اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز شدی دیوونه مهدی جهانی همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز شدی دیوونه با صدای مهدی جهانی برای همراه اول و ایرانسلی ها با قابلیت پخش آنلاین

کد پیشواز شدی دیوونه مهدی جهانی را قبل از انتخاب گوش کرده و انتخاب کنید:

کد پیشواز مهدی جهانی شدی دیوونه

کد آوای انتظار همراه اول: 13310

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۳۹۱

دانلود

میگی برو میرم ولی دلم مگه میتونه شدی دیوونه

خیال نکن جدا شدن ازت واسم آسونه شدی دیوونه

کجا برم مگه نمیبینی هوا بارونه شدی دیوونه

مگه میشه ولت کنم برم نگو آسونه شدی دیوونه

میبرم دلتنگیامو اگه اینطوری راحت تری

درو بستی رو به من اما با گریه پشت دری

تو که دوس داری هنوز منو چرا از من داری میگذری شدی دیوون

 

کد پیشواز مهدی جهانی شدی دیوونه 2

کد آوای انتظار همراه اول: 13311

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۳۹۲

دانلود

شدی دیوونه

نذار برم صدام بزن بگو برگردم من دیوونه شدی دیوونه

کجا برم مگه نمیبینی هوا بارونه شدی دیوونه

مگه میشه ولت کنم برم نگو آسونه شدی دیوونه

میبرم دلتنگیامو اگه اینطوری راحت تری درو بستی رو به من اما با گریه پشت دری

تو که دوس داری هنوز منو چرا از من داری میگذری شدی دیوونه

کد پیشواز مهدی جهانی شدی دیوونه 3

کد آوای انتظار همراه اول: 13312

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۳۹۳

دانلود

میبرم دلتنگیامو اگه اینطوری راحت تری

درو بستی رو به من اما با گریه پشت دری

تو که دوس داری هنوز منو

چرا از من داری میگذری شدی دیوونه

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی