اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز قربونت برم الهی مهدی جهانی همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز قربونت برم الهی الهی الهی با صدای مهدی جهانی برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین صوت پیشواز

کد پیشواز قربونت برم الهی مهدی جهانی را قبل از انتخاب گوش کرده و بعد از آن انتخاب کنید:

کد پیشواز مهدی جهانی قربونت برم الهی

کد آوای انتظار همراه اول: 13308

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۳۸۹

دانلود

قربونت برم الهی الهی الهی

آخ چه صورت ماهی چه ماهی چه ماهی

منو احساس رهایی رهایی رهایی

به به چه چشایی چه نگاهی چه نگاهی

 

کد پیشواز مهدی جهانی پیشت دلم گیره زیبای بی وقفه

کد آوای انتظار همراه اول: 13307

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۳۸۸

دانلود

پیشت دلم گیره زیبای بی وقفه

من عاشقت هستم الان خیلی وقته

دستام خالی بود دستامو پر کردی

به من گفتی وقتشه به زندگی برگردی

کد پیشواز مهدی جهانی مثل پروازه کنارت راه رفتن

کد آوای انتظار همراه اول: 13309

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۳۹۰

دانلود

مثل پروازه کنارت راه رفتن

پاکیه احساس تو خوشبختیه من

ما دوتا دریا دلیم همنوع بارون

عشقمونو نمیدیم به هیچی آسون

قربونت برم الهی الهی الهی

آخ عجب صورت ماهی چه ماهی چه ماهی

منو احساس رهایی رهایی رهایی

به به چه چشایی چه نگاهی چه نگاهی

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی