اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز دردونه احسان دریادل همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز دردونه قلبم با صدای احسان دریادل برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز دردونه ی قلبم مونس و هم همدم احسان دریادل

کد آوای انتظار همراه اول: 12327

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۹۲۲

دانلود

دردونه ی قلبم مونس و هم همدم
دلیل هر خندم نیستی به مو بندم

حوری و هی محشر زیادی تو کمتر
سوخته بهارم باز خسته نشی خستم

 

کد پیشواز آدمت میشم اگه حوام بمونی احسان دریادل

کد آوای انتظار همراه اول: 12328

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۹۲۳

دانلود

آدمت میشم اگه حوام بمونی
یکمی لجبازی کلی مهربونی

گم شدم تو گرمیه اون دوتا چشمات
واسه من ستاره نه یه کهکشونی

کد پیشواز یکی و یک دونه خانومه این خونه احسان دریادل

کد آوای انتظار همراه اول: 12329

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۹۲۴

دانلود

یکی و یک دونه خانومه این خونه
شیرینو دیونه دلم بمونی میمونه

کناره من باشی به عشقه من پاشی
وقتی که بیرونم منتظرم باشی

درمونه هر دردم بخندی میخندم
جلو خدامم باز میگم تویی حقم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی