اینستاگرام نوحه باران

آهنگ پیشواز من دلم تنگه بوی بارونه مهدی جهانی همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز من دلم تنگه بوی بارونه اون که ترکت کرد الان پشیمونه با صدای مهدی جهانی برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز من دلم تنگه مهدی جهانی را به صورت آنلاین گوش کرده و سپس انتخاب نمایید:

کد پیشواز مهدی جهانی من دلم تنگه

کد آوای انتظار همراه اول: 13296

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۳۷۷

دانلود

من دلم تنگه دل تنگه چشماتم هیچ وقت اینقدر تو زندگیم نمیخواستمت

حسرت تو دنیامه کاش من هیچ وقت تو رو از دست نمیدادمت

من دلم تنگه بوی بارونه اون که ترکت کرد الان پشیمونه

دستاتو میخوام تو دستای سردم کاش نمیرفتم ترکت نمیکردم

 

کد پیشواز مهدی جهانی من دلم تنگه بوی بارونه

کد آوای انتظار همراه اول: 13297

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۳۷۸

دانلود

هر جا باشی به خدا اونجاست دلم خواهشا نرو نه نیار رو خواهشم

دنیای من چشماتو بده دنیامو بگیر از این قلب عاشقم

فکر تو گره خورد به لحظه های من بدون من جایی نرو که سخته واسه من

نرو صدمه نزن به خاطرات من به خاطرات من

من دلم تنگه بوی بارونه اون که ترکت کرد الان پشیمونه

دستاتو میخوام تو دستای سردم کاش نمیرفتم ترکت نمیکردم

کد پیشواز مهدی جهانی دستاتو میخوام تو دستای سردم

کد آوای انتظار همراه اول: 13298

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۳۷۹

دانلود

من دلم تنگه بوی بارونه

اون که ترکت کرد الان پشیمونه

دستاتو میخوام تو دستای سردم

کاش نمیرفتم ترکت نمیکردم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی