلمه بیرده 2

کد آوای انتظار همراه اول: 13943

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۵۶۱

دانلود

کد پیشواز افشین آذری زنگ ایلمه بیرده 3

کد آوای انتظار همراه اول: 13944

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۵۶۲

دانلود

کد پیشواز حضرت عشق افشین آذری

کد آوای انتظار همراه اول: 13945

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۵۶۳

دانلود

آهنگ ترکی افشین آذری به نام حضرت عشق 

ترانه : آرش توفیقی , تنظیم : آرشام , میکس و مستر : احسان جوادی

New Music Turki By Afshin Azari Called Hazrate Eshgh 

کد پیشواز حضرت عشق افشین آذری قطعه دوم

کد آوای انتظار همراه اول: 13946

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۵۶۴

دانلود

کد پیشواز حضرت عشق افشین آذری قطعه سوم

کد آوای انتظار همراه اول: 13947

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۵۶۵

دانلود

کد پیشواز افشین آذری دلبر قطعه اول

کد آوای انتظار همراه اول: 13948

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۵۶۶

دانلود

آهنگ شاد ترکی افشین آذری به نام دلبر 

ترانه سرا : آرش توفیقی , تنظیم : افشین آذری

New Music Turki By Afshin Azari Called Delbar 

کد پیشواز افشین آذری دلبر قطعه دوم

کد آوای انتظار همراه اول: 13949

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۵۶۷

دانلود

کد پیشواز افشین آذری دلبر قطعه سوم

کد آوای انتظار همراه اول: 13950

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۵۶۸

دانلود

کد پیشواز به یارم بگید خوب من محبوب من افشین آذری

کد آوای انتظار همراه اول: 13951

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۵۶۹

دانلود

آشفته در خانه خانه ویرانه با دل دیوانه چشم انتظاری

این قلب بیچاره تشنه ی دیداره حتما خبر داره

به یارم بگید خوب من محبوب من آخه با تو من چه کردم

به یارم بگید بی کسم دلواپسم بیا تا ...

کد پیشواز به یارم بگید بی کسم دلواپسم افشین آذری

کد آوای انتظار همراه اول: 13952

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۵۷۰

دانلود

به یارم بگید خوب من محبوب من آخه با تو من چه کردم

به یارم بگید بی کسم دلواپسم بیا دور تو بگردم

به یارم بگید بسشه دیگه وقتشه بیا طاقتم تمومه

به یارم بگید حالمو احوالمو بگید داشتنش آرزومه

کد پیشواز به یارم بگید حالم و احوالمو افشین آذری

کد آوای انتظار همراه اول: 13953

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۵۷۱

دانلود

آغوشتو وا کن دلشوره برپا کن قلبمو شیدا کن بسه جدایی

از بی کسی مردم بی تو کم آوردم هی بغضمو خوردم پس تو کجایی

دنیای من سرده تنهایی نامرده با من چیکار کرده درد جدایی

عکسی که تو قابه قلبی که بی تابه ساعتی که خوابه میگن کجایی

به یارم بگید خوب من محبوب من آخه با تو من چه کردم

به یارم بگید بی کسم دلواپسم بیا دور تو بگردم

به یارم بگید بسشه دیگه وقتشه بیا طاقتم تمومه

به یارم بگید حالمو احوالمو بگید داشتنش آرزومه

کد پیشواز بی احساس من تو رو دوست دارم افشین آذری

کد آوای انتظار همراه اول: 13954

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۵۷۲

دانلود

میفهمی داری چشماتو رو احساسات کی میبندی بی احساس من تورو دوست دارم به حال کی میخندی

آخه یه آدم چقدر میتونه تنها شه تو دل آدم چقدر میتونه غم جاشه دل ببنده هی جدا شه

من کسی بودم که واست دل به دریا زد با علاقه اش رو همه عشقای دنیا زد تو همون بودی که جا زد

شاید قبل از من عاشق بودی که راحت دل میکنی از من که هر ساعت پرپر زدم اینجوری واست

باشه اصلا برو تا بغض من واشه این عاشق دیوونه تنها شه ما زندگیمون آخراشه

شاید قبل از من عاشق بودی که راحت دل میکنی از من که هر ساعت پرپر زدم اینجوری واست

کد پیشواز بی احساس افشین آذری - دوریت قلب منو سوزونده از ریشه

کد آوای انتظار همراه اول: 13955

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۵۷۳

دانلود

دوریت قلب منو سوزونده از ریشه نیستی ببینی دنیام آتیشه تکلیف من بی تو چی میشه

برگرد دارم میسوزم از غم این درد تنهام نذار بیشتر از این نامرد کی جامو تو قلب تو پر کرد

شاید قبل از من عاشق بودی که راحت دل میکنی از من که هر ساعت پرپر زدم اینجوری واست

باشه اصلا برو تا بغض من واشه این عاشق دیوونه تنها شه ما زندگیمون آخراشه

کد پیشواز بی احساس افشین آذری - باشه اصلا برو تا بغض من واشه

کد آوای انتظار همراه اول: 13956

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۵۷۴

دانلود

شاید قبل از من عاشق بودی که راحت دل میکنی از من که هر ساعت پرپر زدم اینجوری واست

باشه اصلا برو تا بغض من واشه این عاشق دیوونه تنها شه ما زندگیمون آخراشه

کد پیشواز دو سی سی افشین آذری

کد آوای انتظار همراه اول: 79661

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۹۲۱۸

دانلود

کجایی که تنها شبا رو میخوابم

یه کابوس وحشی هی میاد سراغم

آخه وقتی رفتی نگفتی میترسم

شبا هر صدایی میاد من میلرزم

بگو توی رگ هات چیه جای غیرت

2 سی سی مواد یا که دنیای خفت

کجا رفته عشقت کجا رفته ناموس

که هر نا نجیبی نشه واسه ما دوست

کد پیشواز برام سخته افشین آذری - نگاهم بکن تا که آروم بشم

کد آوای انتظار همراه اول: 79662

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۹۲۱۹

دانلود

نگاهم بکن تا که آروم بشم

یه چیزی بگو تا دلت بامنه

من اینجا بدون تو میمیرمو

یه حرفی بزن دل داره میشکنه

چه آسون تو رفتیو قلبم شکست

تو کشتی منو با غم رفتنت

تو رفتی و من غرق اشکم هنوز

نشسته به یادم دم رفتنت

ترک خورده قلبم تو این بی کسی

پر از غربته خونه ی سرد من

کد پیشواز برگرد افشین آذری - تو رفتی و هیچکی برام تو نشد

کد آوای انتظار همراه اول: 79663

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۹۲۲۰

دانلود

تو رفتی و هیچکی برام تو نشد

هزار سال اومد ولی نو نشد

من از زندگی بی تو خسته

شدم تو اوج جوونیم شکسته شدم

من از دست تو بدجوری دلخورم

تو می گفتی هستی ولی رد شدی

تو که ادعا داشتی عاشقی

چرا اینقدر با احساس من بد شدی

اگه ممکنه یکم صبر کن

واسه رفتن از زندگیم زوده

تو این گیر و دار شاید حالیت شه

که یکی واقعا عاشقت بوده

کد پیشواز دلم روشنه افشین آذری - با من بهتر از این که هستی بمون

کد آوای انتظار همراه اول: 79665

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۹۲۲۲

دانلود

با من بهتر از این که هستی بمون

نزار حجم این گریه سنگین بشه

ی کاری کن که از شوق فرهادشم

پیش چشم تو شیرین بشه

شب و کوچتونو بهم هدیه کن

بزار پنجرت رو به من باز شه

برا همه شب این عاشقی

میخوام موندنی شه میخوام راز شه

چشامو صدامو شبامو هوامو

با رویای عشق تو تقسیم کردم

خدا شاهده این همه سال و تنها

برای تو به عشق تعظیم کردم

کد پیشواز دوست دارم تویی عشقم تویی یارم افشین آذری

کد آوای انتظار همراه اول: 79666

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۹۲۲۳

دانلود

به جز تو توی دنیا هیچکسیو ندارم

چقد خوبه که حالا دلم رو به تو دادم

به جز تو توی دنیا هیچکسیو ندارم

چقد خوبه که حالا دلم رو به تو دادم

دوست دارم دوست دارم تویی عشقم تویی یارم

قول میدم که جز خنده رو لب تو نیارم

کد پیشواز  همه میدونن عشق منی افشین آذری

کد آوای انتظار همراه اول: 79667

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۹۲۲۴

دانلود

همه میدونن من چی کشیدم

همه میدونن بی تو بریدم

از وقتی تو نیستی تنهای تنهام

یه روز خوش ندیدم

همه میدونن که بی تو تنهام

من موندمو بغضو غمو دردام

الان یه ساله میشه که رفتی  منتظر فردام

همه میدونن همه میدونن

 همه میدونن عشق منی همه میدونن همه میدونن 

همه میدونن عمر منی  همه میدونن همه میدونن

همه میدونن عشق منی  همه میدونن همه میدونن

همه میدونن عمر منی

کد پیشواز محاله برگردی افشین آذری

کد آوای انتظار همراه اول: 79668

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۹۲۲۵

دانلود

برام بازی نکن عشقو

تو خیلی وقته که سردی

از این برخوردا میفهمم بری

محاله برگردی

همیشه با خودت قهری

از این طرز نگات خستم

یه چیزی زیر لب میگی

من از این طعنه هات خستم

تموم کن حاصل این عشق

بجز روزای غمگین نیست

اره میگم خداحافط

ولی حرف دلم این نیست

غرورم داره له میشه

امیدم رفته از حالم

تمومش میکنم شاید 

ی کم بهتر بشه حالم

کد پیشواز تموم شهر خوابیدن فقط من و تو بیداریم افشین آذری

کد آوای انتظار همراه اول: 79669

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۹۲۲۶

دانلود

تموم شهر خوابیدن فقط من و تو بیداریم

بهم ثابت شده عشقم ازم دست بر نمیداری

توی هر خاطره عشقم یه ردی از تو میبینم

با شادی تو من شادم با غم های تو غمگینم

کد پیشواز مارال افشین آذری

کد آوای انتظار همراه اول: 79670

دانلود

آهنگ ترکی افشین آذری به نام مارال 

ترانه ، آهنگ ، تنظیم ، میکس و مسترینگ : افشین آذری

New Music Turki By Afshin Azari Called Maral 

کد پیشواز نازنین نازت بنازم افشین آذری

کد آوای انتظار همراه اول: 79671

دانلود

نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم

فدای چشمای نازت من به عشق تو بنازم

نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم

فدای چشمای نازت من به عشق تو بنازم

پریشون اسیرم بی تو از دنیا سیرم

نکن گریه الهی واسه اشکات بمیرم

کد پیشواز اولماز اولماز افشین آذری - توی این شهر همه میدونن

کد آوای انتظار همراه اول: 79672

دانلود

توی این شهر همه میدونن که تورو دوست دارم

که تورو دوست دارم

واسه ی تو همه میدونن جونمو میزارم

جونمو می زارم

گل اناری تویی یار من تویی دلدار من

تویی دلدار من
گل اناری تویی ناز من
تویی طناز من تویی آواز من
وای دلم آی دلم وای دلم
آی دلم وای دلم عاشق تو منم من
وای دلم آی دلم وای دلم
آی دلم وای دلم عاشق تو منم من

کد پیشواز اولماز اولماز اولماز اولماز افشین آذری

کد آوای انتظار همراه اول: 79673

دانلود

اولماز اولماز اولماز اولماز اولماز اولماز یار

اولماز اولماز اولماز اولماز اولماز اولماز یار

کد پیشواز پاشو برو تو اتاقت من بخونم تو بخونی افشین آذری

کد آوای انتظار همراه اول: 79674

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۹۲۲۷

دانلود

پاشو برو تو اتاقت من بخونم تو بخونی

پاشو برو تو اتاقت گریه کن تا کی میتونی

اگه هرکیم ندونه من میفهمم چی کشیدی

به کسی تو دنیا جز اون  میدونم که دل نمیدی

گریه کن تا که میتونی حالتو دارم میبینم

خالی کن خودتو واسم پای حرف تو میشینم

کد پیشواز سرباز افشین آذری - موهام تراشیده شدن ازم خجالت نکشی

کد آوای انتظار همراه اول: 79675

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۹۲۲۸

دانلود

موهام تراشیده شدن ازم خجالت نکشی

دارم میام ببینمت با این لباس ارتشی

روزای سختمون گذشت دو ساله این روز و میخوام

تو تک تک ثانیه هام بوی تو میده لحظه هام

موهام تراشیده شدن ازم خجالت نکشی

دارم میام ببینمت با این لباس ارتشی

روزای سختمون گذشت دو ساله این روز و میخوام

تو تک تک ثانیه هام بوی تو میده لحظه هام

کد پیشواز افشین آذری چی شده هوای عشقم رفته از سرت عزیزم

کد آوای انتظار همراه اول: 79676

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۹۲۲۹

دانلود

چی شده هوای عشقم رفته از سرت عزیزم

من چکار کنم که حرفام بشه باورت عزیزم

من چیکار کنم که حرفام بشه باورت عزیزم

وقتی چشماتو ندارم وقتی دستات مال من نیست

حال هیچ کسی تو دنیا به بدی حال من نیست

دستامو بگیر تا پاشم تا برای تو بمونم نمیخوام بغیر چشمات

واسه چشمایی بخونم

بیا با تموم خوبیت به دلم دوباره رو کن

آرزومه با تو باشم تو هم اینو آرزو کن

کد پیشواز یا حسینیم یا حسین افشین آذری

کد آوای انتظار همراه اول: 79677

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۹۲۳۰

دانلود

یا حسینیم یا حسین کیم دچار اولسا غمه ادین ایلر زمزمه حسین

ای روبابین سوگولی ای باغ زهرانین گولی یا حسین یا حسین

یا حسینیم یا حسین کیم دچار اولسا غمه ادین ابلر زمزمه حسین

ای روبابین سوگولی ای باغ زهرانین گولی یا حسین یا حسین جان

کد پیشواز میکس آثار افشین آذری

کد آوای انتظار همراه اول: 82162

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۹۷۵۲

دانلود

کد پیشواز دست رو دلم نذار افشین آذری

کد آوای انتظار همراه اول: 83661

دانلود

کد پیشواز التماس افشین آذری - من التماست میکنم تو رو خدا پیشم بمون

کد آوای انتظار همراه اول: 83663

دانلود

چطور دلت میاد بری دوست دارم بهش بگید

آخه منم یه آدمم رو این زمین لعنتی

من التماست میکنم تو رو خدا پیشم بمون

نرو نرو نرو تو رو خدا بمون

کد پیشواز ای دل من گریه نکن دیگه بسه افشین آذری

کد آوای انتظار همراه اول: 83664

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۸۷۶۸

دانلود

ای دل من گریه نکن دیگه بسه
ای دل من اون دیگه برنمیگرده

دفعه ی آخرت باشه به یکی وابسته میشی
اگه عشقی نباشه دیگه تنها نمیشی

کد پیشواز فلسطین افشین آذری - چقدر میشه ساکت بمونه بشر

کد آوای انتظار همراه اول: 83665

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۸۷۸۸

دانلود

چقدر میشه طاقت بیاری مگه

چقدر میشه ساکت بمونه بشر

از این جنگ بی آخر لعنتی

چی میمونه جز خونه در چشم تر

خدایا ببین داره چی میکشه

تنش پاره پاره پره ترکشه

تو این نسل کشی نه فقط آدما

زمین هم داره دیگه درد میکشه

کد پیشواز خنجر افشین آذری - واسه نیمه جونم یه خنجر بسه

کد آوای انتظار همراه اول: 83666

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۸۷۹۲

دانلود

واسه نیمه جونم یه خنجر بسه بزن توی قلبم کلکل نکن

سر موندنت روم منت نزار تو میخوای بری پس معطل نکن

دیگه راه برگشت نداری برو دل خسته به سیم آخر شده

دوست دارمات بدتر از ناسزاست تمومش کن و دیگه فحشم نده

کد پیشواز خدا نگذره از کارات افشین آذری

کد آوای انتظار همراه اول: 83667

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۸۷۶۹

دانلود

خدا نگذره از کارات ، که با زندگی و دنیام

تو بازی کردی و رفتی ، تنهام گذاشتی با دردام

خدا نگذره از کارات ، که با زندگی و دنیام

تو بازی کردی و رفتی ، تنهام گذاشتی با دردام

کد پیشواز لاله لر افشین آذری

کد آوای انتظار همراه اول: 83668

دانلود

کد پیشواز من یا تو بگو کی نامرده افشین آذری

کد آوای انتظار همراه اول: 83669

دانلود

من یا تو بگو کی نامرده

من یا تو بگو کی تو زرده

من یا تو بی غم و بی درده من یا تو

من یا تو بگو کی نامرده من یا تو اون نگاهش سرده

من یا تو پشت به حرفاش کرده من یا تو

فکر کن نباشی از من جدا شی

فکر کن بتونم من بی تو بمونم

فکر کن نباشی چشمام نباره

فکر کن بتونم فکر کن غم بذاره

کد پیشواز نگار افشین آذری - من اینجا غریبم کجایی کجایی

کد آوای انتظار همراه اول: 83672

دانلود

من اینجا غریبم کجایی کجایی

امون از غم این جدایی جدایی

غمت رو رو دوشم نذار کار من نیست

همه رفتن و هیشکی دلدار من نیست

من و خونه و بی تو و یک بغل درد

کسی فکر این حال و احوال من نیست

کد پیشواز نگار افشین آذری بی کلام

کد آوای انتظار همراه اول: 83671

دانلود

کد پیشواز خسته نباشی سرنوشت افشین آذری

کد آوای انتظار همراه اول: 83675

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۸۷۷۵

دانلود

خسته نباشی سرنوشت زندگیمو رقم زدی

بگو که چی گیرت اومد این همه به پرم زدی

تا خواستم از جا پا بشم به درو دیوارم زدی

خسته نباشی سرنوشت خسته نباشی

خسته نباشی سرنوشت زندگیمو به هم زدی

دست گلت درد نکنه زخماتو به دلم زدی

خنجرتو توو قلبه من هی پشته سر هم زدی

خسته نباشی سرنوشت خسته نباشی

کد پیشواز تهران افشین آذری - اینجا تهرونه همه پره دردن

کد آوای انتظار همراه اول: 83676

دانلود

اینجا تهرونه همه پره دردن

دلا عاشق نمیشه همه سردن

همه دنبال یه لقمه ی نونن

همه به فکر اجاره ی خونه ن

اینجا تهرونه و زندگی سخته

اینجا تهرونه و گرد و غباره

خدا یه کاری کن بارون بباره

کد پیشواز طلاق افشین آذری - نه من دست بلند کرده بودم تو روش

کد آوای انتظار همراه اول: 83677

دانلود

نه من دست بلند کرده بودم تو روش

نه نازکتر از گل شنیده ازم

یه چند ماهیه از خودش دوره ها

یه چند ماهی میشه بریده ازم

نه کج رفته بودم بشه ادعاش

نه هیزم که بتونم پستی کنم

رفیقی ندارم بپرسین ازش

که این خونه رو خرج مستی کنم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۳)

  1. ارومیه قلب آذربایجان

    ❤ ارومیه قلب آذربایجان ❤

    یاشاسین امپراطور افشین آذری

    یاشاسین اورمیه 💕

    یاشاسین تبریز '💕

    یاشاسین تراختور 💕

  2. خسته نباشید خدمت شما و سایت خوبتون دمتون گرم واقعاً

    افشین آذری خواننده خوب کشور ❤️❤️🎈🌹🌹🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی