اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز پاره نشه یهو بند دلم زانکو همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز بند دلم زانکو در دو قطعه برای سرویس‌های آوای انتظار همراه اول و آهنگ پیشواز ایرانسل ارائه شده است

هم اکنون می‌توانید کد آهنگ پیشواز پاره نشه یهو بند دلم ببین چجوری میجنگه دلم با صدای زانکو را برای سیمکارتهای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین صوت پیشواز گوش داده و انتخاب کنید:

کد پیشواز میکنی هر کاری دوست داری تو زانکو

کد آوای انتظار همراه اول: 18622

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: بزودی

دانلود

میکنی هر کاری دوست داری تو
میگفتی با همه فرق داری تو

راستی میخوام یه چیزی بگم
زنگ میزنم مگه ور داری تو

هنوز دلم به تو بنده انگاری قلبمو کنده
دو تا چشات منو بدجوری دیوونه کرده

پاره نشه یهو بند دلم ببین چجوری میجنگه دلم
تو عکسایی که پیشم نشستی هنو برا تو میخنده دلم

 

کد پیشواز پاره نشه یهو بند دلم زانکو

کد آوای انتظار همراه اول: 18623

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: بزودی

دانلود

ندارم دیگه آرامشم محاله من دیگه آروم بشم
کاشکی بگی یروزی میایو خواب شبام دیگه آسون بشن

پاره نشه یهو بند دلم ببین چجوری میجنگه دلم
تو عکسایی که پیشم نشستی هنو برا تو میخنده دلم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی