اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز مرتضی جوان برای همراه اول با پخش آنلاین

مجموعه کامل کد آهنگ پیشواز با صدای مرتضی جوان برای سیمکارتهای همراه اول با پخش آنلاین

آرشیو کامل تمامی کدهای ارائه شده مرتضی جوان در سرویس آوای انتظار همراه اول

کد پیشواز همراه اول مرتضی جوان روزگار روزگار یه عمری با تو ساختم

کد آوای انتظار همراه اول: 48464

دانلود

روزگار روزگار یه عمری با تو ساختم

مردی و نامردی رو با تو بودم شناختم

آتش زدی به قلبم آتیش بگیری از غم

تمام زندگیمو کردی تو درد و ماتم

اف به تو ای روزگار با قلب من چه کردی

از دست تو بنالم یا از درد نامردی

 

کد پیشواز همراه اول خیانت مرتضی جوان

کد آوای انتظار همراه اول: 48463

دانلود

جهنم زندگی گذاشتی رفتی

هر کاری کردم بس نبود

ول کردی رفتی

نمک روی زخمای من پاشیدی رفتی

بی معرفت خیانتت 

کد پیشواز همراه اول مرتضی جوان جوونیمو به پای تو دادم

کد آوای انتظار همراه اول: 48462

دانلود

جوونیمو به پای تو دادم ولی نه انگاری

کافی نبود برای تو تو که دل اصلا داری؟!

تو که ندیدی دنیامو به پای تو ریختم ولی

نفهمیدی بی تاب شدم گذشتی از من سرسری

درد از این بدتر نداریم بخوای اونو نخواد تورو

دنیا رو با عشق بریزی به پاش ولی نخواد تو رو

کد پیشواز همراه اول مرتضی جوان جوونیمو به پای تو دادم

کد آوای انتظار همراه اول: 26753

دانلود

اینجا یکی دلواپست نشسته بود اینجا یه دل خسته چه داغون خسته بود

نمیدونم چی شد که رنجیده شدی هرچی که بود آخر زندگیم اومد خیلی زود

حالا از اینجا به بعد میرم پی دل خوشیم

فک کنم تنها بهتره میرم …

میرم که شاید بدونی قدر این قلب عاشق و هرچند عمر من گذشت میرم …

یادت بیار …

کد پیشواز همراه اول سراب مرتضی جوان - شکسته ام شکسته شکسته دل شکسته

کد آوای انتظار همراه اول: 26752

دانلود

شکسته ام شکسته شکسته دل شکسته
خسته شدم عزیزم کجایی شدم خسته

میگفتی که نمیشه تو را تنهات بزارم
چی شد عزیزم بی تو از تنهایی بیزارم

آه از این بخت بد وای از این حال خراب
گناه این دلم چی بود که ببینه فقط سراب

کد پیشواز همراه اول بهار زندگیمی مرتضی جوان

کد آوای انتظار همراه اول: 26751

دانلود

بهار زندگیمی تو نمیخوام که خزون بشه

بهار زندگیمی تو نمیخوام که خزون بشه

نمیخوام بگذرم ازت حتی دنیام جهنم شه

بیا و باز نخون با من حدیث این جدایی رو

نریز اشکاتو نخون غزل آشنایی رو

آسمون زمین بیاد میخوامت خیلی زیاد

کوری چشم دشمنان دنیامو میریزم به پات

کد پیشواز همراه اول نرو مرتضی جوان - به جز تو تو دنیا کسی سرپناهم نمیشه

کد آوای انتظار همراه اول: 11063

دانلود

به جز تو تو دنیا کسی سرپناهم نمیشه

غم و درد واسه من شده همدمم تا همیشه

کد پیشواز همراه اول مرتضی جوان نرو عزیز من نرو

کد آوای انتظار همراه اول: 11064

دانلود

نرو عزیز من نرو تنها نزار دیوونه رو

بگو کجا کم گذاشتم که ترک کردی این خونه رو

کد پیشواز همراه اول مرتضی جوان سهم من ازش رنج و عذاب و درد

کد آوای انتظار همراه اول: 11065

دانلود

سهم من ازش رنج و عذاب و درد

این خونه بعد از تو تابوته واسه من

سهم تو ولی یه دنیا دلخوشی

یه نعمت بزرگ مثل فراموشی

کد پیشواز همراه اول گلم را میبرن مرتضی جوان

کد آوای انتظار همراه اول: 11060

دانلود

گلم را میبرن چاره ندارم
اگه دستم رسد نمیگذارم

گلم را میبرن؛ من توی غربت
گلم را بر خدایش میسپارم

عزیزم کی میایی؟ کی میایی؟
بده دستمال دستت؛ یادگاری

کد پیشواز همراه اول مرتضی جوان عزیزم کی میایی کی میایی

کد آوای انتظار همراه اول: 11061

دانلود

سه روزه رفته ای؛ سی روزه حالا
زمستون رفته ای، نوروزه حالا

خودت گفتی سر هفته میایم
شماره کن ببین چند روزه حالا

عزیزم کی میایی؟ کی میایی؟
بده دستمال دستت؛ یادگاری

کد پیشواز همراه اول مرتضی جوان گلم را میبرن چاره ندارم

کد آوای انتظار همراه اول: 11062

دانلود

گلم را میبرن چاره ندارم!
اگه دستم رسد نمیگذارم

گلم را میبرن؛ من توی غربت
گلم را بر خدایش میسپارم…

سه روزه رفته ای؛ سی روزه حالا
زمستون رفته ای، نوروزه حالا!

خودت گفتی سر هفته میایم
شماره کن ببین چند روزه حالا..

عزیزم کی میایی؟ کی میایی؟
بده دستمال دستت؛ یادگاری…

کد پیشواز همراه اول مرتضی جوان نویسم نامه ای با چشمون ترم

کد آوای انتظار همراه اول: 11057

دانلود

نویسم نامه ای با چشمون ترم

نویسم از دلم بخونه دلبرم

خبر نداره یار ز حال زار من

نمیپرسه چرا دمی احوال من

ز دلتنگی یارم هوای گریه دارم

مثل ابر بهارم چگونه من نبارم

کد پیشواز همراه اول مرتضی جوان در این غربت خدا شده شیدا دلم

کد آوای انتظار همراه اول: 11058

دانلود

در این غربت خدا شده شیدا دلم

اسیر سرنوشت من تنها دلم

بیا نامه رسان ببر این نامه ام

بده یارم بگو غریب افتاده ام

ز دلتنگی یارم هوای گریه دارم

مثل ابر بهارم چگونه من نبارم

کد پیشواز همراه اول مرتضی جوان ز دلتنگی یارم هوای گریه دارم

کد آوای انتظار همراه اول: 11059

دانلود

ز دلتنگی یارم هوای گریه دارم

مثل ابر بهارم چگونه من نبارم

کد پیشواز همراه اول مرتضی جوان نه دیگه دردش درمون نداره عاشق دل مو

کد آوای انتظار همراه اول: 11054

دانلود

نه دیگه دردش درمون نداره عاشق دل مو

نه دیگه دردش درمون نداره عاشق دل مو

تو سینه سرده و دل خون نداره خونه دل مو

درد عشق میکشه اخر دل مو جون دل مو

دلم خونه خدا دل جون نداره ای وای دل مو

ای وای دل مو خونه دل مو ای وای دل مو خونه دل مو

درمون نداره درد دل مو درمون نداره ای خدا درد دل مو

کد پیشواز همراه اول مرتضی جوان الان دلبر نمیدونم کجایی از ما جدایی

کد آوای انتظار همراه اول: 11055

دانلود

الان دلبر نمیدونم کجایی از ما جدایی

چشم به راه توعم تا که بیایی یاروم بیایی

بیا درمون دل مو دردم دوایی

ندارم طاقت درد جدایی یارم کجایی

یارم کجایی از ما جدایی

چشم انتظارم تا که بیایی

کد پیشواز همراه اول دلخون مرتضی جوان - ای وای دل مو خونه دل مو

کد آوای انتظار همراه اول: 11056

دانلود

ای وای دل مو خونه دل مو ای وای دل مو خونه دل مو

درمون نداره درد دل مو درمون نداره ای خدا درد دل مو

الان دلبر نمیدونم کجایی از ما جدایی

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۵)

  1. آهنگ سرت باشد سلامت هر کجای دلبر من و کد آهنگ داداشی پیکت خالی روی میزه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی