اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز نمک پاشیدی رو زخمم دانیال کلالی همراه اول و ایرانسل

کد آهنگ پیشواز نمک پاشیدی رو زخمم حلالت عمری که رفت با صدای دانیال کلالی ارائه شده برای سیمکارتهای ایرانسل و همراه اولی با پخش آنلاین و متن کامل آهنگ 

 

کد پیشواز نمک پاشیدی رو زخمم حلالت عمری که رفت - تو نباشی (1) -دانیال کلالی - همراه اول

کد ایرانـســــل : 44132663
کد هفتگی ایرانسل : 44132648
کد همراه اول : 10220
 

کد پیشواز بسوزه خونت عاشقی هرچی کشیدم از تو بود -  تو نباشی (2) - دانیال کلالی - همراه اول

کد ایرانـســــل : 44132662
کد هفتگی ایرانسل : 44132647
کد همراه اول : 10219
 

 

متن کامل آهنگ نمک پاشیدی رو زخمم

نمک پاشیدی رو زخمم حلالت عمری که رفت

هر کیو خواست دل سادم آخرشم نموندو رفت

هر کیو خواستم آخرش داغشو رو دلم گذاشت

دل خودم بجز خدا دستی تو دنیا نداشت

امان از این حال خراب ای داد از این بخت بدم

قسم خوردم که تو دنیا دیگه به هیشکی دل ندم

بسوزه خونت عاشقی هرچی کشیدم از تو بود

خونه خرابه رو سرم گناه قلب من چی بود

جوونیمو دادم به پات ندیدم مسافری

آه دلم پشت سرت هرجا بری هرجا بری

انگشت نما کردی منو دامنمو گرفت غمت

گفتم بدون تو مردم اصلا نمیشد باورت

همش اشکام سرازیره سو از چشام داره میره

یه روزی برمیگردی که واسه برگشتنت دیره

هرشب با گریه و سیگار سر میکنم بدون تو

نفرین کنم یا نکن چیکار کنم بدون تو

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی