اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز زیباتر از تو مهدی جهانی همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز زیباتر از تو پیدا نمیشه با صدای مهدی جهانی برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز زیباتر از تو مهدی جهانی را قبل از انتخاب گوش کنید و بعد انتخاب نمایید.

کد پیشواز مهدی جهانی زیباتر از تو پیدا نمیشه

کد آوای انتظار همراه اول: 13319

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۴۰۰

دانلود

زیباتر از تو پیدا نمیشه
من بیقرارم بیقرارم تا همیشه

وقتی میخندی قلبم میلرزه
عشق تو بیشتر از کل دنیا برام می ارزه

موندن تو آرزومه وقتی چشمات روبرومه
زندگیمو دست تو میدم نری

ای دیوونه عشق من یه آسمونه
دستای تو مهربونِ از همه زیباتری

 

کد پیشواز مهدی جهانی روزای هفته با تو قشنگه

کد آوای انتظار همراه اول: 13320

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۴۰۱

دانلود

این عاشقی رو مدیونت هستم
با تو که باشم هر جایی میام نباشی خستم

روزای هفته با تو قشنگه
وقتی نباشی حتی یه ساعت دلم چه تنگه

موندن تو آرزومه وقتی چشمات روبرومه
زندگیمو دست تو میدم نری

ای دیوونه عشق من یه آسمونه
دستای تو مهربونِ از همه زیباتری

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی