اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز امیر مسعود امیری برای همراه اول با پخش آنلاین

مجموعه کد آهنگ پیشواز ساز و آواز موسیقی سنتی اصیل ایرانی با صدای امیر مسعود امیری منتـشر شـده بـرای سیمکارتهــای هـمـراه اولـی با پخــش آنلاین 

کد آوای انتظار امیر مسعود امیری همراه اول:

 

کد پیشواز تا قیامت - امیر مسعود امیری - همراه اول

کد همراه اول 33071

کد پیشواز مرثیه عقل - امیر مسعود امیری - همراه اول

کد همراه اول 33069

 

کد پیشواز بنده طالع خویشم - امیر مسعود امیری - همراه اول

کد همراه اول 33064

کد پیشواز خسرو شیرین انداز - امیر مسعود امیری - همراه اول

کد همراه اول 82502

کد پیشواز طبله عطر گل - امیر مسعود امیری - همراه اول

کد همراه اول 33072

کد پیشواز دادن جان کار من است - امیر مسعود امیری - همراه اول

کد همراه اول 33065

کد پیشواز دلم را بیشتر سوز - امیر مسعود امیری - همراه اول

کد همراه اول 33067

کد پیشواز تلخ کنی دهان من - امیر مسعود امیری - همراه اول

کد همراه اول 33073

کد پیشواز حاجت رندان - امیر مسعود امیری - همراه اول

کد همراه اول 33068

کد پیشواز عافیت خواهی - امیر مسعود امیری - همراه اول

کد همراه اول 33062

کد پیشواز ساقی بده باده - امیر مسعود امیری - همراه اول

کد همراه اول 33070

کد پیشواز باغ من و بهار من - امیر مسعود امیری - همراه اول

کد همراه اول 33063
اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی