اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز آروم آروم مهدی جهانی همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز آروم آروم اومد بارون با صدای مهدی جهانی برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز آروم آروم مهدی جهانی را قبل از انتخاب به صورت انلاین گوش کنید:

کد پیشواز آروم آروم اومد بارون مهدی جهانی

کد آوای انتظار همراه اول: 13284

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۳۶۵

دانلود

عشق من صدات آرامش محضه عشق من

به همه دنیا می ارزه عشق من

به دلم میشینه حرفات عشق من

فوق العادست اون چشمات

آروم آروم اومد بارون شدیم عاشق زدیم بیرون

اومد نم نم نشست شبنم رو موهامون رو موهامون

 

کد پیشواز مهدی جهانی اشک من مثل بارون پر احساسه

کد آوای انتظار همراه اول: 13285

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۳۶۶

دانلود

اشک من مثل بارون پر احساسه

اشک من دستای تو رو می شناسه

آرومم انگار اون بالا رو ابرام

دیوونه تو رو دیوونه وار میخوام

آروم آروم اومد بارون شدیم عاشق زدیم بیرون

اومد نم نم نشست شبنم رو موهامون رو موهامون

کد پیشواز مهدی جهانی آروم آروم

کد آوای انتظار همراه اول: 13286

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۳۶۷

دانلود

آروم آروم اومد بارون شدیم عاشق زدیم بیرون

اومد نم نم نشست شبنم رو موهامون رو موهامون

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی