اینستاگرام نوحه باران

آهنگ پیشواز هوای گریه با من همایون شجریان همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز هوای گریه با من با صدای همایون شجریان برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

پیشواز آهنگ هوای گریه با من همایون شجریان

کد پیشواز هوای گریه با من همایون شجریان

کد آوای انتظار همراه اول: 32528

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۳۵۵۹

دانلود

ستاره ها نهفته در آسمان ابری

دلم گرفته ای دوست هوای گریه با من

هوای گریه با من

 

کد پیشواز نه بسته ام به کس دل همایون شجریان

کد آوای انتظار همراه اول: 32527

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۳۵۰۶

دانلود

نه بسته ام به کس دل

نه بسته کس به من دل

چو تخته پاره بر موج

رها رها رها من

ز من هر آن که او دور

چو دل به سینه نزدیک

به من هر آنکه نزدیک

از او جدا جدا من

کد پیشواز همایون شجریان هوای گریه با من 3

کد آوای انتظار همراه اول: 32529

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۳۵۰۷

دانلود

 

آهنگ پیشواز همراه اول همایون شجریان هوای گریه

آهنگ پیشواز ایرانسل همایون شجریان هوای گریه

 

متن آهنگ هوای گریه با من همایون شجریان

نه بسته ام به کس دل

نه بسته کس به من دل

چو تخته پاره بر موج

رها رها رها من

ز من هر آن که او دور

چو دل به سینه نزدیک

به من هر آنکه نزدیک

از او جدا جدا من

نه چشم دل به سویی

نه باده در سبویی

که تر کنم گلویی

به یاد آشنا من

نه چشم دل به سویی

نه باده در سبویی

که تر کنم گلویی

به یاد آشنا من

ستاره ها نهفته

در آسمان ابری

دلم گرفته ای دوست

هوای گریه با من

هوای گریه با من

ستاره ها نهفته

در آسمان ابری

دلم گرفته ای دوست

هوای گریه با من

هوای گریه با من

نه بسته ام به کس دل

نه بسته کس به من دل

چو تخته پاره بر موج

رها رها رها من

ز من هر آن که او دور

چو دل به سینه نزدیک

به من هر آنکه نزدیک

از او جدا جدا من

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی