اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز یوسف زمانی برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

مجموعه کامل کد آهنگ پیشواز با صدای یوسف زمانی برای سیمکارتهای ایرانسل و همراه اولی با قابلیت پخش آنلاین

کد آوای انتظار یوسف زمانی با پخش آنلاین

کد پیشواز پریزاد 2 یوسف زمانی - آهای پریزاد دست مریزاد دیگه هیشکی به چشام نمیاد

کد پیشواز ایرانسل: 44131013

کد هفتگی ایرانسل: 44131015

کد پیشواز همراه اول : 94153

 

هر جا بارون زد یادت افتادم کل شهر دنبالت از پا افتادم

بی حتی یه نشونی کوچه ای خیابونی حال این حسو که نمیدونی

دلتنگ یار بودن چی خوبی نیست غصه واسه دل چیز خوبی نیست

ولی به جون میخرم تا لحظه اخرم تا همیشه تو دلم میمونی

آهای پریزاد دست مریزاد دیگه هیشکی به چشام نمیاد دلم قدم زدت هامونو تو خیابونو زیر بارونو میخواد

اهای پریزاد دست مریزاد عاشقی دیگه به ما نمیاد تب داغی که هر شب میسوزونه منو کوتاه نمیاد

کد پیشواز پریزاد 1 یوسف زمانی - یکی یه جایی صدا زد اسم تو رو قلبم رفت

کد پیشواز ایرانسل: 44131012

کد هفتگی ایرانسل: 44131014

کد پیشواز همراه اول : 94152

 

یکی یه جایی صدا زد اسم تو رو قلبم رفت من که مثل تو نبودم خیلی چیزا یادم هست

آره من یادمه یه عالمه خاطره دوتایی داشتیم ما که از این حرفا نداشتیم قهر نبودیم و همیشه اشتی

آره خوب یادمه خندتو دل یه دندتو چرا جواب کردی دل شکستمو مدیونتم این تنهاییامو

آهای پریزاد دست مریزاد دیگه هیشکی به چشام نمیاد دلم قدم زدت هامونو تو خیابونو زیر بارونو میخواد

اهای پریزاد دست مریزاد عاشقی دیگه به ما نمیاد تب داغی که هر شب میسوزونه منو کوتاه نمیاد

 

کد پیشواز شیک 1 یوسف زمانی - آهای همه ی قرارم کیو جز تو دارم

کد پیشواز ایرانسل: 44132113

کد هفتگی ایرانسل: 44132111

کد پیشواز همراه اول : 99022

 

آهای همه ی قرارم کیو جز تو دارم تو اومدی تو زندگیم شدی دار و ندارم

غمم نیست دیگه با تو نه هیشکی دیگه جاتو نه نمیگیره تو قلبم

دردونه قلبم با تو با تو من غرق حال خوبم دوست دارم آهای عزیزتر از جونم

میلرزه دلم تا اینکه میام بگم من همونم که یک دل نه صد دل عاشقتم

عاشقونه عاشقونه خیلی شیک و بی بهونه حاضری دلتو بدی به دل یه آدم دیوونه

مثل من من که برات مردم دم خودم گرم که زدم دلتو بردم

کد پیشواز شیک 2 یوسف زمانی

کد پیشواز ایرانسل: 44132114

کد هفتگی ایرانسل: 44132112

کد پیشواز همراه اول : 99023

 

قلبتو بسپار به من آخه عاشق شدن با تو یعنی غصه هاتو بدی دست بادو

شادو شیرین و فرهاد دوباره تکرار کنی دوباره پرواز کنی

با تو با تو من غرق حال خوبم دوست دارم آهای عزیزتر از جونم

میلرزه دلم تا اینکه میام بگم من همونم که یک دل نه صد دل عاشقتم

عاشقونه عاشقونه خیلی شیک و بی بهونه حاضری دلتو بدی به دل یه آدم دیوونه

مثل من من که برات مردم دم خودم گرم که زدم دلتو بردم

کد پیشواز اشتباه بود 3 یوسف زمانی

کد پیشواز ایرانسل: 44123789

کد هفتگی ایرانسل: 44123739

کد پیشواز همراه اول : 34195

 

اشتباه بود این دروغ عاشقیت واسم گناه بود  …

آخه عاشق که رفیق نیمه راه نیست این جدایییمون جواب خوبیام نیست

بعضی وقتا که تو  خلوتم تو تنهایی میشینم خودمو توی گذشته ها میبینم

نمیخوام اون روزارو بازم ببینم …

 

کد پیشواز عاشقانه 1 یوسف زمانی - من با وجود تو همه دنیا رو پس میزنم

کد پیشواز ایرانسل: 44123785

کد هفتگی ایرانسل: 44123735

کد پیشواز همراه اول : 34191

 

من با وجود تو همه دنیا رو پس میزنم

از همه دلخوشی هام واسه تو دل میکنم

من همونیم که هنوزم نبینمت میمیرم

کد پیشواز نامه 1 یوسف زمانی

کد پیشواز ایرانسل: 44123792

کد هفتگی ایرانسل: 44123742

کد پیشواز همراه اول : 34198

 

فقط یه قدم مونده بود که بی بهونه برسیم بهم

نمیدونم چی باعث شد که گمت کنم

که هر شب تو بغض و گریه یادت کنم

آره من بدم ، دارم تقاص بد بودنامو میدم

این نامه ی آخره که حرفامو میگم

منو به دستای گریه نسپارتم

خستم از اینکه تنهاییم

هی سرزنش کرده قلبمو

دائم تو فکر فرداییم

به این امید که میایی

آخه نبودت شکستم میده

برگردی قلبم عاشقت میشه ، اینو قول میده

کد پیشواز اشتباه بود1 یوسف زمانی

کد پیشواز ایرانسل: 44123787

کد هفتگی ایرانسل: 44123737

کد پیشواز همراه اول : 34193

 

فکر نمیکردم چشام اشکو ببینه ولی رسم روزگار انگار همینه
که یکی دیوونه وار عاشق بمونه ولی تا آخر فقط تنها بمونه

من تو این سالا یه روز خوش ندیدم آخرش به آخرین حرفت رسیدم

که میگفتی عشق ما هم اشتباه بود عشق از اون اول فقط تو قصه ها بود
اشتباه بود این دروغ عاشقیت واسم گناه بود  …

آخه عاشق که رفیق نیمه راه نیست این جدایییمون جواب خوبیام نیست

بعضی وقتا که تو  خلوتم تو تنهایی میشینم خودمو توی گذشته ها میبینم
نمیخوام اون روزارو بازم ببینم …

کد پیشواز حسم به تو1 یوسف زمانی

کد پیشواز ایرانسل: 44123790

کد هفتگی ایرانسل: 44123740

کد پیشواز همراه اول : 34196

 

عشقم یکی انقد تورو دسو داره فکر تو تنهاش نمیذاره دل ازت دست بر نمیداره

یه چیزی تو چشمات داری که منو دیوونم کرده تا دلم یکی مث تو داره این دیوونگی ادامه داره
ادامه داره …

حسم به تو عشقه و عشقه و عشقه اینو خدا رو قلبامونم نوشته

دستامون تا آخر تو دست هم باشه سرنوشتمون دقیقا مثل هم باشه

کد پیشواز اشتباه بود2 یوسف زمانی

کد پیشواز ایرانسل: 44123788

کد هفتگی ایرانسل: 44123738

کد پیشواز همراه اول : 34194

 

روزایی که آهنگای منو گوش میدادی هی واسم قلب میفرستادی
چی شد دل به دل کی دادی …

قسمایی که میخوردی یکی یکی یادت هست زندگیمونو به یکی دادی پس
من هنوز خیلی چیزا یادم هست …

اشتباه بود این دروغ عاشقیت واسم گناه بود  …

آخه عاشق که رفیق نیمه راه نیست این جدایییمون جواب خوبیام نیست

 

کد پیشواز عاشقانه2 یوسف زمانی

کد پیشواز ایرانسل: 44123786

کد هفتگی ایرانسل: 44123736

کد پیشواز همراه اول : 34192

 

خیلی وقته حال خوب نداشته قلبامون

میدونی چند روزه چفت نبوده دستامون

میدونی چند روزه چفت نبوده دستامون

از همه دور و وریا از کل شهر دلخوری

دنبالم بیای پای همه اینا رو میبُریم

تو هم دیگه بُریدی منم دیگه خسته

از آدمایی که عشق از دلشون رفته

بیا بریم یه جایی که یه سری چیزا نباشه

هیچ حرف و حدیثی پشت سرمون نباشه

کد پیشواز حسم به تو2 یوسف زمانی

کد پیشواز ایرانسل: 44123791

کد هفتگی ایرانسل: 44123741

کد پیشواز همراه اول : 34197

 

هرجا که بارونه حس دوتامونه زندگی رویایی وای چقدر آرومه

وای چقد آرومه عشقم رو به رومه گره خورده به هم دوتا قلب دیوونه

یه چیزی تو چشمات داری که منو دیوونم کرده تا دلم یکی مث تو داره این دیوونگی ادامه داره
ادامه داره …

حسم به تو عشقه و عشقه و عشقه اینو خدا رو قلبامونم نوشته

دستامون تا آخر تو دست هم باشه سرنوشتمون دقیقا مثل هم باشه

کد پیشواز نامه2 یوسف زمانی

کد پیشواز ایرانسل: 44123793

کد هفتگی ایرانسل: 44123743

کد پیشواز همراه اول : 34199

 

عزیزم .. حرفای دلمو تو نامه مینویسم
این نامه ی آخره که حرفامو میگم

منو به دستای گریه نسپارتم
خستم از اینکه تنهاییم

هی سرزنش کرده قلبمو
دائم تو فکر فرداییم
به این امید که میایی

آخه نبودت شکستم میده
برگردی قلبم عاشقت میشه ، اینو قول میده

آره قول میدم
قول میدم اونی که میخواستی میشم

فقط باش پیشم بی تو تار میشم
بی تو یه قاب ِ کهنه و شکسته رو دیوار میشم

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی