اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز چقدر تنهام مهدی جهانی ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز چقدر تنهام تنهام تنهام با صدای مهدی جهانی برای همراه اول و ایرانسل با پخش انلاین اهنگ

کد پیشواز چقدر تنهام مهدی جهانی را قبل از انتخاب به صورت آنلاین شنیده و آنگاه انتخاب نمایید:

کد پیشواز مهدی جهانی چقدر تنهام تنهام تنهام

کد آوای انتظار همراه اول: 13302

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۳۸۳

دانلود

فکر میکردم اون یه ذره آدمه رفت و تنها شد دلم یه عالمه

البته تا اونجایی که یادمه هر چی خوردم از این دله سادمه

من خسته شدم از آدما و طعنه هاشون خسته شدم از اومدنو رفتناشون

خستم از خیابونو پیاده روهاش ازت که خواسته بودم مراقبم باش

چقدر تنهام تنهام تنهام چقدر سرده بی تو دستام

تو رو میخوام میخوام میخوام پر از اشک سرده چشمام

 

کد پیشواز مهدی جهانی بارون و تهران هدفون و آهنگ

کد آوای انتظار همراه اول: 13303

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۳۸۴

دانلود

خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدن

بارون و تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ

نگاهم هر شب به آسمونه بی تو کلافم پر از بهونه

چقدر تنهام تنهام تنهام چقدر سرده بی تو دستام

تو رو میخوام میخوام میخوام پر از اشک سرده چشمام

کد پیشواز مهدی جهانی تو رو میخوام میخوام میخوام پر از اشک سرده چشمام

کد آوای انتظار همراه اول: 13304

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۳۸۵

دانلود

چقدر تنهام تنهام تنهام چقدر سرده بی تو دستام

تو رو میخوام میخوام میخوام پر از اشک سرده چشمام

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی