اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز مهدی جهانی برای همراه اول با پخش آنلاین مجموعه کامل

مجموعه کامل کد آهنگ پیشواز با صدای مهدی جهانی برای همراه اول با پخش آنلاین

تمامی کدهای آوای انتظار همراه اول مهدی جهانی را قبل از انتخاب گوش کرده و سپس کد پیشواز مورد علاقه خود را با صدای مهدی جهانی انتخاب کنید

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی آروم ندارم ببین حالم رو

کد آوای انتظار همراه اول: 13322

دانلود

آروم ندارم ببین حالم رو همه دنیامو میدم که دوباره بگیرم دستاتو

آروم ندارم ببین حالم رو حتی آسمونم ازت دلگیره ببین اشکاشو

خسته شدم دیگه از این شهرو کوچه هاش

هرجا رفتم عطر خاطراتمونو داشت

قلب تو به من وابستگی نداشت

یه دفعه رفت و منو زیر پا گذاشت

یه جوریی رفتی انگاری هیچی بینمون نبود و عادی بود ارتباطمون

دیگه نی یه ستاره توی آسمون

پر از خاطرات تلخه اون بیرون

هی پر از خاطرات تلخه بینمون

 

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی بی اراده بودم توی انتخاب تو

کد آوای انتظار همراه اول: 13321

دانلود

بی اراده بودم توی انتخاب تو

دست من نبود شدم عاشقت یهو

رفتی فقط مونده عکس و خاطرت جلوم

نمیشه کسی دیگه برام عین تو

گفتی دیگه نمیارم اسمتو نه

منم رفتم زدم دیگه قیدتو

تقصیر منه که تو خواستی بری

گفتم برو نگرفتم دستات

هی نگرفتم دستاتو

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی زیباتر از تو پیدا نمیشه

کد آوای انتظار همراه اول: 13319

دانلود

زیباتر از تو پیدا نمیشه
من بیقرارم بیقرارم تا همیشه

وقتی میخندی قلبم میلرزه
عشق تو بیشتر از کل دنیا برام می ارزه

موندن تو آرزومه وقتی چشمات روبرومه
زندگیمو دست تو میدم نری

ای دیوونه عشق من یه آسمونه
دستای تو مهربونِ از همه زیباتری

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی روزای هفته با تو قشنگه

کد آوای انتظار همراه اول: 13320

دانلود

این عاشقی رو مدیونت هستم
با تو که باشم هر جایی میام نباشی خستم

روزای هفته با تو قشنگه
وقتی نباشی حتی یه ساعت دلم چه تنگه

موندن تو آرزومه وقتی چشمات روبرومه
زندگیمو دست تو میدم نری

ای دیوونه عشق من یه آسمونه
دستای تو مهربونِ از همه زیباتری

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی سرمست - چه شود دوست شوی

کد آوای انتظار همراه اول: 13317

دانلود

چه شود دوست شوی دست در این دست کنی حبیب من

چه شود نیم نگاهی به این عاشق سرمست کنی مرا مست کنی

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی سرمست - دل به دلت داده منم

کد آوای انتظار همراه اول: 13318

دانلود

دل به دلت داده منم منم پای تو افتاده منم

منم دلبر دل برده تویی تویی عاشق دیوانه منم منم

دل من افسار ندارد درگیر تو است

دیدم آن چشم تو را چشمانم مست شد است

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی ای جونم - تو مثل لیلی تو بارون

کد آوای انتظار همراه اول: 13315

دانلود

تو مثل لیلی تو بارون

من عاشق و حیرون

من میخوام بدونی زندگیمی

تو همراه همیشگمی

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی ای جونم - خوشحالم اینجایی مجنونم و شیدایی

کد آوای انتظار همراه اول: 13316

دانلود

خوشحالم اینجایی مجنونم و شیدایی

دیوونه شد از دستت صدبار دل ای وای

مجنون و پریشونم تو عاشقی میدونم

من عاشق عاشق شدنم بانو ای جونم

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی میباره اشکام رو شهر گونم

کد آوای انتظار همراه اول: 13313

دانلود

میباره اشکام رو شهر گونه م تا وقتی زنده م با تو میمونم

احساست من رو قلب میدونه ، دوست دارم ، دیوونه

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی من به تو دلگرمم با اینکه برف میاد

کد آوای انتظار همراه اول: 13314

دانلود

من به تو دلگرمم با اینکه برف میاد

یه روزی میای و لبام به حرف میاد

من به تو و فردا خیلی امیدوارم

خیلی برام خوبه که تو رو دوست دارم

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی شدی دیوونه

کد آوای انتظار همراه اول: 13310

دانلود

میگی برو میرم ولی دلم مگه میتونه شدی دیوونه

خیال نکن جدا شدن ازت واسم آسونه شدی دیوونه

کجا برم مگه نمیبینی هوا بارونه شدی دیوونه

مگه میشه ولت کنم برم نگو آسونه شدی دیوونه

میبرم دلتنگیامو اگه اینطوری راحت تری

درو بستی رو به من اما با گریه پشت دری

تو که دوس داری هنوز منو چرا از من داری میگذری شدی دیوون

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی شدی دیوونه 2

کد آوای انتظار همراه اول: 13311

دانلود

شدی دیوونه

نذار برم صدام بزن بگو برگردم من دیوونه شدی دیوونه

کجا برم مگه نمیبینی هوا بارونه شدی دیوونه

مگه میشه ولت کنم برم نگو آسونه شدی دیوونه

میبرم دلتنگیامو اگه اینطوری راحت تری درو بستی رو به من اما با گریه پشت دری

تو که دوس داری هنوز منو چرا از من داری میگذری شدی دیوونه

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی شدی دیوونه 3

کد آوای انتظار همراه اول: 13312

دانلود

میبرم دلتنگیامو اگه اینطوری راحت تری

درو بستی رو به من اما با گریه پشت دری

تو که دوس داری هنوز منو

چرا از من داری میگذری شدی دیوونه

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی پیشت دلم گیره زیبای بی وقفه

کد آوای انتظار همراه اول: 13307

دانلود

پیشت دلم گیره زیبای بی وقفه

من عاشقت هستم الان خیلی وقته

دستام خالی بود دستامو پر کردی

به من گفتی وقتشه به زندگی برگردی

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی قربونت برم الهی

کد آوای انتظار همراه اول: 13308

دانلود

قربونت برم الهی الهی الهی

آخ چه صورت ماهی چه ماهی چه ماهی

منو احساس رهایی رهایی رهایی

به به چه چشایی چه نگاهی چه نگاهی

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی مثل پروازه کنارت راه رفتن

کد آوای انتظار همراه اول: 13309

دانلود

مثل پروازه کنارت راه رفتن

پاکیه احساس تو خوشبختیه من

ما دوتا دریا دلیم همنوع بارون

عشقمونو نمیدیم به هیچی آسون

قربونت برم الهی الهی الهی

آخ عجب صورت ماهی چه ماهی چه ماهی

منو احساس رهایی رهایی رهایی

به به چه چشایی چه نگاهی چه نگاهی

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی رفتنت برام ساده نیست اصن

کد آوای انتظار همراه اول: 13305

دانلود

رفتنت برام ساده نیست اصن

دور میخوای بشی واسه چی ازم

واسه چی ازم دور میخوای بشی

یه روزی جلوم بشی رو سیاه که چی

بگی دوباره برگرد بگم نمیخوام

یه دنده بازیام شبیه بچگیامه

حتی باز ببینم هستم عاشق نگات

هرچی آبرو داشتم دادی تو به باد

من کینه ایم یادم نمیره روزی که رفتی نرو پس

برگردی پس میزنمت با هر دو دست

ارتباطمون نکنی تو قطع و وصل

شدیم هر دو پست

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی من کینه ایم

کد آوای انتظار همراه اول: 13306

دانلود

من کینه ایم یادم نمیره روزی که رفتی نرو پس

برگردی پس میزنمت با هر دو دست

ارتباطمون نکنی تو قطع و وصل

شدیم هر دو پست

رفتنت برام ساده نیست اصن

عاشق نمیشی دیگه بعد من

دیگه بعد من فکر من نباش

نه تو نمیشی برام مثل اولاش

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی چقدر تنهام تنهام تنهام

کد آوای انتظار همراه اول: 13302

دانلود

فکر میکردم اون یه ذره آدمه رفت و تنها شد دلم یه عالمه

البته تا اونجایی که یادمه هر چی خوردم از این دله سادمه

من خسته شدم از آدما و طعنه هاشون خسته شدم از اومدنو رفتناشون

خستم از خیابونو پیاده روهاش ازت که خواسته بودم مراقبم باش

چقدر تنهام تنهام تنهام چقدر سرده بی تو دستام

تو رو میخوام میخوام میخوام پر از اشک سرده چشمام

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی بارون و تهران هدفون و آهنگ

کد آوای انتظار همراه اول: 13303

دانلود

خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدن

بارون و تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ

نگاهم هر شب به آسمونه بی تو کلافم پر از بهونه

چقدر تنهام تنهام تنهام چقدر سرده بی تو دستام

تو رو میخوام میخوام میخوام پر از اشک سرده چشمام

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی تو رو میخوام میخوام میخوام پر از اشک سرده چشمام

کد آوای انتظار همراه اول: 13304

دانلود

چقدر تنهام تنهام تنهام چقدر سرده بی تو دستام

تو رو میخوام میخوام میخوام پر از اشک سرده چشمام

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی دوست دارم این هوارو

کد آوای انتظار همراه اول: 13299

دانلود

تو رو دیدم دلم از دست رفت
آخه زیباتر از تو مگه هست
مگه میشه رو تو چشمامو بست

تو یه احساس نابی تو دلم
من مغرور به تو عاشق شدم
دیگه نیست حرفام دست خودم

گرفته شهرو بارون من و تو و خیابون قشنگه خنده هامون

دوست دارم این هوارو خیسی کوچه هارو دستای گرم یارو

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی گرفته شهرو بارون

کد آوای انتظار همراه اول: 13300

دانلود

گرفته شهرو بارون من و تو و خیابون قشنگه خنده هامون

دوست دارم این هوارو خیسی کوچه هارو دستای گرم یارو

تو برام دنیای آرامشی منو با عشق سمت میکشی

نمیذارم از من خسته شی نمیذارم از من خسته شی

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی تویی تنها کس این دیوونه

کد آوای انتظار همراه اول: 13301

دانلود

تویی تنها کس این دیوونه تا ابد بی تو تنها میمونه

اینو چشمای تو خوب میدونه

گرفته شهرو بارون من و تو و خیابون قشنگه خنده هامون

دوست دارم این هوارو خیسی کوچه هارو دستای گرم یارو

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی من دلم تنگه

کد آوای انتظار همراه اول: 13296

دانلود

من دلم تنگه دل تنگه چشماتم هیچ وقت اینقدر تو زندگیم نمیخواستمت

حسرت تو دنیامه کاش من هیچ وقت تو رو از دست نمیدادمت

من دلم تنگه بوی بارونه اون که ترکت کرد الان پشیمونه

دستاتو میخوام تو دستای سردم کاش نمیرفتم ترکت نمیکردم

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی من دلم تنگه بوی بارونه

کد آوای انتظار همراه اول: 13297

دانلود

هر جا باشی به خدا اونجاست دلم خواهشا نرو نه نیار رو خواهشم

دنیای من چشماتو بده دنیامو بگیر از این قلب عاشقم

فکر تو گره خورد به لحظه های من بدون من جایی نرو که سخته واسه من

نرو صدمه نزن به خاطرات من به خاطرات من

من دلم تنگه بوی بارونه اون که ترکت کرد الان پشیمونه

دستاتو میخوام تو دستای سردم کاش نمیرفتم ترکت نمیکردم

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی دستاتو میخوام تو دستای سردم

کد آوای انتظار همراه اول: 13298

دانلود

من دلم تنگه بوی بارونه

اون که ترکت کرد الان پشیمونه

دستاتو میخوام تو دستای سردم

کاش نمیرفتم ترکت نمیکردم

کد پیشواز همراه اول تنهاتر از من مهدی جهانی

کد آوای انتظار همراه اول: 13293

دانلود

تنهاتر از من تنها مگه هست

اشکامو دید و از پیش من رفت

من مست و حیرون تو این خیابون

خوندم با گریه باز زیر بارون

کد پیشواز همراه اول دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم مهدی جهانی

کد آوای انتظار همراه اول: 13294

دانلود

دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم
دلم از زندگی خسته است عزیزم عزیزم

مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم
دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم

دلم از زندگی خسته است عزیزم عزیزم
مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی واست تموم شد این عشق جنون شد

کد آوای انتظار همراه اول: 13295

دانلود

واست تموم شد این عشق جنون شد بالم شکست و بی آسمون شد
من مست و حیرون تنها و داغون دلتنگ میبارم همراه بارون

دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم
دلم از زندگی خسته است عزیزم عزیزم

مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم
دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم

کد پیشواز همراه اول عاشقت بود مهدی جهانی

کد آوای انتظار همراه اول: 13290

دانلود

عاشقت بود اون که تنها مونده بی تو ندیدی دلواپسیمو کجا بردی زندگیمو

هر شب این شهر تو رو یاد من میاره پشت این پنجره هر شب یه نفر تا صبح بیداره

ساده بودم که به تو تکیه میکردم نمی دونستم که آخر با چشم خیس بر میگردم

ای بدی با من اما من دلتنگتم باز میخوام که دوباره عمرم کنار تو بشه آغاز

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی بی تو این شهر حس اون روزا رو داره

کد آوای انتظار همراه اول: 13291

دانلود

بی تو این شهر حس اون روزا رو داره دلتنگی برام میاره این شبای بی ستاره

وقته رفتن گفتی زودی بر میگردم من فراموشت نکردم من یه کوه پر دردم ای

خالی کردم بغضم و توی خیابون کنار خاطرهامون خستم از پاییز و بارون

کاشکی برگردی بد جوری عاشقم کردی تو که یه عمر و با من زندگی کردی

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی کاشکی برگردی بد جوری عاشقم کردی

کد آوای انتظار همراه اول: 13292

دانلود

ساده بودم که به تو تکیه میکردم نمی دونستم که آخر با چشم خیس بر میگردم

ای بدی با من اما من دلتنگتم باز میخوام که دوباره عمرم کنار تو بشه آغاز

کاشکی برگردی بد جوری عاشقم کردی تو که یه عمر و با من زندگی کردی

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی منو ول نکن

کد آوای انتظار همراه اول: 13287

دانلود

منو ول نکن من این گوشه ی دنیا تک و تنهام

من دیوونه از این دنیا فقط دستاتو میخوام

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی ببین با دل دیوونه ی من

کد آوای انتظار همراه اول: 13288

دانلود

ببین با دل دیوونه ی من هرجوری دوست داشتی

تو تا کن اصلا راهتو از راه من خسته جدا کن

تو که بدجوری این دیوونه رو کردی

اسیرش فقط دیدنتو از من دیوونه نگیرش

منو ول نکن من این گوشه ی دنیا تک و تنهام

من دیوونه از این دنیا فقط دستاتو میخوام

کد پیشواز همراه اول اگه بودی مهدی جهانی

کد آوای انتظار همراه اول: 13289

دانلود

اگه بودی حال و روزم با الانم خیلی فرق داشت

غم تو از دل من اینجوری زندونی نمیساخت

افتادم این گوشه ی دنیا تک و تنها

دلم تنگ تو که نیستی

چی قشنگه توی این دنیای بی رنگ

منو ول نکن من این گوشه ی دنیا تک و تنهام

من دیوونه از این دنیا فقط دستاتو میخوام

کد پیشواز همراه اول آروم آروم اومد بارون مهدی جهانی

کد آوای انتظار همراه اول: 13284

دانلود

عشق من صدات آرامش محضه عشق من

به همه دنیا می ارزه عشق من

به دلم میشینه حرفات عشق من

فوق العادست اون چشمات

آروم آروم اومد بارون شدیم عاشق زدیم بیرون

اومد نم نم نشست شبنم رو موهامون رو موهامون

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی اشک من مثل بارون پر احساسه

کد آوای انتظار همراه اول: 13285

دانلود

اشک من مثل بارون پر احساسه

اشک من دستای تو رو می شناسه

آرومم انگار اون بالا رو ابرام

دیوونه تو رو دیوونه وار میخوام

آروم آروم اومد بارون شدیم عاشق زدیم بیرون

اومد نم نم نشست شبنم رو موهامون رو موهامون

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی آروم آروم

کد آوای انتظار همراه اول: 13286

دانلود

آروم آروم اومد بارون شدیم عاشق زدیم بیرون

اومد نم نم نشست شبنم رو موهامون رو موهامون

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی من از همه کشیدم

کد آوای انتظار همراه اول: 13282

دانلود

من از همه کشیدم

تو رفتی و یه روز خوش ندیدم

به انتهای زندگی رسیدم

من از تمام آدما بریدم

کد پیشواز همراه اول کجایی آی رفیق نیمه راهم مهدی جهانی

کد آوای انتظار همراه اول: 13283

دانلود

کجایی آی رفیق نیمه راهم

ببین چقدر دیوونم

تو تنهاییم کنار تو میمونم

من این چشمو به گریه میرسونم

تو میتونی بری من نمیتونم

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی تورو یادش میمونه

کد آوای انتظار همراه اول: 13279

دانلود

تورو یادش میمونه تا ابد این دیوونه تو بری

من میمونم و غم این آسمونه تو چشات فرق داره با همه

به تو وابسته ام من یه عالمه تورو من تا همیشه یادمه یادمه

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی پر پر کن این دلو

کد آوای انتظار همراه اول: 13280

دانلود

پرپر کن این دلو من هر وقت دل زدم با هرکی بد باشی منم باهاش بدم

غصه میخوره دلم واست تو یه کاری کن نرم راحت

کد پیشواز همراه اول پرپر کن این دلو من هر وقت دل زدم مهدی جهانی

کد آوای انتظار همراه اول: 13281

دانلود

تو چشات فرق داره با همه به تو وابسته ام من یه عالمه

تورو من تا همیشه یادمه یادمه

پرپر کن این دلو من هر وقت دل زدم

با هرکی بد باشی منم باهاش بدم

غصه میخوره دلم واست تو یه کاری کن نرم راحت

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی حالم دست خودم نیست

کد آوای انتظار همراه اول: 13276

دانلود

حالم دست خودم نیست چشمام همش خیسه

من عاشق شدم انگار بی تو مگه میشه

بارون دلم میخواد الان که اینجایی

الان که تنهام و الان که تنهایی

کد پیشواز همراه اول قدم بزن با من مهدی جهانی

کد آوای انتظار همراه اول: 13277

دانلود

قدم بزن با من تموم این شهرو

این اولین باره عاشق شدم با تو

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی قدم بزن با من تموم این شهرو

کد آوای انتظار همراه اول: 13278

دانلود

هم جنس رویایی مغرور و زیبایی

با من بیا دور شیم از شهر تنهایی

با من بیا شاید عاشق شی مثل من

هیچوقت دلم اینطور عاشق نبود قبلا

قدم بزن با من تموم این شهرو

این اولین باره عاشق شدم با تو

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی ای نامهربون من

کد آوای انتظار همراه اول: 13273

دانلود

شبا چشامو میدوزم به آسمون

ستاره ها درد دل منو میدونن دل نگرونن

ای نامهربون من مرده آسمون من

گفتم تو بری دنیا میفته به جون من

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی صدات زدم شاید صدامو بشنوی

کد آوای انتظار همراه اول: 13274

دانلود

صدات زدم شاید صدامو بشنوی

چشام به در مونده شاید تورو ببینم پیشت بشینم

شبا چشامو میدوزم به آسمون

ستاره ها درد دل منو میدونن دل نگرونن

ای نامهربون من مرده آسمون من

گفتم تو بری دنیا میفته به جون من

کد پیشواز همراه اول نامهربون مهدی جهانی

کد آوای انتظار همراه اول: 13275

دانلود

ای نامهربون من مرده آسمون من

گفتم تو بری دنیا میفته به جون من

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی تنگ شده واسه تو دلم

کد آوای انتظار همراه اول: 13270

دانلود

تنگ شده واسه تو دلم بدجوری نگرانت شدم

بد کردم به تو من میدونم یه آدم بد و بیخودم

نمیخوام هیچ کسو غیر تو اشتباه بود زدم قیدتو

دیوونگی بود گفتم نمون برو دیوونه شدم من از فکر تو

بعد تو من خیلی بد آوردم از دوست و دشمنم ضربه خودم

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی بیا آسمونم بیا آروم جونم بیا

کد آوای انتظار همراه اول: 13271

دانلود

بیا آسمونم بیا آروم جونم بیا من پشیمونم بیا ای مهربونم بیا ...

بیا آسمونم بیا آروم جونم بیا من پشیمونم بیا ای مهربونم بیا ...

کد پیشواز همراه اول بیا مهدی جهانی

کد آوای انتظار همراه اول: 13272

دانلود

هرکی رو میبینم فرق داره با تو نتونست پر کنه هیچکسی جاتو

بیا که پاک کنم من گریه هاتو نمیخوام این دنیا و آدماشو

نمیخوام این دنیا و آدماشو

با هیشکی نشد بمونه راحت این آدم سرد و بی لیاقت

تو بودی ساده تو بی سیاست زنگ نزدی که من نشم ناراحت

با هیشکی نشد بمونه راحت ...

بیا آسمونم بیا آروم جونم بیا من پشیمونم بیا ای مهربونم بیا

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی تا منو عاشق نکنی

کد آوای انتظار همراه اول: 13266

دانلود

تا منو عاشق نکنی ول نمیکنی حرف داری اما درد و دل نمیکنی

میدونی که چه جوری آتیش بکشی دلمو ...

خوب منو میکشونی دنبال خودت میدونی تهش میکنی منو مال خودت

من میدونم آخرش میبازی به من دلتو ...

کم کم داره از دستم میره دلم میدونی نباشی میگیره دلم

واست بی قرارم آتیشه دلم هیچ جوره نمیشه عادی شه برم

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی کم کم داره از دستم میره دلم

کد آوای انتظار همراه اول: 13267

دانلود

کم کم داره از دستم میره دلم میدونی نباشی میگیره دلم

واست بی قرارم آتیشه دلم هیچ جوره نمیشه عادی شه برم

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی لجبازی نکن هرچی دارم مال توئه

کد آوای انتظار همراه اول: 13268

دانلود

لجبازی نکن هرچی دارم مال توئه با تو شب من روشن و رویایی شده

تو این روزا که هیچ کس عاشق نمیشه کاری کردی دلم بدجوری دنبال توئه

کم کم داره از دستم میره دلم میدونی نباشی میگیره دلم

واست بی قرارم آتیشه دلم هیچ جوره نمیشه عادی شه برم

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی تو این روزا که هیچ کس عاشق نمیشه

کد آوای انتظار همراه اول: 13269

دانلود

تو این روزا که هیچ کس عاشق نمیشه کاری کردی دلم بدجوری دنبال توئه

کم کم داره از دستم میره دلم میدونی نباشی میگیره دلم

واست بی قرارم آتیشه دلم هیچ جوره نمیشه عادی شه برم

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی تمام قلب من تو هستی

کد آوای انتظار همراه اول: 13263

دانلود

تمام قلب من تو هستی پر میزنم تا آسمونا

نباشی چی از من میمونه دیوونتم خدا میدونه

کنارم راه میری زیر چتر خیابونا خیس بارونه

قلب تو صافه حست پاکه بوی خوب بارون و خاک

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی پر میزنم تو آسمونا

کد آوای انتظار همراه اول: 13264

دانلود

تمام قلب من تو هستی

آروم جون من تو هستی

پر میزنم تو آسمونا

تا آسمون من تو هستی

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی مظلومه چشمات خوبه حرفات

کد آوای انتظار همراه اول: 13265

دانلود

مظلومه چشمات خوبه حرفات تا زنده ام میمونم همرات

نفس میکشم با نفسات غصه بیاد من میبارم جات

تمام قلب من تو هستی

پر میزنم تا آسمونا تا آسمون من تو هستی

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی یه روزی عشق من بودی

کد آوای انتظار همراه اول: 13260

دانلود

یه روزی عشق من بودی یه روزی زندگیت بودم

آخرین آرزوم این بود تو فقط بم بگی خوبم

تو فقط بم بگی خوبم

الان تو این اتاق تنها دل من تنگ تر از قبله

یاد قولایی که دادی بدتر و بدترم کرده

دل من تنگ تر از قبله

کد پیشواز همراه اول دوریت عادت میشه مهدی جهانی

کد آوای انتظار همراه اول: 13261

دانلود

دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه

برو تا فراموش کنیم همو با هم دیگه

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی با اینکه دوری از چشمات واسه من آخر دنیاست

کد آوای انتظار همراه اول: 13262

دانلود

با اینکه دوری از چشمات واسه من آخر دنیاست

تو که جدا بشی قلبم قد یه آسمون تنهاست

واسه من آخر دنیاست

نمیدونم چرا الان اینجوری بینمون دعواست

دل من این طرف تنگه دل تو اونطرف تنهاست

واسه من آخر دنیاست

دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه

برو تا فراموش کنیم همو با هم دیگه

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی دست من نیست اگه انقد دلم هواتو داره

کد آوای انتظار همراه اول: 13257

دانلود

دست من نیست اگه انقد دلم هواتو داره

اگه نمیتونه تنهات بذاره تو که خوب میدونی نداره چاره

دست من نیست اگه بارون میاد یادت میوفتم

به کسی از تو من چیزی نگفتم

کد پیشواز همراه اول بخواب دنیا مهدی جهانی

کد آوای انتظار همراه اول: 13258

دانلود

بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره

دل بی کس من یاری نداره

دل من میل دلداری نداره نداره

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره

کد آوای انتظار همراه اول: 13259

دانلود

خود تو دادی تنهاییو یادم

نشست روی دلم غصه ی عالم

مگه میشه نریزه اشک آدم

مگه میشه که من یادت نباشم

دیگه این دل بلد نمیشه راهشم

یه جوری زخم زدی نمیشه پاشم

بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره

دل بی کس من یاری نداره

دل من میل دلداری نداره نداره

کد پیشواز همراه اول روز آخر مهدی جهانی

کد آوای انتظار همراه اول: 35630

دانلود

همیشه بودی و چشمات واسه من حمایت بود

پیش نگاه دریاییت همه چی شکل عادت بود

وقتی صدات تو دنیا بود همه چی خوب و زیبا بود

دیگه تمومه این قصه همه چی شکل رویا بود

فصل بهار رو رد کردیم بعد تو برف و بارونه

وقتی بری از این خونه چیزی برام نمیمونه

هر جای دنیا باشم من بعد تو این دلم خونه

کد پیشواز همراه اول هم نفس مهدی جهانی - همنفسم شو همه کسم شو

کد آوای انتظار همراه اول: 35629

دانلود

من پیش تو مثل تو یه دنیا عاشقم

ای گل من بدون که واسه تو لایقم

همنفسم شو همه کسم شو

دنیا رو میخوام همراه با تو

منو نگاه کن عشق و صدا کن

از غم دنیا منو رها کن

کد پیشواز همراه اول رویای قدیمی مهدی جهانی

کد آوای انتظار همراه اول: 35628

دانلود

توی چشم من نگاه کن بگو عاشقی چه رنگه

هستی در کنارم حتی موندنم قشنگه حتی موندنم قشنگه

به من عادت کن عزیزم دل من با تو جوونه

بی تو میشکنم میریزم چشاتم اینو میدونه چشاتم اینو میدونه

بذار دستاتو بگیرم نگو این عاشقی دیره

نذار باشم توی دنیات دل من بی تو میمیره

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی بهترین دقیقه ها

کد آوای انتظار همراه اول: 35627

دانلود

کاشکی این دقیقه ها همیشگی بود

این دقیقه ها تمام زندگیم بود

کاشکی پلکات راه چشماتو نمی بست

آخه چشمای تو دیوونه کنندست

از تو گل میکنه خنده رو لبامون

کاشکی پر ستاره میکردی شبامو

تا تو میری دل کوچیکم میگیره

کد پیشواز همراه اول من و تو مهدی جهانی

کد آوای انتظار همراه اول: 35626

دانلود

عشق من ببین من هم مثل تو پاکم

میدونی تا همیشه برات هلاکم

عشق من ببین فقط با تو میخندم

ببین با چه عشقی دل به تو میبندم

دستامو بگیرو بزار روی گونت

بخند با من سرم را بزار رو شونت

تو هم مثل من باش رو کن به آسمون

از خدا بخواه که محکمتر شه عشقمون

منو تو همیشه جوونه جوونیم

منو تو قدر همدیگه رو میدونیم

میریم لب دریا راه میریم رو شن ها

تا حسودی کنن همه به عشق ما

غم و غصه از دل ما دو تا دوره

اگه جداشیم میمیریم از دلشوره

کد پیشواز همراه اول هوای خونه مهدی جهانی

کد آوای انتظار همراه اول: 35625

دانلود

کلافه ، خسته و سردم خودم رو در تو گم کردم

توی نقشهای قالیچه به دنبال تو میگردم

بیا و درمون این دل شو تو که دردامو میدونی

تو این تهدید تنهایی چرا پیشم نمیمونی

کد پیشواز همراه اول خورشیدک زیبا مهدی جهانی

کد آوای انتظار همراه اول: 35624

دانلود

منو ساده قبولم کن منو که از تولبریزم

همه سادگیامو من پای عشق تو میریزم

همیشه توی رویا بود تو رو دیدن و فهمیدن

آهای خورشیدک زیبا خوش اومدی به قلبِ من

حالا که روبروم هستی راه برگشتن و بستی

به چشمونت گرفتارم بگو تا آخرش هستی

بیا قلبم برای تو همه دنیام به نام تو

تو فریبم بده تا من بشم دونسته خامِ تو

دلِ من دلِ مجنونه همیشه با تو می مونه

بیا گوش کن به قلبه من داره اسمتو میخونه

کد پیشواز همراه اول تعبیر خواب مهدی جهانی

کد آوای انتظار همراه اول: 35623

دانلود

کاشکی نگات تا ابد مال من بود
کاشکی چشمای تو دنبال من بود

از دلم این همه کهنه رو بردار
که دلم خسته س و زخمی و بیمار

دلمو هم نفس نفسات کن
اسممو وارد شهر صدات کن

منو با غصه و بی کسی بد کن
با چشات ماه از آسمون رد کن

تو مثل اشکام پاکی و قشنگ
تو مثل قلبم صافی و یه رنگ

من توی چشمات عشق و میبینم
باز به تماشای چشمات میشینم

کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی فرشته ایران زمین

کد آوای انتظار همراه اول: 35622

دانلود

قشنگترین روی زمین فرشته ی ایران زمین

من هیچی از تو نمیخوام دوست دارم فقط همین

تو یار دلخواه منی تو آسمون ماه منی

واسه فرارو از خودم تو بهترین راه منی

اگر تو ماه من بشی جویای حال من بشی

عاشقترین میشم برات اگر تو مال من بشی

بزن به سیم آخرو برام بیار ستاره رو

بیا ببر دل منو این دل تیکه پاره رو

کد پیشواز همراه اول ازت ممنونم ای دنیا مهدی جهانی

کد آوای انتظار همراه اول: 35621

دانلود

دیگه طاقت ندارم من من از این زندگی خستم

میدونم آخرش این حس یه کاری میده به دستم

دیگه جایی واسه من نیست میون خنده و شادی

ازت ممنونم ای دنیا که این حس و به من دادی

دیگه میترسم از اینکه یه بار دیگه بشم عاشق

دیگه برنامه ی هرشب شده بیداری و هق هق

دیگه نه آرزویی هست نه جونی واسه ی رفتن

کد پیشواز همراه اول دنیای خواب مهدی جهانی

کد آوای انتظار همراه اول: 35620

دانلود

من گم شدم تو چشمای نازت

آهنگ دریاست آهنگ سازت

آخره دنیاست همین جا آره

خدا هم انگار ما رو دوست داره

چه خوبه با تو رفتن و رفتن

تو میگی آروم حرفهاتو با من

رو موج دریا رقص پای آب

میبره ما رو توی شهر خواب

کاشکی می موندم توی دنیای خواب

میرفتیم راهو با نور مهتاب

میزدیم فریاد معنی عشقو

چه خوبه رویا همراهه با تو

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۱)

  1. سلام وقت بخیر

    کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی جهانی به اسم بارون دل من پره توی شهر از یه نفر بارون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی