اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز عاشقت شدم و نگو که خبر نداری فرزاد فرزین همراه اول

کد آهنگ پیشواز عاشقت شدم و خودت خبر نداری با صدای فرزاد فرزین برای همراه اول

کد آوای انتظار آهنگ عاشقت شدم فرزاد فرزین با پخش آنلاین

کد پیشواز عاشقت شدم و نگو که خبر نداری با صدای فرزاد فرزین

کد آوای انتظار همراه اول: 82136

دانلود

عاشقت شدم و نگو که خبر نداری

یه روز از همین روزا بالاخره کم میاری

عاشقت شدم و سایه به سایه ت هستم

میدونی که دوست دارم و همه جوره پایت هستم

نری بگی قصه عشقمونو به حسودا

نری بگی بعدش بیای بگی نگفته بودا

دورمون پر از خبرچین و پر از کلاغه

بزار بین خودمون بمونه این علاقه

عاشقت شدم و نگو که خبر نداری

یه روز از همین روزا بالاخره کم میاری

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی