اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز کوروش خسروی برای ایرانسل با پخش آنلاین بسته کامل

مجموعه کامل همه کدهای پیشواز کوروش خسروی برای ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل کوروش خسروی با متن آهنگ هر پیشواز

کد پیشواز ایرانسل ای دل غافل کوروش خسروی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۹۰۷

دانلود

زندگی یعنی من و تو یه هوای خوب  یعنی شنیدن حرفهای خوب

هرجا تو باشی یعنی جای خوب  یعنی فکر به فردای خوب

عشق همینه که برات بسوزم و پرپر بزنم

به خاطرت هر کاری کنم و به این در و اون در بزنم

عشق همینه که برات از همه چی دل کنده باشم

خدا نیاره روزی رو که جلو چشم تو شرمنده باشم

ای دل غافل دل سر به هوای دیوونه

 

کد پیشواز ایرانسل کوروش خسروی ای دل غافل دل سر به هوای دیوونه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۹۰۸

دانلود

ای دل غافل دل سر به هوای دیوونه

اینجوری بخواد پیش بره ازت چیزی نمیمونه

دل غافل دل ساده دل ویرونه

زندگی یعنی من و تو یه هوای خوب

یعنی شنیدن حرفهای خوب

هرجا تو باشی یعنی جای خوب

یعنی فکر به فردای خوب

کد پیشواز ایرانسل کوروش خسروی هی از همه دنیا برام یه حسی مونده

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۶۵۸۵

دانلود

هی از همه دنیا برام یه حسی مونده

حسی که قلب من و ده سوونده

یه بار دار و ببر خاطراهاتو

روی قلب من نزار تو جای پاتو

کد پیشواز ایرانسل کوروش خسروی هی تویی که داری میری تنهام میزاری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۶۵۸۴

دانلود

هـِی! تویی که داری میری تنهام میزاری

نگو از درد دلم خبر نداری

تویی که یه روز گفتی برات میمیرم

حالا امروز می بینم دوستم نداری

هـِی! منو باش به عشقت گفتم آسمونی

می گفتم معنی احساس و میدونی

ترانه پشت ترانه گریه کردم

تو دلیل گریه هام بلای جونی

کد پیشواز ایرانسل کوروش خسروی همه میگن چی شد چی اومده به سرم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۶۱۸۴

دانلود

قطعه دوم از آهنگ شایعه کوروش خسروی

همه میگن چی شد چی اومده به سرم

آخه از وقتی که تو رفتی فقط کارم شده دنبال تو گشتن همش

تو خیابون حیرون به یاد تو قدم قدم

حالم این روزا به قدری بده

منه مغرورُ ببین چه جوری گریه می کنم

کد پیشواز ایرانسل کوروش خسروی شایعه شده

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۶۱۸۳

دانلود

آهنگ شایعه از کوروش خسروی

شایعه شده که من دیگه احساسی به تو ندارم و میخوام ازت جدا بشم

یه خط ممتد بکشم رو اسم تو پا بذارم رو قلب تو

همه میگن چی شد چی اومده به سرم

آخه از وقتی که تو رفتی فقط کارم شده دنبال تو گشتن همش

تو خیابون حیرون به یاد تو قدم قدم

حالم این روزا ...

کد پیشواز ایرانسل عشق جالب کوروش خسروی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۱۳۱۳۲۴۶

دانلود

تو‌ همیشه حق به جانبی که من سکوت کنم فقط

واقعا چه عشق جالبی که من هی سکوت کنم فقط

تویی که دوباره این دفعه رفتی بگو کی میتونه جاتو بگیره

چی میشه همه دارو ندارت کی میتونه دنیاتو بگیره

کد پیشواز ایرانسل کوروش خسروی تا کجا قرار پشت سرت با پای پیاده راه بیام

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۱۳۱۳۲۴۵

دانلود

آهنگ عشق جالب کوروش خسروی

تا کجا قرار پشت سرت با پای پیاده راه بیام

به خودم میگم یه عمر هی بیخودی باهات کجا میام

تا کجا قرار حالمو یه شب خراب کنی بری

پا فشاری میکنی که چی که منو مجاب کنی بری

تویی که دوباره این دفعه رفتی بگو کی میتونه جاتو بگیره

چی میشه همه دارو ندارت کی میتونه دنیاتو بگیره

کد پیشواز ایرانسل کوروش خسروی وای تا دیدمت مردم برات

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۱۳۱۳۱۹۳

دانلود

وای تا دیدمت مردم برات

نمیدونم زندم الان نکنه بیهوشم

با قلب من عاشق چرا راه نمیای چرا

با من بیا حرف بزن آروم شم

حال دلم با تو خوبه دل تو سینه هی میکوبه

لج نکن بام خیلی وقته از عشق تو شدم دیوونه

من دیوونه عاشقتم اومدی تو قلبم

کد پیشواز ایرانسل کوروش خسروی شدی ملکه قلبم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۱۳۱۳۱۹۲

دانلود

اومدی تو قلبم دور تو بگردم تو شدی ملکه قلبم

تازه پیدات کردم تو رو میشه حس کرد

به تو میشه دل بست  نمیذارم هیچ کس بزنه بهت دست

دیوونه دیوونه

کد پیشواز ایرانسل کوروش خسروی هی چی شده عشقم نبینم اشکی بیاد تو چشمات

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۱۳۱۳۱۹۱

دانلود

آهنگ ملکه قلبم کوروش خسروی

هی چی شده عشقم نبینم اشکی بیاد تو چشمات

پا دل تو و حرفات میشینم هر بار تو مال من باش

حال دلم با تو خوبه دل تو سینه هی میکوبه

لج نکن بام خیلی وقته از عشق تو شدم دیوونه

دیوونه دیوونه دیوونه ، من دیوونه عاشقتم

کد پیشواز ایرانسل خوب دل دیگه کوروش خسروی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۱۳۱۳۱۷۹

دانلود

من همه کاری میکردم که بمونی و نشد

تو خودت خواستی که این جوری بشه رابطمون

نمی تونه هیچ کسی پر بکنه جاتو برام

چی ازت خواستم و چی حالا اومده سرمون

گاهی باز تنگه دلم واست خوب دل دیگه

به دوریت نکرد عادت خوب دله دیگه

کد پیشواز ایرانسل کوروش خسروی گاهی باز تنگه دلم واست خوب دل دیگه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۱۳۱۳۱۷۸

دانلود

گاهی باز تنگه دلم واست خوب دل دیگه

به دوریت نکرد عادت خوب دله دیگه

چه کارش کنم تنگه دلم واست خوب دل دیگه

به دوری نکرد عادت خوب دله دیگه

کد پیشواز ایرانسل کوروش خسروی تو که با من همه چی داشتی دنبال چی می گشتی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۱۳۱۳۱۷۷

دانلود

تو که با من همه چی داشتی دنبال چی می گشتی

به خدا راهی که پا گذاشتی توش هیچی تش نیست

من واست بارون شدم اما جلوم سنگ گذاشتی

همه کارات بهونه بود اون همه قهر و آشتی

گاهی باز تنگه دلم واست خوب دل دیگه

به دوریت نکرد عادت خوب دله دیگه

کد پیشواز ایرانسل کوروش خسروی بیا برگرد

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۸۳۲۳

دانلود

آهنگ بیا برگرد کوروش خسروی

از اون روزی که دل کندی ببین روزا و شبهامو

حواست نیست داری میری فراموش کردی حرفامو

از اینجا خسته میشم من که اینجا خونه من نیست

بیا برگرد و با من باش که ...

کد پیشواز ایرانسل کوروش خسروی من اینجا لحظه هامونو دارم وارونه میشمارم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۸۳۲۲

دانلود

من اینجا لحظه هامونو دارم وارونه میشمارم

شاید برگردی و من هم به شوق اون لحظه بیدارم

تو برمیگردی و بازم میشی هم خونه مثل قبل

تو رفتی این اتاق سرد سکوتش میره از ..

کد پیشواز ایرانسل کوروش خسروی شاید برگردی رمیکس 2

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۷۳۷۱

دانلود

کد پیشواز ایرانسل کوروش خسروی شاید برگردی رمیکس 1

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۷۳۷۸

دانلود

کد پیشواز ایرانسل کوروش خسروی صدات کردم که میخوامت

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۷۳۷۷

دانلود

صدات کردم که میخوامت صدات کردم که برگردی

بهت گفتم که تنهایی ببین آواره و سردی

ولی خندیدی و رفتی به این که پای تو موندم

نخواستی که بفهمی از اول از تو میخوندم، نخواستی

کد پیشواز ایرانسل کوروش خسروی آخر یه روزی میگذری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۷۳۷۶

دانلود

آخر یه روزی میگذری از من و دوست داشتن من

میری و تنهام میذاری با این همه خواستن من

درد و دلات مال منه خندیدنات مال منه

واست شبیه چی بودم که زندگیم پر از غمه

کد پیشواز ایرانسل کوروش خسروی سفر که گفتی درمون من نیست

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۸۳۲۵

دانلود

سفر که گفتی درمون من نیست

عشقت از این دل بیرون برو نیست

عاشق ترم کرد دوریت آخر

عشقم قرار بود کم شه نه بیشتر

کد پیشواز ایرانسل کوروش خسروی دیروزمو داغون کردی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۷۳۷۰

دانلود

دیروزمو داغون کردی تو

امروزمو بیرون کردی عزیزم 

بگذر از این دو روز عمرم

عاشق تو دربدر شد

کد پیشواز ایرانسل کوروش خسروی منه بیمارو پرستاری نکن

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۷۳۶۹

دانلود

منِ بیمارُ پرستاری نکن

واسه موندم تو اصرار نکن

برو واگیر دارد بیماری من

عزیزم عشقمو بیدار نکن

دیروزمو داغون کردی

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی