اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز مجید رضوی ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین

مجموعه کامل کد آهنگ پیشواز با صدای مجید رضوی برای ایرانسل و همراه اولی ها با امکان پخش آنلایــن و صــوت پیشواز

کد پیشواز آسمون مجید رضوی - حساسی جذابی فرق داری

کد آوای انتظار همراه اول: 14783

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۶۱۱

دانلود

حساسی جذابی فرق داری
روت شدم وسواسی همه میگن حق داری

گل نیستی که دسته گلی
بردی تو دلو یهویی میخوام کنارم باشی

یه جوریی دست پر عاشقتم خب دلم بهت قرصه
کوه دردم اگه باشه جلوم با تو میرسم نوک قله قله

واست آسمون میشم تو پرنده شو برات سایه بون میشم
اگه گل بشی برام قطره قطره خودم بارونت میشم

 

کد پیشواز آسمون مجید رضوی - واست آسمون میشم تو پرنده شو

کد آوای انتظار همراه اول: 14784

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۶۱۲

دانلود

توی تاریکی این روزام برام نوری
یه چیزی بهت بگم چرا انقدر خوبی

واست آسمون میشم تو پرنده شو برات سایه بون میشم
اگه گل بشی برام قطره قطره خودم بارونت میشم

واست آسمون میشم تو پرنده شو برات سایه بون میشم
اگه گل بشی برام قطره قطره خودم بارونت میشم

کد پیشواز دسته گل مجید رضوی - هر چی گفتمو پس میگیرم

کد آوای انتظار همراه اول: 15126

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۷۰۹

دانلود

هر چی گفتمو پس میگیرم
میخوام عشقتو دست بگیرم

هر چی گل واست هست بچینم
بریزم رو سرت جشن بگیرم تو بیا

کد پیشواز دسته گل مجید رضوی - حرفایی که زدم همش از رو علاقه بود

کد آوای انتظار همراه اول: 15127

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۷۱۰

دانلود

حرفایی که زدم همش از رو علاقه بود
هر کی میبینه منو میگه چته بلا به دور

همش از درده مریضم کرده
عشق زیادی نمکه رو زخمه

اگه بهت گیر میدادم نبود دست خودم
نمیخواستم اذیتت کنم دست گلم

تو به دل نگیر عزیزم دیوونه شدم
تو بزرگی کن و برگرد من دست پرم

هر چی گفتمو پس میگیرم
میخوام عشقتو دست بگیرم

هر چی گل واست هست بچینم
بریزم رو سرت جشن بگیرم تو بیا

کد پیشواز دسته گل مجید رضوی - هر چی گل واست هست بچینم

کد آوای انتظار همراه اول: 15128

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۷۱۱

دانلود

اگه بیای میشم بارونت خودم
رو سرت میبارم تا یکم آرومت کنم

قلبمو میپیچمش کادو میکنم
تو که باشی اینجوری از دنیا نمیبرم

هر چی گفتمو پس میگیرم
میخوام عشقتو دست بگیرم

هر چی گل واست هست بچینم
بریزم رو سرت جشن بگیرم تو بیا

کد پیشواز پدیده مجید رضوی - ورود به قلبت به جز من قدغنه

کد آوای انتظار همراه اول: 26435

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۷۱۵

دانلود

ورود به قلبت به جز من قدغنه باید همه بدونن دلت ماله منه

مثله ما دیوونه بگو کی می مونه تویی تو یکی یه دونه

کنار تو می مونم تا بی نهایت نزدیکترین به تو منم حتی از سایه ات

تو یعنی آرامش این حسو میخوامت خدا به من تو رو داده

هر کی ما دوتا رو تا دیده حسه بینمونو فهمیده بردی قلبمو با چشات پدیده

میبینی هر کی ما دوتا رو تا دیده حسه بینمونو فهمیده بردی قلبمو با چشات پدیده

کد پیشواز پدیده مجید رضوی - هر کی ما دوتا رو تا دیده

کد آوای انتظار همراه اول: 26436

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۷۱۶

دانلود

هر کی ما دوتا رو تا دیده حسه بینمونو فهمیده بردی قلبمو با چشات پدیده

میبینی هر کی ما دوتا رو تا دیده حسه بینمونو فهمیده بردی قلبمو با چشات پدیده

کد پیشواز پدیده مجید رضوی - بردی قلبمو با چشات پدیده

کد آوای انتظار همراه اول: 26437

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۷۱۷

دانلود

دورت میگردم آخه هر چی تو بگی باشه بذار دلم تنها شه عاشقتم که

اومدی دستی دستی به دله من نشستی قفل قلبمو شکستی پدیده هیشکی رو دستت ندیده

هر کی ما دوتا رو تا دیده حسه بینمونو فهمیده بردی قلبمو با چشات پدیده

میبینی هر کی ما دوتا رو تا دیده حسه بینمونو فهمیده بردی قلبمو با چشات پدیده

کد پیشواز از خودت بگو مجید رضوی

کد آوای انتظار همراه اول: 26429

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۷۰۹

دانلود

از خودت بگو این چند وقتیکه ندیدمت چی شد

آخر اون چیزی که تو میخواستی شد
دلت توو این مدت قسمت کی شد

از خودت بگو حالت خوبه با اون آدم جدید
حتما بوده که نگات منو ندید من که بودم توی فکر تو شدید

تو دلت با اونه حال من بدون تو داغونه
تو که رفتی دنیا شد وارونه تو آدمش نبودی دیوونه

کد پیشواز از خودت بگو مجید رضوی - تو دلت با اونه حال من بدون تو داغونه

کد آوای انتظار همراه اول: 26430

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۷۱۰

دانلود

تو دلت با اونه حال من بدون تو داغونه

تو که رفتی دنیا شد وارونه تو آدمش نبودی دیوونه

کد پیشواز از خودت بگو مجید رضوی - از خودم بگم ی شبه بی تو صد سالی پیر شدم

کد آوای انتظار همراه اول: 26431

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۷۱۱

دانلود

از خودم بگم ی شبه بی تو صد سالی پیر شدم
واسه اینه که از این زندگی سیر شدم
تو که رفتی این چند وقت گوشه گیر شدم

بذار از خودم بگم میدونی چند وقت با تنهاییام قدم زدم

میدونی هی دوییدم و خاطره هات پسم زدن

میدونی با نبود تو این شهرو بهم زدم

تو دلت با اونه حال من بدون تو داغونه
تو که رفتی دنیا شد وارونه تو آدمش نبودی دیوونه

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی