اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز همراه اول سهراب پاکزاد با پخش آنلاین مجموعه تمام کدها

مجموعه کامل کد آهنگ پیشواز سهراب پاکزاد برای همراه اولی ها با پخش آنلاین

کد آوای انتظار همراه اول با صدای سهراب پاکزاد

کد پیشواز همراه اول سهراب پاکزاد بمبه 1

کد آوای انتظار همراه اول: 10078

دانلود

میشه سنگین و بسته گلوم تو حق داری که هستی پهلوم
تو چی داری که انقدر سریع پیشت قلبم میشه بستری

تو یه الماس نابی پره نوره دلت
چقدر بد داره میچربه بهم زور دلت

تو یه لحظه تا پلکامو زدم زودی رو هم
تو تیکه پاره های قلبمو دوختی بهم

بمبه این عشقی که افتاده به جونم آتیشش تنده
این موهای مشکی چشای وحشی دلمو برده

 

کد پیشواز همراه اول سهراب پاکزاد بمبه 2

کد آوای انتظار همراه اول: 10079

دانلود

تو یه الماس نابی پره نوره دلت
چقدر بد داره میچربه بهم زور دلت

تو یه لحظه تا پلکامو زدم زودی رو هم
تو تیکه پاره های قلبمو دوختی بهم

بمبه این عشقی که افتاده به جونم آتیشش تنده
این موهای مشکی چشای وحشی دلمو برده دلمو برده

کد پیشواز همراه اول سهراب پاکزاد بمبه 3

کد آوای انتظار همراه اول: 10080

دانلود

تو لای مزه های زندگیم شیرین ترین طعمی
یه جایی تو قلبم رفتی که خودت نمیفهمی

تو یه موجی که میشوره دلو تسکین دردامی
تو آخرین سلاحه واسه جنگیدن با ترسامی

تو یه الماس نابی پره نوره دلت
چقدر بد داره میچربه بهم زور دلت

تو یه لحظه تا پلکامو زدم زودی رو هم
تو تیکه پاره های قلبمو دوختی بهم

بمبه این عشقی که افتاده به جونم آتیشش تنده
این موهای مشکی چشای وحشی دلمو برده دلمو برده

کد پیشواز همراه اول سهراب پاکزاد فوق العاده ای تو 1

کد آوای انتظار همراه اول: 10712

دانلود

وقتی سرم رو شونه هاته و بارون زده
رو موهات کی قد من تورو میخوادت متفاوت

باز منو احساس شدم همونی که تو دلت میخواست
حتی اگه بیاد آسمون زمین تو رو میخوام همین فوق العاده ای تو

کد پیشواز همراه اول سهراب پاکزاد فوق العاده ای تو 2

کد آوای انتظار همراه اول: 10713

دانلود

باز منو احساس شدم همونی که تو دلت میخواست

حتی اگه بیاد آسمون زمین تورو میخوام همین فوق العاده ای تو

کد پیشواز همراه اول سهراب پاکزاد گل بی نقص من 1

کد آوای انتظار همراه اول: 11662

دانلود

میشه وقتتونو بگیرم میشه واسه شما بمیرم بگو میشه بگو میشه
میشه کنارتون بشینم میشه چشاتونو ببینم بگو میشه بگو میشه

اگه اراده کنی خودم میشم فدات غرق بشی من میشم قایق نجات
حتی اگه جونمم دراد من خودم یه تنه جون میدم برات

گل بی نقص من نفسام حبستن به چشات خیره میشم تو فقط برام حرف بزن

کد پیشواز همراه اول سهراب پاکزاد گل بی نقص من 2

کد آوای انتظار همراه اول: 11663

دانلود

اگه اراده کنی خودم میشم فدات

غرق بشی من میشم قایق نجات

حتی اگه جونمم دراد

من خودم یه تنه جون میدم برات

گل بی نقص من نفسام حبستن به چشات

خیره میشم تو فقط برام حرف بزن

کد پیشواز همراه اول سهراب پاکزاد گل بی نقص من 3

کد آوای انتظار همراه اول: 11664

دانلود

برق چشات منو کشته تو داری منو همیشه پشتت

چقد خوشگل گرفتی مارو تو توی مشتت

دریا شی من میشم ماهی تو قربون چشای آتیش تو

نابی خب عالیه چون دردام با تو تو یه ثانیه مرد

گل بی نقص من نفسام حبستن به چشات

خیره میشم تو فقط برام حرف بزن

کد پیشواز همراه اول سهراب پاکزاد این چه حسیه

کد آوای انتظار همراه اول: 37294

دانلود

آروم آروم تو گوشم بگو که میمونی

هر شب هر روز هر لحظه به یادم می مونی

ذره ذره از عشقت من دارم می میرم

من تو فکرم چه جوری دستاتو بگیرم

حالا دستات تو دستام نگاتم تو نگام

این چه حسیه چه حالیه چرا من رو هوام

حالا دستات تو دستام نگاتم تو نگام

این چه حسیه چه حالیه چرا من رو هوام

کد پیشواز همراه اول سهراب پاکزاد و امیر طبری آروم آروم

کد آوای انتظار همراه اول: 30155

دانلود

کد پیشواز همراه اول سهراب پاکزاد خیالت جمع 1

کد آوای انتظار همراه اول: 98002

دانلود

انقد تو جذابی واسم که پرته تو میشه حواسم هی
من شدم درگیر تاثیرت رو قلبم نمیشه کند اصلا ازت دل

یه مغرور بی کله نگا قلبش یه ذره شده میدونی من این نبودم
دلو تغییر رفتارش خودم موندم توی کارش آخه من اصلا این شکلی نبودم

خیالت جم جم هر کار کنی هواتو دارم

 دلت هر وقت گرفت یه شاخه گل واست میارم

ببین هرجا که میرم بس که بهت پرته حواسم یه چیزی جا میذارم

کد پیشواز همراه اول سهراب پاکزاد خیالت جمع 2

کد آوای انتظار همراه اول: 98067

دانلود

خیالت جمع جمع هر کار کنی هواتو دارم

دلت هر وقت گرفت یه شاخه گل واست میارم

ببین هر جا که میرم بس که بهت پرته حواسم یه چیزی جا میذارم

کد پیشواز همراه اول سهراب پاکزاد خیالت جمع 3

کد آوای انتظار همراه اول: 98068

دانلود

تو با این سن کم بردی ازم هوش حواس و زندگیمو

الان کاشکی فقط باشی بلد بیشتر کنی وابستگیمو

خیالت جم جم هر کار کنی هواتو دارم

دلت هر وقت گرفت یه شاخه گل واست میارم

ببین هر جا که میرم بس که بهت پرته حواسم یه چیزی جا میذارم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی