اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز دوست دارم این هوارو مهدی جهانی ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز دوست دارم این هوارو خیسی کوچه هارو با صدای مهدی جهانی برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز دوست این هوارو مهدی جهانی را قبل از انتخاب به صورت آنلاین بشنوید:

کد پیشواز مهدی جهانی دوست دارم این هوارو

کد آوای انتظار همراه اول: 13299

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۳۸۰

دانلود

تو رو دیدم دلم از دست رفت
آخه زیباتر از تو مگه هست
مگه میشه رو تو چشمامو بست

تو یه احساس نابی تو دلم
من مغرور به تو عاشق شدم
دیگه نیست حرفام دست خودم

گرفته شهرو بارون من و تو و خیابون قشنگه خنده هامون

دوست دارم این هوارو خیسی کوچه هارو دستای گرم یارو

 

کد پیشواز مهدی جهانی گرفته شهرو بارون

کد آوای انتظار همراه اول: 13300

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۳۸۱

دانلود

گرفته شهرو بارون من و تو و خیابون قشنگه خنده هامون

دوست دارم این هوارو خیسی کوچه هارو دستای گرم یارو

تو برام دنیای آرامشی منو با عشق سمت میکشی

نمیذارم از من خسته شی نمیذارم از من خسته شی

کد پیشواز مهدی جهانی تویی تنها کس این دیوونه

کد آوای انتظار همراه اول: 13301

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۳۸۲

دانلود

تویی تنها کس این دیوونه تا ابد بی تو تنها میمونه

اینو چشمای تو خوب میدونه

گرفته شهرو بارون من و تو و خیابون قشنگه خنده هامون

دوست دارم این هوارو خیسی کوچه هارو دستای گرم یارو

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی