اینستاگرام نوحه باران

آهنگ پیشواز همراه اول میلاد مهرآوا با پخش آنلاین

مجموعه کامل کد پیشواز همراه اول با صدای میلاد مهرآوا با پخش آنلاین و متن هر آهنگ

کدهای پیشواز (آوای انتظار) میلاد مهرآوا برای همراه اول

کد پیشواز همراه اول میلاد مهرآوا برگرد

کد آوای انتظار همراه اول: 98797

دانلود

می ترسم از حسی که پنهونه از تو و این احساس پیچیده
از خط پایانی که نزدیکه از این منه از عشق ترسیده

می ترسم از احوال امروزم در من حلول تو ارادی نیست
وقتی که بارون بی تو می باره حتی نفس های من عادی نیست

 

کد پیشواز همراه اول میلاد مهرآوا برگرد بارون با تو می چسبه

کد آوای انتظار همراه اول: 98798

دانلود

دلتنگ میشم میره رو تکرار آهنگ دلخواه تو توو این خونه
برگرد بارون با تو می چسبه پاییز فصل هردوتامونه

کد پیشواز همراه اول میلاد مهرآوا برگرد من حال بدی دارم

کد آوای انتظار همراه اول: 98799

دانلود

حالا توو پاییزی ترین احساس هر شب نگاهم سمت در میره
بازم خیالت زیر این بارون مثل همیشه دست و پاگیره

برگرد من حال بدی دارم این فصل بی تو خیلی دلگیره
بعد از تو حتی جای خالیتم دستاتو از من پس نمیگیره

کد پیشواز همراه اول میلاد مهرآوا باران تنهایی

کد آوای انتظار همراه اول: 94310

دانلود

مشت باران بر سرم نیکو بد و تو نیستی

خاطرات کهنه را میشوید و تو نیستی...

رفته ای از پیش من اما هوات جاریه است

دوست دوری از تو دست من نیست

جان من تکراری است...

خاطراتت زیر باران به غوغا میکند

قطره ی اشک مرا یاد تو دریا میکند

عشق ما در آسمان ها هک شده طوفانی است

کد پیشواز همراه اول میلاد مهرآوا مشت باران با خیالت بر سرم آوار نیست

کد آوای انتظار همراه اول: 94311

دانلود

مشت باران با خیالت بر سرم آوار نیست

لحظه ای شیرین تر از این لحظه ی دیدار نیست

آسمان بغضش گرفته این همه بیکار نیست

نقطه ی این وصل منو تو نقطه ی پرگار نیست

خاطراتت زیر باران به غوغا میکند

قطره ی اشک مرا یاد تو دریا میکند

کد پیشواز همراه اول میلاد مهرآوا باز امشب مبتلای عشقت در هوای عشقت بی قرار است

کد آوای انتظار همراه اول: 47940

دانلود

باز امشب مبتلای عشقت در هوای عشقت بی قرار است
دوری از منه دل داده به خاک افتاده این چه کار است

کاش با این دل دیووانه من سر کنی
سالها چشم به رهم کاش تو باور کنی

هرچقدر سمت تو آمدم ز تو دور شدم
من از این فاصله ها عاشق و رنجور شدم

کد پیشواز همراه اول میلاد مهرآوا آخر از عشق تو من روز و شبم یکی شده

کد آوای انتظار همراه اول: 47941

دانلود

آهنگ عاشقی قطعه شماره 2

آخر از عشق تو من روز و شبم یکی شده
تک تک ثانیه ها هم به تو متکی شده
از همه آینه ها هم که بپرسی میگن
قلب بیچاره من عاشق چشم کی شده

کاش با این دل دیووانه من سر کنی
سالها چشم به رهم کاش تو باور کنی
هرچقدر سمت تو آمدم ز تو دور شدم
من از این فاصله ها عاشق و رنجور شدم

کد پیشواز همراه اول میلاد مهرآوا چه رویای قشنگی دارم با تو میسازم

کد آوای انتظار همراه اول: 47938

دانلود

کد پیشواز همراه اول میلاد مهرآوا تموم زندگیمو به پای تو میذارم عزیزم

کد آوای انتظار همراه اول: 47939

دانلود

آهنگ رویا قطعه شماره 2

کد پیشواز همراه اول میلاد مهرآوا اگر باران نبارد

کد آوای انتظار همراه اول: 27342

دانلود

اگر باران نبارد من ببارم که از
بغض فراغت بی قرارم نسیم
مهر تو اینسوی و آنسوی کشد
هر لحظه چون ابر بهارم به
نازی می دمد خورشید چشمت

که آتشها از آن در سینه دارم
مگر باران ببارد تا نشاند به دل

کد پیشواز همراه اول میلاد مهرآوا باران 2

کد آوای انتظار همراه اول: 27343

دانلود

به نازی میدمد خورشید چشمت

که آتشها از آن در سینه دارم
مگر باران ببارد تا نشاند به دل از داغ هجرانت شرارم

به خاطر داری آیا وعده ی خویش کزان
دم من تورا چشم انتظارم

اگر باران ببارد خواهی آمد که با تو وعده ای دیرینه دارم

کد پیشواز همراه اول میلاد مهرآوا ز عشقت سوختم ای جان کجایی

کد آوای انتظار همراه اول: 27340

دانلود

ز عشقت سوختم ای جان کجایی ، بمان در بی سرو سامان کجایی

نه جانی و نه غیر از جان چه چیزی ، نه در جان نه برون از جان کجایی

کد پیشواز همراه اول کجایی میلاد مهرآوا - بی تو ندارد درد من درمان کجایی

کد آوای انتظار همراه اول: 27341

دانلود

ز پیدایی خود پنهان بمانید ، چونین پیدا چونین پنهان کجا

هزاران درد دارم .. بی تو ندارد درد من درمان کجایی

کد پیشواز همراه اول میلاد مهرآوا امشب کنار من بمان

کد آوای انتظار همراه اول: 26279

دانلود

امشب کنار من بمان و برای من بخوان و بگو از عاشقی در باران

امشب بگو به من که هستی به شعر من نشستی بگو که آخرین عاشق تویی

زیبا غزل بدون تو نمی آید جانم فدیا آن دو چشم زیبایت

یادت نمیرود دمی ز یاد من نمیرود رخت ز یادم

کد پیشواز همراه اول میلاد مهرآوا جانم فدای آن دو چشم زیبایت

کد آوای انتظار همراه اول: 26280

دانلود

زیبا غزل بدون تو نمی آید جانم فدای آن دو چشم زیبایت

یادت نمیرود دمی ز یاد من نمیرود رخت ز یادم

کد پیشواز همراه اول میلاد مهرآوا تنها تو حال و روز من را

کد آوای انتظار همراه اول: 26281

دانلود

تنها تو حال و روز من را شب سیاه غم را  ندیده ای ولی میدانی

تنها تو در دلم نشستی طلسم غم شکستی به رنگ آبی آرامشی

رویا از عمق آبی نگاه تو شعر از حریر نرم گیسوان تو

عشق از صدای گرم و مهربان تو شکفته میشود به جانم

کد پیشواز همراه اول میلاد مهرآوا دل شکسته شدم

کد آوای انتظار همراه اول: 24841

دانلود

دلشکسته شدم با یه مشت خاطره دل به دریا زدم تا که یادم بره
عاشقی کردم اما دلت سنگ بود بعد تو زندگی سرد و بی رحم بود

عاشقی کردم اما ندیدی بی تو غمگینو تاریکه دنیا

عادت من شده گریه با لحظه ها پرسه در عالم تک تکه عاشقا
ریشه در فکر من کرده رویای تو آتشم زد همین جای خالیه تو

بیا از این غصه دورم کن عشقم دورم کن عشقم

کد پیشواز همراه اول میلاد مهرآوا دل شکسته 2

کد آوای انتظار همراه اول: 24842

دانلود

با منی من ولی بی تو تنها هم قدم با توئم تویه رویا

عاشقی کردم اما ندیدی بی تو غمگینو تاریکه دنیا

کد پیشواز همراه اول میلاد مهرآوا دل شکسته 3

کد آوای انتظار همراه اول: 24843

دانلود

فراموش نکردم یه لحظه تو رو تو حتی به خاطر نداری منو

یه روزی اگه دلشکسته شدی میتونی به یادت بیاری منو

بیا از این غصه دورم کن عشقم دورم کن عشقم

چرا نمیری از فکرم ببین که پر از دردم دردم

کد پیشواز همراه اول میلاد مهرآوا میخوام از این دیوونه تر شم

کد آوای انتظار همراه اول: 24071

دانلود

میخوام از این دیوونه تر شم عمریه به عشقت اسیرم

وقتی دلت میگیره ای کاش باشم که دستاتو بگیرم

انکار کردنت محاله تب میکنم وقتی که دوری

تو باشی و من بی تو باشم خیلی برام سخته صبوری

نگو تمومه قصه ی ما نگو که ماله هم نمیشیم

ما دل گرفتیم دل نکندیم ما بی خیال هم نمیشیم

کد پیشواز همراه اول میلاد مهرآوا نگو تمومه قصه ما نگو که مال هم نمیشیم

کد آوای انتظار همراه اول: 24072

دانلود

میخوامتُ هرگز نمیخوام چیزی از این احساس کم شه دستای تو میتونه سد اشکای بی نهایتم شه

نمیشنوی صدامُ از بس دوری و این فاصله کم نیست سکوت میکنم ولی سکوتم از رضایتم نیست

نگو تمومه قصه ی ما نگو که مال هم نمیشیم

ما دل گرفتیم دل نکندیم ما بی خیال هم نمیشیم

کد پیشواز همراه اول میلاد مهرآوا آغوش من جای تو بوده

کد آوای انتظار همراه اول: 24073

دانلود

نگو تمومه غصه ی ما نگو که مال هم نمیشیم

ما دل گرفتیم دل نکندیم ما بیخیاله هم نمیشیم

آغوش من جای تو بوده جای تو میمونه

همیشه فاصله ی بین منو تو قرص فراموشی نمیشه

کد پیشواز همراه اول میلاد مهرآوا نگاه تو

کد آوای انتظار همراه اول: 23935

دانلود

نگاه تو چه غوغایی بپا میکند صدای تو نمیدانی چه ها می کند

مرا هر لحظه میخواند نگاه آشنای تو دلم هر بار میلرزد از آهنگ صدای تو

نگاه تو چه غوغایی بپا میکند نگاه تو

کد پیشواز همراه اول میلاد مهرآوا نازنینم یار من باش

کد آوای انتظار همراه اول: 23936

دانلود

چنان سر شارم از عشقت سرا پا که دائم با منی در خوابو رویا

بیا تعبیر رویاهای من باش که بیتاب توام رویای زیبا

نازنینم یار من باش عاشقانه کنار من باش نازنین من یار من

کد پیشواز همراه اول میلاد مهرآوا چه رویایی به دیدارم افسانه وار آمدی

کد آوای انتظار همراه اول: 23937

دانلود

چه رویایی به دیدارم افسانه وار آمدی به دیدار منه عاشق بیقرار آمدی

خرامان آمدی از راه طوفانها بپا کردی دلم را بردیو تنها مرا این جا رها کردی

نازنینم یار من باش عاشقانه کنار من باش نازنینم یار من باش

عاشقانه کنار من باش کنار من باش کنار من باش یار من باش

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی