اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز دلم خونه زمونه دلم صد درد داره حامد خان عزیزی برای همراه اول و ایرانسل

کد آهنگ پیشواز دلم خونه زمونه دلم صد درد داره (اسیر روزگار) با صدای حامد خان عزیزی ارائه شده برای سیمکارتهای ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین

 

کد پیشواز اسیر روزگار4 - حامد خان عزیزی - همراه اول

کد همراه اول 28003

 

کد پیشواز اسیر روزگار3 - حامد خان عزیزی - همراه اول

کد همراه اول 28002

کد پیشواز اسیر روزگار2 - حامد خان عزیزی - همراه اول

کد همراه اول 28001
کد ایرانـســــل : 44122448
کد هفتگی ایرانسل : 44122481

 

متن آهنگ اسیر روزگار حامد خان عزیزی

دلم خونه زمونه دلم صد درد داره
تو این دنیای فانی آخ چقدر نامرد داره
من جوانی خانه زارم دل به دلداری مو دادم حیف اسیر روزگارم
من اسیر دست ظلمت من اسیر زلف یارم حیف اسیـر روزگارم
حیف اسیر روزگارم یارم طعنه بر موی تو دارم
ای خدا رحمی به من کن دست به زیر سر گذارم
به هرکس وفا کردم چه بی وفایی دیدم
به زخمای دل خودت چه بی وفایی دیدم
چنان کردم وجود را سر کردم
تمام هستیم مردم این زمونه دو چشمم خار کردند
داد ای داد داد و بیداد چه دنیا بی وفایه
داد ای داد داد و بیداد رسم دنیا جفایه
داد ای داد داد و بیداد چه دنیا بی وفایه
داد ای داد داد و بیداد رسم دنیا جفایه

ای خدا چه بی نصیبم یار و دادن بر رقیبم حیف اسیر روزگارم
آهی از دل مو کشیدم به خداییت من غریبم حیف اسیر روزگارم
حیف اسیر روزگارم یارم طعنه در موی تو دارم
ای خدا رحمی به من کن
دلم خونه زمونه دلم صد درد داره
تو این دنیای فانی آخ چقدر نامرد داره
منو بی راهه بردند چنان دل را شکستند
تمام وعده ها را یه جا از هم گسستن
منو کردند دلم را زاره کردند مردم این زمونه
به چشمم خاره کردند داد ای داد
داد و بیداد چه دنیایی بی وفایه داد ای داد
داد و بیداد رسم دنیا جفایه

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی