اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز اشوان برای همراه اول با پخش آنلاین

مجموعه کامل کد آهنگ پیشواز با صدای اشوان برای سیمکارت‌های همراه اول با امکان پخش آنلاین و متن هر پیشواز به تفکیک آهنگ

کد آوای انتظار اشوان همراه اول با پخش آنلاین بسته کامل

کد پیشواز همراه اول کد پیشواز نمی‌دونم اصلا کجای کارم هرجا میرم پشت سرم صفحه میذارن با صدای اشوان

کد آوای انتظار همراه اول: 22570

دانلود

نمی‌دونم اصلا کجای کارم هرجا میرم پشت سرم صفحه میذارن
هرجا میرم تو خودمم غریب و مودی کاشکی هنوزم واسم یه غریبه بودی

نشده بعد تو یه لحظم دلم آروم بشه صورتم بهم بریزه انقده داغون بشه
این هوای لعنتی کاش بزنه و بارون بشه تو فراری از این هوا مگه بارون چشه

من بی تو زد به شبام غم تو هوام هست یه جاهایی رسید بازی بن بست
داری میری تو این جاده رو برعکس خب یه حرفایی تو دلم هست

کد پیشواز همراه اول من که عادت میکنم بعد تو به تنهاییام با صدای اشوان

کد آوای انتظار همراه اول: 22571

دانلود

من که عادت میکنم بعد تو به تنهاییام هرجا میرم آخرش تا خونه رو تنها میام
نمیدونم چرا گیرم رو تو بعد این همه مثل ما دوتا تو این دنیای لعنتی کمه

افتاده رو زبونا اسممون بازم کی اصلا جا زد بگو کی از اون حرفا زد
بد شدیم با هم کی خودشو به اون راه زد
کی دلش تنگ شد کی دلشو به دریا زد

من بی تو زد به شبام غم تو هوام هست یه جاهایی رسید بازی بن بست
داری میری تو این جاده رو برعکس خب یه حرفایی تو دلم هست

 

کد پیشواز همراه اول یه جاهایی رسید بازی بن بست صدای اشوان

کد آوای انتظار همراه اول: 22572

دانلود

من بی تو زد به شبام غم تو هوام هست

یه جاهایی رسید بازی بن بست

داری میری تو این جاده رو برعکس

خب یه حرفایی تو دلم هست

کد پیشواز همراه اول همه چی آروم آروم آروم رقم خورد عقلمو از سرم برد با صدای اشوان

کد آوای انتظار همراه اول: 18338

دانلود

همه چی آروم آروم آروم رقم خورد عقلمو از سرم برد
همه چی تو یه لحظه یه لحظه یه لحظه دیوونگی محضه

همه چی آروم آروم آروم رقم خورد این عقلمو از سرم برد
همه چی با یه خنده یه خنده یه خنده جونم به جونش بنده
دیوونه ی یه دنده

بگو کی مثل من با تو تا میکنه سر تو دعوا میکنه و
هرجا بری پشت میاد واست راهو وا میکنه

با یه دست پس میزنی خب چرا بعد پیش میکشی
حواست نیستش داری شهرو به آتیش میکشی
کی مثل من با تو تا میکنه سر تو دعوا میکنه و
هرجا بری پشت میاد واست راهو وا میکنه

کد پیشواز همراه اول با یه دست پس میزنی پیش میکشی شهرو به آتیش میکشی با صدای اشوان

کد آوای انتظار همراه اول: 18339

دانلود

با یه دست پس میزنی پیش میکشی شهرو به آتیش میکشی

بسه این دلمه دستت تو که میدونی دلم به چشم تو و خنده هات وصله

ببین بالای بالاست ضربان قلبم من کی قبلا سر تو یه شهرو شیدا کردم

هی داد و فریاد زدم واست آهنگ شاد زدم
بیخیال اونایی که سر من باهات بدن

بگو کی مثل من با تو تا میکنه سر تو دعوا میکنه و
هرجا بری پشت میاد واست راهو وا میکنه

با یه دست پس میزنی خب چرا بعد پیش میکشی
حواست نیستش داری شهرو به آتیش میکشی

کد پیشواز همراه اول هی داد و فریاد زدم واست آهنگ شاد زدم با صدای اشوان

کد آوای انتظار همراه اول: 18340

دانلود

ببین بالای بالاست ضربان قلبم من کی قبلا سر تو یه شهرو شیدا کردم
هی داد و فریاد زدم واست آهنگ شاد زدم

بیخیال اونایی که سر من باهات بدن

بگو کی مثل من با تو تا میکنه سر تو دعوا میکنه و
هرجا بری پشت میاد واست راهو وا میکنه

با یه دست پس میزنی خب چرا بعد پیش میکشی
حواست نیستش داری شهرو به آتیش میکشی

کی مثل من با تو تا میکنه سر تو دعوا میکنه و
هرجا بری پشت میاد واست راهو وا میکنه

با یه دست پس میزنی خب چرا بعد پیش میکشی
حواست نیستش داری شهرو به آتیش میکشی

کد پیشواز همراه اول قسمت نبودش مال هم باشیم با صدای اشوان

کد آوای انتظار همراه اول: 16423

دانلود

قسمت نبودش مال هم باشیم

بچرخم دور چشمات عین پروانه

من تنها کسی بودم که ضربه خوردمو

هنوز تموم کارام عین حرفامه

قسمت نبود شبیه رویامون

با هم پیر بشیم اما هنوزم اسم من روته

نذار کسی بفهمه ما دوتا چقدر سرد شدیم

خب این به من و تو مربوطه

کجاییا قرار نبودش این جداییا

من و تو آخر این بازی دوتا

بازنده ایم یه ذره کوتا بیا

کد پیشواز همراه اول دلتو دست کی دادی اگه من نباشم شادی با صدای اشوان

کد آوای انتظار همراه اول: 16424

دانلود

دلتو دست کی دادی اگه من

نباشم شادی بعد از این دیگه آزادی برو

دلتو دست کی میدی مگه از من

چی دیدی نگو از چی ترسیدی برو

کجاییا قرار نبودش این جداییا

من و تو آخر این بازی دوتا

بازنده ایم یه ذره کوتا بیا

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی