اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز آرام آرام آتش به دلم زدی رضا بهرام برای همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز آرام آرام آتش به دلم زدی با صدای رضا بهرام برای همراه اول با پخش آنلاین

کد پیشواز در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه رضا بهرام پخش آنلاین

کد پیشواز همراه اول گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه رضا بهرام

کد آوای انتظار همراه اول: 42749

دانلود

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه

گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه

آرام آرام آتش به دلم زدی

بنشین که خوش آمدی رویای من

این تو این جان من شوق چشمان من

عاشق ها میکشی زیبای من

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه

گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه

 

کد پیشواز همراه اول مثل تو دنیا ندیده فصل عشق ما رسیده رضا بهرام

کد آوای انتظار همراه اول: 42750

دانلود

مثل تو دنیا ندیده فصل عشق ما رسیده

رو نمایان کردی و یک شهر دستش را بریده

کفرمو دینم تو هستی هرچه میبینمم تو هستی

بیستون ها میکنم من چون که شیرینم تو هستی

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه

گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه 

کد پیشواز همراه اول رضا بهرام من تو را راحت نیاوردم به دست ای جان

کد آوای انتظار همراه اول: 42751

دانلود

من تو را راحت نیاوردم به دست ای جان

بعد عمری بر دلت مهرم نشست ای جان

جز تو در قلبم دگر عشقی ندارم من

غم شود پیدا مگر من میگذارم من

آرام آرام آتش به دلم زدی بنشین که خوش آمدی رویای من

این تو این جان من شوق چشمان من عاشق ها میکشی زیبای من

 

کد پیشواز آرام آرام آتش به دلم زدی همراه اول

آهنگ پیشواز همراه اول گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه

پیشواز آرام آرام آتش به دلم همراه اول رضا بهرام پخش آنلاین

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی