اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز همره اول گفتم کجا گفتا به خون غلامعلی کویتی پور

کد آوای انتظار نوحه گفتم کجا گفتا به خون گفتم چه وقت گفتا کنون با صدای حاج غلامعلی کویتی پور منتشر شده برای همراه اولی ها با امکان پخش آنلاین و متن آهنگ پیشواز

 

کد پیشواز همراه اول نوحه گفتم کجا گفتا به خون - غلامعلی کویتی پور

کد آوای انتظار همراه اول: 31045

دانلود

گفتم کجا گفتا به خون

گفتم چه وقت گفتا کنون

گفتم سبب گفتا جنون

گفتم مرو خندید و رفت

 

کد پیشواز همراه اول او میدوید و من میدویدم - غلامعلی کویتی پور

کد آوای انتظار همراه اول: 78579

دانلود

آن دم بریدم از زندگی دل

کآمد به مسلخ شمر سیه دل

او میدوید و من میدویدم

او سوی مقتل من سوی قاتل

او مینشست و من مینشستم

او روی سینه من در مقابل

او میکشید و من میکشیدم

او از کمر تیغ من آه باطل

او میبرید و من میبریدم

او از حسین سر من غیر از او دل

کد پیشواز همراه اول او مینشست و من مینشستم - غلامعلی کویتی پور

کد آوای انتظار همراه اول: 78580

دانلود

او مینشست و من مینشستم

او روی سینه من در مقابل

او میکشید و من میکشیدم

او از کمر تیغ من آه باطل

او میبرید و من میبریدم

او از حسین سر من غیر از او دل

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی