اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز احسان دریادل برای همراه اول با پخش آنلاین مجموعه کامل

مجموعه کامل کد آهنگ پیشواز با صدای احسان دریادل برای همراه اول با پخش آنلاین

کد آوای انتظار همراه اول احسان دریادل پخش آنلاین

کد پیشواز همراه اول احسان دریادل کاشکی بیای بشی همسایمون

کد آوای انتظار همراه اول: 13335

دانلود

گل گلی پیرهنت و شال قرمز رو سرت
تک تک اون قدمات حتی آروم راه رفتنت

همشون فانتزیای شب و روز من شدن
خودمو هر روز مجسم میکنم دورو برت

چی میشه رد بشی از کوچمون
یه نگاهی کنی ابرو کمون

تقصیر دل چیه آرزوش این شده
کاشکی بیای بشی همسایمون

 

کد پیشواز احسان دریادل همراه اول چی میشه رد بشی از کوچمون

کد آوای انتظار همراه اول: 13334

دانلود

چی میشه رد بشی از کوچمون
یه نگاهی کنی ابرو کمون

تقصیر دل چیه آرزوش این شده
کاشکی بیای بشی همسایمون

کد پیشواز همراه اول احسان دریادل یه جوری میای میری انگاری که دیرته

کد آوای انتظار همراه اول: 13333

دانلود

یه جوری میای میری انگاری که دیرته
عذاب دادن منم جزئی از تقدیرته

میون همه اخمات دلبریتم میکنی
دل و دورش میکنی گاهیم نزدیکته

شب پر ستاره ای تو کوچمون پهن باشه
از پنجره نگام کنی وقتی دلم تنگ باشه

جای بد بودن با این دل دیوونه میدونی
مهربون باش فکر نمیکنم دلت سنگ باشه

چی میشه رد بشی از کوچمون
یه نگاهی کنی ابرو کمون

تقصیر دل چیه آرزوش این شده
کاشکی بیای بشی همسایمون

کد پیشواز همراه اول دنباله دار دنبالتم چقد کنم داد و بیداد احسان دریادل

کد آوای انتظار همراه اول: 12330

دانلود

دنباله دار دنبالتم چقد کنم داد و بیداد

با آسمونم قهرم و الکی بهم قولتو میداد

سرتو ماهو پس زدم آخه میگه اون نمیاد

کهکشونا کاری کنید که شب ستاره هم بیاد

ستاره یواشکی تو بیا یه وقت نیبیننت تو رو

خوش ندارم نامحرمی یه وقت نگاه کنه تو رو

میگی کشتی تو منو میگم حقته نرو

میگی پس بده دلو میگم مگه تو دادی دلو

میگی کشتی تو منو میگم حقته نرو

میگی پس بده دلو میگم مگه تو دادی دلو

کد پیشواز احسان دریادل همراه اول میگی کشتی تو منو میگم حقته نرو

کد آوای انتظار همراه اول: 12331

دانلود

آخ اگه بارون بزنه آسمون و ابر بزنه

نشه تورو ببینمت نکنه تو رو غم بزنه

هر کی رسید بهم میگه دیوونه تر از تو نیست

از آسمان خبر ستاره ای مثل تو نیست

ستاره یواشکی تو بیا یه وقت نیبیننت تو رو

خوش ندارم نامحرمی یه وقت نگاه کنه تو رو

میگی کشتی تو منو میگم حقته نرو

میگی پس بده دلو میگم مگه تو دادی دلو

کد پیشواز همراه اول دردونه ی قلبم مونس و هم همدم احسان دریادل

کد آوای انتظار همراه اول: 12327

دانلود

دردونه ی قلبم مونس و هم همدم
دلیل هر خندم نیستی به مو بندم

حوری و هی محشر زیادی تو کمتر
سوخته بهارم باز خسته نشی خستم

کد پیشواز همراه اول آدمت میشم اگه حوام بمونی احسان دریادل

کد آوای انتظار همراه اول: 12328

دانلود

آدمت میشم اگه حوام بمونی
یکمی لجبازی کلی مهربونی

گم شدم تو گرمیه اون دوتا چشمات
واسه من ستاره نه یه کهکشونی

کد پیشواز همراه اول احسان دریادل یکی و یک دونه خانومه این خونه

کد آوای انتظار همراه اول: 12329

دانلود

یکی و یک دونه خانومه این خونه
شیرینو دیونه دلم بمونی میمونه

کناره من باشی به عشقه من پاشی
وقتی که بیرونم منتظرم باشی

درمونه هر دردم بخندی میخندم
جلو خدامم باز میگم تویی حقم

کد پیشواز همراه اول غرقم تو دریای تو من غرقم احسان دریادل

کد آوای انتظار همراه اول: 12324

دانلود

غرقم تو دریای تو من غرقم
به موج موی تو گیرو بزار تا نشده دیرو

موهاتو بدی ببندم
ماهی یه صیادمو تو ماهی

پیشم بودنت نمیشه نباشیم که نمیشه
عجب عشق اشتباهی

کد پیشواز همراه اول ماهی احسان دریادل - چقدر دور تو گشتم یه وقت نگیرتت تور

کد آوای انتظار همراه اول: 12325

دانلود

چقدر دور تو گشتم یه وقت نگیرتت تور

چه کارا که نکردم ولی تو هی شدی دور

کد پیشواز همراه اول ماهی احسان دریادل - قلبم بشه بهای تو

کد آوای انتظار همراه اول: 12326

دانلود

قلبم بشه بهای تو قلبم چشام حقیقتو دیده
تو از یه دنیای دیگه من از یه دنیای دردم

داری تو هم غرورتو داری دلم واسه تو نمیشه
حتی گاهی خسته میشه از بس که تو زیبایی

چقدر دور تو گشتم یه وقت نگیرتت تور
چه کارا که نکردم ولی تو هی شدی دور

کد پیشواز همراه اول تو چشماش یه دنیای رنگی رو داره احسان دریادل

کد آوای انتظار همراه اول: 12321

دانلود

تو چشماش یه دنیای رنگی رو داره
دل من به جز اون که دردی نداره

نه هستش و حتی نمیاد سراغم
نباشه نمیخوام که بارون بباره

یه لیلای بی عشق و احساسی بوده
هنوزم برای نبودش که زوده

کد پیشواز همراه اول تلخی رو تو خوب بلدی احسان دریادل

کد آوای انتظار همراه اول: 12322

دانلود

تلخی رو تو خوب بلدی شیرین بودن کاره تو نیست

روزای خوبت با منه که دیگه قسمت تو نیست

کد پیشواز همراه اول تلخی احسان دریادل - منه دیوونه رو تو دیوونه کردی

کد آوای انتظار همراه اول: 12323

دانلود

منه دیوونه رو تو دیوونه کردی
قبلنا درمون الانا دردی

دورا دور بدون دلم هواتو داره
منمو قلبی که بی کس و کاره

روبه رو چشامه هنوز جای خالیش
بعده تو خونه رو میزنم آتیش میزنم آتیش

تلخی رو تو خوب بلدی شیرین بودن کاره تو نیست
روزای خوبت با منه که دیگه قسمت تو نیست

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۳)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی