اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز راغب برای همراه اول با پخش آنلاین - مجموعه کامل

مجموعه کامل تمام کدهای پیشواز راغب برای همراه اول با پخش آنلاین آهنگ

کد آهنگ پیشواز همراه اول راغب با پخش آنلاین به صورت تفکیک شده با متن آهنگ‌ها

کد پیشواز همراه اول راغب ماه بانو جان جان جان بانو جان جان

کد آوای انتظار همراه اول: 99777

دانلود

ماه بانو جان جان جان بانو جان جان
با چشمانت کن جادو جان جان

ماه بانو جان جان جان بانو جان جان
با چشمانت کن جادو جان جان

صیاد دلت هستم تنها به تو دل بستم
تردید نکن بانو من مال خودت هستم من مال خودت هستم

دلبری میکنی از دل ما عاشقم کرده ای با یه نگاه
من در آرامشم با تو هرجا آتش افکنده ای در دل ما باریکلا

 

کد پیشواز همراه اول راغب صیاد دلت هستم تنها به تو دل بستم

کد آوای انتظار همراه اول: 99778

دانلود

صیاد دلت هستم تنها به تو دل بستم

تردید نکن بانو من مال خودت هستم من مال خودت هستم

دلبری میکنی از دل ما عاشقم کرده ای با یه نگاه

من در آرامشم با تو هرجا آتش افکنده ای در دل ما باریکلا

کد پیشواز همراه اول راغب همزاد دلم بانو ماه کاملم بانو

کد آوای انتظار همراه اول: 99779

دانلود

همزاد دلم بانو ماه کاملم بانو

ای واژه رویایی الحق که تو زیبایی

ای واژه رویایی الحق که تو زیبایی

بیخیال هرچی درده دل من دوره گرده

عشق تو هواییش کرده

رو به روی من نشستی دل به این دیوونه بستی

عجب نقش و نگاری هستی

دلبری میکنی از دل ما عاشقم کرده ای با یه نگاه

من در آرامشم با تو هرجا آتش افکنده ای در دل ما باریکلا

کد پیشواز همراه اول راغب حالتو میخرم

کد آوای انتظار همراه اول: 99150

دانلود

زیادی دور نشو بیا کجاها رو میکنی نگاه

انگاری غرقی توی رویا حالتو میخرم

همه میرن تو میمونی پشتم گفتی نرو لفظتو نکشتم

دل تو اینجاست توی مشتم این دلو میبرم

اینا حرفای منه نمیگم جلو همه

ولی صد سالم اگه خیره شم تو چشمات کمه

اینا حرفای منه نمیگم جلو همه

ولی صد سالم اگه خیره شم تو چشمات کمه

کد پیشواز همراه اول راغب اینا حرفای منه نمیگم جلو همه

کد آوای انتظار همراه اول: 99151

دانلود

دوست دارم باشی تو دلم جا شی

نگو چشمای گیرات بگو نقاشی

خبر بیاد دیدار یه جورایی خب بیمار

نگو خرمن موهات بگو گندم زار

اینا حرفای منه نمیگم جلو همه

ولی صد سالم اگه خیره شم تو چشمات کمه

اینا حرفای منه نمیگم جلو همه

ولی صد سالم اگه خیره شم تو چشمات کمه

کد پیشواز همراه اول راغب نرو که بی تو دلخورم

کد آوای انتظار همراه اول: 92714

دانلود

داری میری و بارون جز دلم همه چی آروم
چی شده آخه این همه با من داری بد میشی
میری چشمام خیره به جادست واسه تو این فاصله سادست
چی شده حالا از منه عاشق داری رد میشی

نرو که بی تو دلخورم نرو من بی تو میبرم
من از غم زندگی پرم عزیز دلم
به دروی عادتم نده نرو نه حال من بده
تو بری غصه میخورم عزیز دلم

کد پیشواز همراه اول راغب بی تو به این گریه ها مجبورم ببین درگیر دلشوره ام

کد آوای انتظار همراه اول: 92715

دانلود

بی تو به این گریه ها مجبورم ببین درگیر دلشوره ام
ببین چه دردی داری میندازی تو به جونم
قلبم تو نگاه تو جا مونده منمو این دل وامونده
عشقم نرو بی تو من آخه نمیتونم

نرو که بی تو دلخورم نرو من بی تو میبرم
من از همه زندگی پرم عزیز دلم
به دوری عادتم نده نرو حال من بده
تو بری غصه میخورم عزیز دلم

کد پیشواز همراه اول راغب دوست دارم ولی با ترس و پنهانی

کد آوای انتظار همراه اول: 92711

دانلود

دوست دارم ولی با ترس و پنهانی که پنهان کردن یک عشق یعنی اوج ویرانی

دوست دارم دوست دارم دوست دارم

ولی با ترس و پنهانی

دلم رنج عجیبی میبرد از دوریت اما نجابت میکند مانند بانوهای ایرانی

دوست دارم دوست دارم دوست دارم

ولی با ترس و پنهانی

کد پیشواز همراه اول راغب دلم رنج عجیبی میبرد از دوریت

کد آوای انتظار همراه اول: 92712

دانلود

دلم رنج عجیبی میبرد از دوریت اما نجابت میکند مانند بانوهای ایرانی

دوست دارم دوست دارم دوست دارم

ولی با ترس و پنهانی

کد پیشواز همراه اول راغب خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم

کد آوای انتظار همراه اول: 42889

دانلود

خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم
یه روز تو خوابمم نمیدیدم واسه تو جونمم بدم
دلم یه کاری کرده با غرورم
که مثل بچه هام تا از تو دورم
که وقتی میری بغض رو از چشام میشورم

دلت یه لحظه واسه من نمیشه
میدونم تقصیر تو نیست همیشه
اونی که مال قلبته دیر عاشقت میشه

کد پیشواز همراه اول راغب همینه عشق خوابت نمیبره

کد آوای انتظار همراه اول: 42890

دانلود

همینه عشق خوابت نمیبره ازت نمیگذره شکنجه آوره

همینه عشق یه حس دلهره که میگی با خودت نباشه بهتره

کد پیشواز همراه اول راغب خیال میکردم این فقط یه لحظه است

کد آوای انتظار همراه اول: 42891

دانلود

خیال میکردم این فقط یه لحظه ست
تموم میشه، اگه برم
دلم یه جوری مونده توی چشمات

که برده خوابُ از سرم
دلم یه کاری کرده با غرورم

که مثلِ بچه هام، تا از تو دورم
که وقتی میری بغضوُ از چشام می شورم
دلت، یه لحظه واسه من نمیشه
می دونم، تقصیرِ تو نیست… همیشه
اونی که مال قلبته دیر عاشقت میشه
همینه عشق خوابت نمیبره ازت نمی گذره

کد پیشواز همراه اول راغب آهای صدای بارون دقیقه های بی جون

کد آوای انتظار همراه اول: 42886

دانلود

آهای صدای بارون دقیقه های بی جون
بهش بگین یادم نمیره تموم لحظه هامون

آهای صدای دریا دلای سنگ و تنها
بهش بگین بیاد که دلم نمیرسه به فردا

با تو رو به راهم بعد تو نگاهم مریضه
عشق منی برگرد نذار دیگه اشکام بریزه

حتی با همین درد دیوونگیام کم نمیشه
دیوونه شبگرد بیا دیگه واسه همیشه

کد پیشواز همراه اول راغب پنجره باز منم و این حالت دلگیر هوا

کد آوای انتظار همراه اول: 42887

دانلود

پنجره باز منم و این حالت دلگیر هوا
خاطره ساز کجایی که کشته دلمو خاطره هات

چیزی نگو همه چی رو میشنوم از جفت چشات
چیزی نپرس دو سه روزه بد گره زدی بغضمو به صدات

آهای صدای بارون دقیقه های بی جون
بهش بگین یادم نمیره تموم لحظه هامون

آهای صدای دریا دلای سنگ و تنها
بهش بگین بیاد که دلم نمیرسه به فردا

با تو رو به راهم بعد تو نگاهم مریضه
عشق منی برگرد نذار دیگه اشکام بریزه

کد پیشواز همراه اول آهای صدای بارون راغب

کد آوای انتظار همراه اول: 42888

دانلود

آهای صدای بارون دقیقه های بی جون
بهش بگین یادم نمیره تموم لحظه هامون

آهای صدای دریا دلای سنگ و تنها
بهش بگین بیاد که دلم نمیرسه به فردا

با تو رو به راهم بعد تو نگاهم مریضه
عشق منی برگرد نذار دیگه اشکام بریزه

حتی با همین درد دیوونگیام کم نمیشه
دیوونه شبگرد بیا دیگه واسه همیشه

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۶۱)

  1. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    خیله صدا***** داری راغب جان انگاربی بیم داره گریه مکنه

    • پاسخ:

      البه سلیقه شما محترمه ولی حق نداریم توهین کنیم
  2. واقعا کل اهنگاش بی نظیرند اما چرا کد اهنگهای پیشواز همراه اول دیر میاد

  3. واقعا کل اهنگاش بی نظیرند اما چرا کد اهنگهای پیشواز همراه اول دیر میادمثل کد اواره که از بیابان خبر ندار

  4. محسن‌خرمالی

    لطفا کدپیشوازهمراه اول آهنگ هوای عشق از آقای راغب رابگذاریدممنون میشم.

  5. سلام واقعا بینظیره وخدارا واقعا سپاس  من تمام اهنگا  رادانلود میکنم پیشواز  اهنگ زنگ   مداحی   هرچه خونده دعای سال تحویل  خدایی  این استاد راغب شگفتی خداس    ممنونم  ازخدای زیبا  که چنین زیبا میافریند

  6. سلام خیلی عالیه من خیلی حال میکنم با صداش و اهنگاش  لطفاً لطفاً لطفاً تو رو خدا کد پیشواز آهنگ بازگرد رو بذارید

  7. صداتون قشنگه .لطفاً کد پیشواز از همون بچگی شده دچارم رو بذارین

  8. سلام عالیه تمام اهنگاش صدبار گوش کردم وبراهرکه دوستش دارم معرفی کردم وفرستادم تکه  بینظیر  باصداش شاهکارخدا رامیبینم وخداراشکر  که اوراافرید

  9. سلام کد پیشواز از همون بچگی دچارم کی میاد؟ 

    لطفا اونم توو سایت قرار بدین

     

  10. سلام وقت بخیر من دبال کد پیشواز آهنگ سکوت عاشقانه از راغب هستم می تونید کمکم کنید؟

  11. خاطره جعفرنیا

    سلام آقای راغب زیبامن عاشق آهنگهای شما هستم بخصوص خاتون عزیزم  لطف برای همراه اول کد پیشواز بزارید کد خاتون زیبا 

  12. سلام ببخشید یه سوال داشتم ،کد پیشواز راغب(یکی ساز دلش کوکه) توی همین صفحه سایتتون هست؟؟؟ اگه نیست بی زحمت بذارید.

  13. لطفا آهنگ جذاب و من ازتمام دنیا شبی بریدم تورا که دیدم رو بزارید.

  14. آقای راغب و البته حمید هیراد بهترین خواننده های جهان هستند 

    هرکی میگه صداشون خوب نیست یا هرچیز دیگه ای خیلی بی جا کرده 

    از حسودیش اینو گفته من عاشققق راغب و هیرادممم خیلی کیوتن هم صداشون هم قیافشون❤️🥰🤭

     

     

  15. سلام راغب عزیزم عاشقتم حق که همشهری منی یزد پرچم بالا غراب گل من

  16. سعید ترکمانی

    سلام من متولد 1349 هستم و فقط آهنگهای قدیمی گوش میکنم +صدای جناب راغب که بی همتای خیلی سپاسگزارم انشاالله همیشه برقرارباشی،،،😍😍😍😍😍

  17. سلام لطفا کد پیشواز آهنگ بازگرد رو برای همراه اول بگذارید ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی