اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز آروم ندارم مهدی جهانی همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز آروم ندارم ببین حالم رو با صدای مهدی جهانی برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز آروم ندارم مهدی جهانی

کد پیشواز مهدی جهانی آروم ندارم ببین حالم رو

کد آوای انتظار همراه اول: 13322

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۵۲۶۳

دانلود

آروم ندارم ببین حالم رو همه دنیامو میدم که دوباره بگیرم دستاتو

آروم ندارم ببین حالم رو حتی آسمونم ازت دلگیره ببین اشکاشو

خسته شدم دیگه از این شهرو کوچه هاش

هرجا رفتم عطر خاطراتمونو داشت

قلب تو به من وابستگی نداشت

یه دفعه رفت و منو زیر پا گذاشت

یه جوریی رفتی انگاری هیچی بینمون نبود و عادی بود ارتباطمون

دیگه نی یه ستاره توی آسمون

پر از خاطرات تلخه اون بیرون

هی پر از خاطرات تلخه بینمون

 

کد پیشواز مهدی جهانی بی اراده بودم توی انتخاب تو

کد آوای انتظار همراه اول: 13321

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۵۲۶۲

دانلود

بی اراده بودم توی انتخاب تو

دست من نبود شدم عاشقت یهو

رفتی فقط مونده عکس و خاطرت جلوم

نمیشه کسی دیگه برام عین تو

گفتی دیگه نمیارم اسمتو نه

منم رفتم زدم دیگه قیدتو

تقصیر منه که تو خواستی بری

گفتم برو نگرفتم دستات

هی نگرفتم دستاتو

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی