اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز مهدی یغمایی برای همراه اول با پخش آنلاین مجموعه کامل

مجموعه کد پیشواز مهدی یغمایی برای همراه اول با قابلیت پخش آنلاین هر آهنگ

کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی یغمایی، تمام آهنگ های ارائه شده در سرویس آوای انتظار همراه اول با متن هر آهنگ

پیشوازهای مهدی یغمایی همراه اول به صورت کامل

کد پیشواز همراه اول نگارا مهدی یغمایی

کد آوای انتظار همراه اول: 28116

دانلود

مرنجان دلم را که این رسم وفا نیست نگارا بجز تو کسی در دل ما نیست
ندیدم کسی را از آن دم که تو بودی چه آسان همگان را زچشمم بربودی

ای عزیز جانم نیمه پنهانم بی تو پریشانم ای همه وجودم
دلِ عاشق مرا بردی گرچه که آزردی دلخوشیم بود که در بند تو بودم

 

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی دلبر داشتی

کد آوای انتظار همراه اول: 24735

دانلود

سخت دل دادی به ما و ساده دل برداشتی

دل بریدن هات حکمت داشت دلبر داشتی

از دل من تا لب تو راه چندانی نبود

من که شعر تازه میگفتم تو از بر داشتی دلبر داشتی

کد پیشواز همراه اول غزل مهدی یغمایی قطعه شماره 1

کد آوای انتظار همراه اول: 28118

دانلود

امشب غزل مرا به هوایی دگر ببر

تا هر کجا که می بردت بال و پر ببر

تا ناکجا ببر که هنوزم نبرده ای

این بارم از زمین و زمان دورتر ببر

اینجا برای گم شدن از خویش کوچک است

جایی که گم شوم دگر از هر نظر ببر

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی امشب غزل مرا به هوایی دگر ببر

کد آوای انتظار همراه اول: 28119

دانلود

بخشی از آهنگ غزل مهدی یغمایی

دارد زوال زخم دلم بسته میشود بازم به میهمانی آن نیشتر ببر

خود را غزل به بال تو دیگر سپرده ام هرجا که دوست داریام امشب ببر ببر

امشب غزل مرا به هوایی دگر ببر تا هر کجا که میبردت بال و پر ببر

کد پیشواز همراه اول از من چرا رنجیده ای مهدی یغمایی

کد آوای انتظار همراه اول: 99874

دانلود

ای یار ناسامان من از من چرا رنجیده‌ ای 

وی درد و ای درمان من از من چرا رنجیده‌ ای

ای سرو خوش بالای من ای دلبر رعنای من 

لعل لبت حلوای من از من چرا رنجیده‌ای

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی از من چرا رنجیده ای قطعه شماره 2

کد آوای انتظار همراه اول: 99875

دانلود

گر من بمیرم در غمت خونم بتا در گردنت

فردا بگیرم دامنت از من چرا رنجیده‌ای؟

بنگر ز هجرت چون شدم سرگشته چون گردون شدم

وز ناوکت پرخون شدم از من چرا رنجیده‌ای؟

ای یار ناسامان من از من چرا رنجیده‌ ای 

وی درد و ای درمان من از من چرا رنجیده‌ای

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی بخواب آروم

کد آوای انتظار همراه اول: 85196

دانلود

داری دور میشی از دستام داری میری از این خونه
یه کاری با دلم کردی که از بغضت دلم خون ِ

داری چشماتو میبندی میگیره نبض احساسم
به جز تو هیچکسُ دیگه نه می بینم نه میشناسم

بخواب آروم گُل ِ بیتای بی تاب
بگو جزتو تو قلبم جای کی هست

دارم میسوزم از داغ نبودت
بیا بازم بخون واسم یکی هست

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی یکی هست تو قلبم

کد آوای انتظار همراه اول: 85195

دانلود

یکی هست تو قلبم که هرشب واسه اون مینویسمو اون خوابه
نمیخوام بدونه واسه اونه که قلب من اینهمه بی تابه

لالایی کن گله پونه بهشتت خواب و رویا نیست
مسافر بودی از اول زمین که جای خوبا نیست

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی از من بگریزید که می خورده ام امشب

کد آوای انتظار همراه اول: 85187

دانلود

از من بگریزید که می خورده ام امشب
با من منشینید که دیوانه ام امشب

یک جرعه آن مست کند هر دو جهان را
چیزی لبت ریخت به پیمانه ام امشب

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی دلم خواست از خونه بیرون زدم

کد آوای انتظار همراه اول: 85186

دانلود

دلم خواست از خونه بیرون زدم  دلم خواست و زیر بارون زدم

مگه میشه بغضم رو پنهون کنم  نمی تونم این سخت و آسون کنم

دلم بی هوا واسه تو تنگ شد  کم بودت تو دنیام پر رنگ شد

نبودی که تو غصه درجا زدم  دلم خواست و دل به دریا زدم

چقدر خاطره داره یادم میاد  چقدر سخته سر درد این روزها

تو هر گوشه ی خونه یاد تو هست  چقدر خونه نامرده این روزها

کد پیشواز همراه اول جشن غمگین مهدی یغمایی

کد آوای انتظار همراه اول: 85185

دانلود

یه رویا حرف مونده تو دلم اما
هنوزم بی تو با بی حرفی می سازم
روی موهام اینقدر برف باریده
که پشت شیشه آدم برفی می سازم
تو طولانی ترین پاییز من بودی

که زیر برف مهرت تو دلم افتاد
انار سرخی بودی که شب یلدا
روی چادر نماز مادرم گل داد
منو این جشن غمگین منو این برف سنگین
منو روزای تلخ و منو این چای شیرین

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی خلیج تا ابد ایرانی من

کد آوای انتظار همراه اول: 85184

دانلود

تو قلبت آسمون و خونه دادی  که رنگ آسمونا رو بگیری

نمی ذارد که صد طوفان بترسی نمی ذارم که یک قطره بگیری
خلیج تا ابد ایرانی من به وقت گفتنت آبی ترینم
کی می خواد اسمت و از من بگیره

تا وقتی زنده و صاحب نشینم
خلیج تا ابد ایرانی من به وقت گفتنت آبی ترینم
کی می خواد اسمت و از من بگیره تا وقتی زنده و صاحب نشینم

نترس از بازی این بچه موج ها
که دریا ترسی از بازی نداره

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی زدم باز زیر بارون

کد آوای انتظار همراه اول: 85183

دانلود

پاییز تنهایی مهدی یغمایی

زدم باز زیر بارون و شب سرد خیابونو
بیاد هر دوتامون دلم خیلی برات تنگه
هوای سرد پاییزی چه روزای غم انگیزی
کجا اشکاتو میریزی که اینجوری دلم تنگه

راهی واسه جبران این تنها شدن نیست
دستی که حق دارم بگیرم حق من نیست
من با نگات از خیر آرامش گذشتم
آرامشی که بی تو دنبالش نگشتم

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی من از دوری تو

کد آوای انتظار همراه اول: 85182

دانلود

آهنگ تو با منی مهدی یغمایی

من از دوری تو مثل
شبای جاده می ترسم
من از هر کی که مثل من
بهت دل داده می ترسم

یه جوری رفتی تو قلبم
یه جوری گیره احساسم
که هیشکیو به غیر از تو
به رسمیت نمی شناسم

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی اندوه تو شد وارد کاشانه ام امشب

کد آوای انتظار همراه اول: 83963

دانلود

اندوه تو شد وارد کاشانه ام امشب
مهمان عزیز آمده در خانه ام امشب

صد شکر خدارا که نشسته است به شادی
گنج غمت اندر دل ویرانه ام امشب

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی کنار تو

کد آوای انتظار همراه اول: 83962

دانلود

اهنگ کنار تو مهدی یغمایی

ازت میبینم عاشقم باشی
دارم گم میشم که تو پیداشی

بمون با چشمات سر به زیرم کن
اگه آزادم تو اسیرم کن

دلم میخواد کنار تو بمونم تا خودم باشم
به یاد تو بخوابم تا به یاد تو فقط پاشم

کد پیشواز همراه اول نگاهم میکنی ساده مهدی یغمایی

کد آوای انتظار همراه اول: 83961

دانلود

نگاهم میکنی ساده فرو میریزه احساسم
یه مدت می شه که انگار نگاهاتم نمی شناسم

باهام حرف میزنی اما نگاهت سمت دیواره
دلم رفتنو می شناسه که اینقدر دلهره داره

میگیرم دستاتو وقتی میدونی این یه تصویره
آخه چند وقته که رفتی یه مدت می شه که دیره

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی چمدون تو خودم جمع کردم

کد آوای انتظار همراه اول: 83960

دانلود

چمدونتو خودم جمع کردم کنج دیواره برو بردارش
چیزی تا رفتن تو نمونده و چیزی تا بغض منو تکرارش

یه قدم مونده بری از پیشم یه قدم مونده تا من داغونشم
دیگه هیچ حرفی نداری واسه من یه قدم مونده تا من ویرونشم

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی چرا بارون میباره  هوا دلشوره داره

کد آوای انتظار همراه اول: 83958

دانلود

آهنگ تو نیستی از مهدی یغمایی

چرا بارون میباره  هوا دلشوره داره
نه پای رفتنی هست  نه وقت انتظاره

تو نیستی تو نیستی  اینا همش بهونمه
رفتی و اسم تو  هنوزم رو زبونمه

میدونم سخته که از خونه دلگیرم

کد پیشواز همراه اول کجا از یاد من میری مهدی یغمایی

کد آوای انتظار همراه اول: 83957

دانلود

کجا از یاد من میری کجا میسوزم از ریشه

کجا دست میکشم از تو ، کجا دردم تموم میشه

یه شب راحت نخوابیدم همش کابوس تنهایی

یه عمره رفتی از پیشم یه شب تنهام نمیذاری ، تنهام نمیزاری

کجا ازیاد من میری صدات کی میره از گوشم

بشم خیس کدوم بارون بشه عطرت فراموشم

کجا از یاد من میری صدات کی میره از گوشم

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی یک شب رویایی وقتی تو اینجایی

کد آوای انتظار همراه اول: 83956

دانلود

یک شب رویایی وقتی تو اینجایی
من مات و مبهوتم بس که تو زیبایی
با خط چشماتو شالی که می بندی
شیرینی جذابی وقتی که می خندی
بی هوا چشماتو با دستام میگیره

شاید منو حدس بزنی
از روی عطر من باز منو می شناسی
تو عاشق این عطر منی
من چتر دستامو رو چشمات میگیرم

خورشید این شب ها فانوس چشماته
روشن دنیامو من با تو آرومم
سرمای دست من محتاج دستاته

با من بمون تا رویامو سر کنم
دنیا رو از عشق تو خبر کنم

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی با تو دلهره میگذره انگار

کد آوای انتظار همراه اول: 83955

دانلود

آهنگ هر چی شد از مهدی یغمایی

با تو دلهره میگذره انگار
منو تا ته قصه نگه دار
تو دل من واسه شک جایی نذار

منو جا نذاری توی تردید
کسی حالمو جز تو نفهمید
به هر چی خواست دل من با تو رسید

تو چشات اگه عشقُ نبینم
یه بغل غمه بی تو ، تو سینه م
به کجا بی تو برسم

چقدر عاطفه داره نگاهات
منو تنها نذاره نگاهات
بی عشقت میره نفسم

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی تو اونقدر عاشقم بودی

کد آوای انتظار همراه اول: 83954

دانلود

تو اونقدر عاشقم بودی که هیچ وقت
نمی خواستی کسی جاتُ بگیره
ببین کی جا زده ، اونی که می خواست
یه روزی پای احساسش بمیره

همیشه فکر دردای تو بودم
من از دردم بهت چیزی نگفتم
چه جایی دست از دستم کشیدی
همون جایی که ترسیدم بیافتم

یه عمر سر به راهته این دل اما
تو کاری غیر آزارش نداری

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی بگو برمیگردی پیشم بگو پیش من می مونی

کد آوای انتظار همراه اول: 83953

دانلود

همه زندگیمو به پات ریختم مگه میشه قلبت ازم سیر شه

تو هم با من و عشق همراه شو زمانو نگه دار نذار دیر شه

همه زندگیمو به پات ریختم شاید بغض تنهاییمون وا بشه

به حرفام یکم بیشتر فکر کن شاید تو دلت عشق پیدا بشه

بگو برمیگردی پیشم بگو پیش من می مونی

نگو قلبت مال من نیست نگو از من رو گردونی

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی خیال نکن عشق یه حرف سادست

کد آوای انتظار همراه اول: 83952

دانلود

خیال نکن عشق یه حرف ساده ست
درسته که یه وقتا بی اراده ست
بذار یکم ریشه بده به جونت
تازه می فهمی که چه فوق العاده ست

عشق یه مقصده یه جور رسیدن
اما بهت راهو نشون نمیده
وقتی ازش ببری و جدا شی
هیشکی برات دست تکون نمیده

عشق یه اتفاق فوق العاده ست

کد پیشواز همراه اول تنهایی بی رحمه مهدی یغمایی

کد آوای انتظار همراه اول: 83951

دانلود

با گریه می خوابم بدجوری بیتابم
تنهایی بی رحمه دلتنگ بارونم

حال منو تنها اونه که می فهمه
تو این شب برفی این خونه

با یک شمع روشن نمیمونه
از شاخه تنها چیزی نمیمونه

حق با زمستونه تنهاییم با من بدجوری درگیره

کد پیشواز همراه اول شدی بهترین حس دنیای من مهدی یغمایی

کد آوای انتظار همراه اول: 83950

دانلود

شدی بهترین حس دنیای من
همه ترس من از عذاب توئه
کسی که نمی تونه شادت کنه
با این حال و روز انتخاب توئه

تو پیدا شدی تا نذاری یه عمر
اسیر یه رویای مبهم بشم
همین خونه با تو بهشت منه
تو حوا شدی تا من آدم بشم

واسه حس این لحظه ممنونتم
همین لحظه که بسته به جونمی
نمیشه تو رو دید و عاشق نشد
تو چی دیدی از من که دیوونمی

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی من عاشقت شدم با تمومه قلبم

کد آوای انتظار همراه اول: 81489

دانلود

آهنگ تیتراژ برنامه شب کوک مهدی یغمایی

من عاشقت شدم با تمومه قلبم با تمومه وجود
احساس من نسبت به تو کم شدنی نبود

دوست داشتنت خدا همیشه واسه من عین عبادته
با تو آروومو خیالم یک عمر راحته

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی تیتراژ برنامه شب کوک

کد آوای انتظار همراه اول: 81488

دانلود

تو اوج درگیری دستامو میگیری وقتی حواسم نیست
نزدیکتر از پیرهن یا از رگ گردن غیر از تو واسم نیست وقتی حواسم نیست

من عاشقت شدم با تمومه قلبم با تمومه وجود
احساس من نسبت به تو کم شدنی نبود

دوست داشتنت خدا همیشه واسه من عین عبادته
با تو آروومو خیالم یک عمر راحته

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی نباشی خونمون پاییز میگیره

کد آوای انتظار همراه اول: 77796

دانلود

آهنگ ستاره های سربی

نباشی خونمون پاییز میگیره
هوای زندگی بی تو نفس گیره
بری عاشق شدن از حافظت میره
بری عاشق شدن از حافظت میره

همین جا رو همین گوشه ی دنیا رو
همین دلتنگی و دلواپسی هارو
همین ها رو توی قلبت نگه دارو
خودت رو دست این کابوس نسپارو به من برگرد

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی همین جا رو همین گوشه دنیا رو

کد آوای انتظار همراه اول: 77795

دانلود

کد پیشواز قطعه دوم آهنگ ستاره های سربی

همین جا رو همین گوشه دنیا رو

همین دلتنگی ها و دلواپسی ها رو

همین ها رو توی قلبت نگه دار

خودتو دست این کابوس نسپار به من برگرد

از این اسرار از این سرگیجه تب دار

از این احساس با تو از خودت بیزار

از این بیراهه رفتن دست بردار

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی تو دلم یه دنیا حرف

کد آوای انتظار همراه اول: 53959

دانلود

داره دق میکنه از دوریِ تو این دلِ تنگ
تو رو عاشق میکنم بیخودی با خودت نجنگ

درِ خونه رو نبستم شاید از راه برسی
وقتشه بیای به داد هر دوی ما برسی

تو دلم یه دنیا حرف یه دنیا حرفِ گفتنی
اما هیچی نمیگم تا تو یه حرفی بزنی

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی رفتی و مرور این خاطره ها

کد آوای انتظار همراه اول: 53958

دانلود

بخشی از آهنگ یادته مهدی یغمایی

رفتی و مرور این خاطره ها
روز و شب ذهنم و درگیر میکنه

قلب من میشکنه و دستای تو
واسه ی نجاتمون دیر میکنه

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی روزای بدون تو

کد آوای انتظار همراه اول: 53957

دانلود

روزای بدون تو، تو خونه نمیمونم

یه گوشه گم و پرتم، من بی تو نمیتونم

روزای بدون تو، با بغض گره خوردم

از دلخوشی ها دورم، بدجور کم آوردم

هر ثانیه یک ساله، دلگیر همه دنیا

یادت نره بهت گفتم، من منتظرم اینجا

هرطور دلت می خواد، هروقت که حس کردی

هرجا که دلت لرزید، می تونی که برگردی

کد پیشواز همراه اول خیالم راحته با تو مهدی یغمایی

کد آوای انتظار همراه اول: 53956

دانلود

از تو نمیشه بد گفت از تو نمیشه رد شد
با تو نمیشه بد کرد با تو نمیشه بد شد با تو نمیشه بد شد
بی تو نمیشه خوش بود بی تو نمیشه خندید
تو رو نمیشه کم خواست تو رو نمیشه کم دید

خیالم راحته با تو گرفتم غم دنیاتو
همش منتظرم تا تو بگی خیلی دوسم داری
خیالم راحته با تو گرفتم غم دنیاتو
همش منتظرم تا تو بگی تنهام نمیذاری تنهام نمیذاری

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی قبوله برو تا من عادت کنم

کد آوای انتظار همراه اول: 53955

دانلود

بخشی از آهنگ حسادت مهدی یغمایی

تو نسبت به من بی تفاوت شدی
این از طرزِ رفتار تو روشنه
یه چیزی بگو پس چرا ساکتی
بگو این چه حسیه که با منه

بگو این چه حسیه که پیش تو
همین جوری گیجم تو ناباوری
فقط خیره موندم به عکسای تو
قبوله تو خیلی ازم سرتری

قبوله برو تا من عادت کنم
به عشق جدیدت حسادت کنم

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی چیزی نمونده بود

کد آوای انتظار همراه اول: 53954

دانلود

چیزی نمونده بود تا دلهره بره
تا با چشاش به من از عاشقی بگه
چیزی نمونده بود تا عاشقش کنم
چیزی نمونده بود تنها فقط یه کم

فکر کردم بعد از این دنیا تو دستای ماست
فکر کردم میشه ازش بیشتر از اینا خواست
اما تموم شدم برای اون چه زود
سهمم از زندگی به خدا این نبود

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی همین که هستی باش به این قشنگی باش

کد آوای انتظار همراه اول: 53953

دانلود

تو که منظور منو از چشام میفهمی
حرفمو اونجوری که من میخوام میفهمی

تو که انگار منو بهتر از خودم میشناسی
تو که حالا بیشتر از خودت رو من حساسی

همین که هستی باش  به این قشنگی باش
من عشقتُ خواستم و میخوام با همه سختی هاش

کد پیشواز همراه اول چه کردی مهدی یغمایی

کد آوای انتظار همراه اول: 53952

دانلود

چه کردی که به دل من نشستی
که با عشق و احترام 
هنوز پیش تو میام هنوزم تو رو میخوام

چه کردی که بی تو بی میلم به عشق
بی تو بیزارم از عشق دیگه حتی جونمو 
به پات میذارم از عشق بی تو میبارم از عشق

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی هیشکی اینجوری که من دوست دارم دوست نداره

کد آوای انتظار همراه اول: 53951

دانلود

همه حسمو عشقمو قلبمو
همه فکرمو ذکرمو ذهنمو
همه شوقمو ذوقمو روحمو
از این لحظه میدم به دستای تو

همه اخمتو زخمتو دردتو
همه شرمتو ترستو لرزتو
همه بغضتو شکتو اشکتو
می گیرم دیگه از تو و حستو

هیشکی اینجوری که من دوست دارم دوست نداره
که بمیره واسه دوست داشتن تو به روت نیاره
هیشکی اینجوری که من دوست دارم دوست نداره
که بمیره واسه دوست داشتن تو به روت نیاره

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی با حسین

کد آوای انتظار همراه اول: 53940

دانلود

سرنیزه های،لشکر شب را نگاه کن
سرهای این قافله بالاست با حسین

با خون خود،به قله ی تاریخ رفته است
زخم تمام مردم دنیاست با حسین

آزادگی به قیمت خون می شود شبی
این آخرین وسوسه ی ماست باحسین
وقتی دلی به وسعت دریاست با حسین

کد پیشواز همراه اول شام غریبان مهدی یغمایی

کد آوای انتظار همراه اول: 53939

دانلود

امشب به صحرا بی کفن  جسم شهیدان است
شام غریبان است

امشب نوای کودکان  بر بام کیوان است
شام غر​یبان است

امشب به دشت کربلا نالان یتیمانند تا صبح و گریانند

کد پیشواز همراه اول ماه قبیله مهدی یغمایی

کد آوای انتظار همراه اول: 53937

دانلود

خبر آوردن از لب دریا
همه ی چشمه ها رو سوزوندن
تیغ های برهنه تو ساحل
دست ماه قبیله رو خوندن

کوزه ها رو پر از سراب کنید
همه بچه ها رو خواب کنید

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی کجایی ای نوگل پرپر ای علی اصغر

کد آوای انتظار همراه اول: 53934

دانلود

کجایی ای نوگل پرپر ای علی اصغر ‌ای گل احمد
گلویت شد پاره از پیکان این نباشد مادر مرا باور
تو بودی هم بازی طفلان زیب دامانم ای گل خندان

شهنشه بردت سوی میدان با رخی زرد و با لبی عطشان
که شاید رحمی کنند ات آن بی حیا لشکر ای علی اصغر

کد پیشواز همراه اول حلالت میکنم اما هنوزم از تو دلگیرم مهدی یغمایی

کد آوای انتظار همراه اول: 36503

دانلود

هنوزم طرحی از بارون تو عمق تلخ چشمامه
غمی هم قد رویاهام تو قلب سرد دنیامه
من از روزایی میترسم که پشت مرز تقدیرن
از اینکه حتی فرداهام تو دستای تو میمیرن

حلالت میـکنم اما هنوزم از تو دلگیرم
حلالت میـکنم اما نمیتونم که برگردم

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی از خانه بیرون میزنم اما کجا امشب

کد آوای انتظار همراه اول: 36502

دانلود

از خانه بیرون میزنم اما کجا امشب
شاید تو میخواهی مرا در کوچه ها امشب
پشت ستون سایه ها زیر درخت شب

میجویم اما نیستی در هیچ جا امشب
ای ماجرای شعر و شب های جنون من
آخر چگونه سر کنم بی ماجرا امشب

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی تیتراژ سرزمین دانایی قطعه شماره 2

کد آوای انتظار همراه اول: 36501

دانلود

تو دنیا هیشکی جز من نمیخواد
همه دلخوشیا نصیب تو باشه
مگه میشه اون که دوست داره
بتونه یه لحظه رقیب تو باشه

آماده آماده آماده بودم
اومده بودم که کنار تو ببازم
اومده بودم که کنار تو بتونم
امید به فرداهامو با تو بسازم

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی تیتراژ سرزمین دانایی قطعه شماره 1

کد آوای انتظار همراه اول: 36500

دانلود

چقدر خوبه که ازم بردی و
چقدر خوب شد که بهت باختم
چقدر خوب شد که برای یه بار
من این دلخوشی رو برات ساختم

تو دنیا هیشکی جز من نمیخواد
همه دلخوشیا نصیب تو باشه
مگه میشه اون که دوست داره
بتونه یه لحظه رقیب تو باشه

آماده آماده آماده بودم
اومده بودم که کنار تو ببازم
اومده بودم که کنار تو بتونم
امید به فرداهامو با تو بسازم

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی امشب ز پشت ابرها بیرون نیامد ماه

کد آوای انتظار همراه اول: 31334

دانلود

امشب ز پشت ابرها بیرون نیامد ماه

بشکن قرق را ماه من بیرون بیا امشب

گشتم تمام کوچه ها را یک نفس هم نیست

شاید که بخشیدن دنیا را به ما امشب

طاقت نمی آرم تو که میدانی از دیشب

باید چه رنجی برده باشم بی تو تا امشب

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی حلالت میکنم اما

کد آوای انتظار همراه اول: 31333

دانلود

حلالت میکنم اما هنوزم از تو دلگیرم
تو میخندی و من آروم تو دست گریه میمیرم
حلالت میکنم اما نباید از خودم رد شم

تو گم میشی و من اینجا تو رو با گریه میبخشم
تقاص آرزوهامو کجای قصه پس دادی
که از اوج پریدن ها به خاک گریه افتادی

کجای جاده پرواز چراغ راه رو گم کردم

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی قلب من چون سکه های از رواج افتاده بود

کد آوای انتظار همراه اول: 24737

دانلود

آهنگ دلبر داشتی پیشواز قطعه شماره 3

قلب من چون سکه های از رواج افتاده بود آنچه در پیراهن من بود باور داشتی

دشتی از آهو در این چشمت به قشلاق آمده آن چشم دیگر داشتی

شرح عشقت را من از شور پدر پرورده ام قصد خون خلق را از شیر مادر داشتی

کد پیشواز همراه اول مهدی یغمایی حیف از آن حرفی که من یک عمر در دل داشتم

کد آوای انتظار همراه اول: 24736

دانلود

آهنگ دلبر داشتی پیشواز قطعه شماره 2

حیف از آن حرفی که من یک عمر در دل داشتم

آه از آن اندیشه هایی که تو در سر داشتی

خاطراتم را چه خواهی کرد گیرم باد برد

بیت هایی را که از من کنج دفتر داشتی

کد پیشواز همراه اول نگارا مهدی یغمایی قطعه شماره 2

کد آوای انتظار همراه اول: 28117

دانلود

بخشی از آهنگ نگارا از مهدی یغمایی

مرا میکشانی به هر سو که توانی شکایت ندارم تو چون در دل و جانی
اگر بیقراری دلیلش غم عشق است ببین عاشقان را که عالم همه عشق است

ای عزیز جانم نیمه پنهانم بی تو پریشانم ای همه وجودم
دلِ عاشق مرا بردی گرچه که آزردی دلخوشیم بود که در بند تو بودم

ای عزیز جانم نیمه پنهانم بی تو پریشانم ای همه وجودم
دلِ عاشق مرا بردی گرچه که آزردی دلخوشیم بود که در بند تو بودم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۱)

  1. روح انگیز کاظمی

    لطفا کد قسمتی از بخواب ارام از مهدی یغمایی که با لالاکن گل پونه بهشتت خواب رویا نیست شروع بشه رو بذا ید خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی