اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز امیر تاجیک برای همراه اول با پخش آنلاین - بسته کامل

بسته کامل کد آهنگ پیشواز همراه اول امیر تاجیک با قابلیت پخش آنلاین آهنگ‌ها

مجموعه کدهای آوای انتظار همراه اول امیر تاجیک همراه با متن آهنگ هر کد پیشواز و پخش آنلاین صوت

کد پیشواز همراه اول زیر آسمون این شهر از امیر تاجیک

کد آوای انتظار همراه اول: 55199

آدما نقشای رنگی گاهی شادن گاهی غمگین

آخه زندگی بنا نیست که سراسر باشه شیرین

زیر آسمون این شهر چرا دشمنی چرا قهر

وقتی که میشه تهی کرد جام زندگی رو از زهر

کد پیشواز همراه اول زیر آسمون شهر امیر تاجیک نسخه بی کلام

کد آوای انتظار همراه اول: 55206

نسخه موزیک بی کلام زیر آسمون شهر از امیر تاجیک

 

کد پیشواز همراه اول امیر تاجیک نترس از ماتیه آینه

کد آوای انتظار همراه اول: 55207

نترس از ماتیه آینه نترس از قاب بی تصویر

میونه بودن و رفتن نترس از بازی تقدیر

نترس از سایه های شب رو پلک خسته ی بارون

نگو از باد و از توفان به روی شاخه ی عریون

نترس نترس نترس آه نترس نترس از ماتیه آینه

کد پیشواز همراه اول یه مسجد امیر تاجیک

کد آوای انتظار همراه اول: 55212

یه مسجد وسط دو تا مثلث اسیره

یه کودک زیر چکمه سیاهی میمیره

یه ضجه توی آسمون شب پر میگیره

یه مادر دوباره ناله رو از سر میگیره

کد پیشواز همراه اول زندگی با بد و خوبش امیر تاجیک

کد آوای انتظار همراه اول: 55299

زندگی با بد و خوبش شکل یک بازیه اما

نباید قافل از این شد چی به جا میمونه از ما

بازیه زندگی رسمش گاهی برد و گاهی باخته

بازی اسمش رو زبوناست که یه عمر با همه ساخته

کد پیشواز همراه اول اون شب زیر نم نم بارون امیر تاجیک

کد آوای انتظار همراه اول: 55300

اون شب زیر نم نم بارون دستای تو تو دست من بود

گریه میکردی تو پریشون سرت روی زانوی من بود

میرفتی که رها بشیم از همدیگه جدا بشیم

کد پیشواز همراه اول ستاره امیر تاجیک

کد آوای انتظار همراه اول: 55301

باز شب از راه رسید و دلم پر کشید  /  باز ستاره منو در به در کرد

تا ستاره ندیدن ستاره نچیدن  /  من تشنه رو تشنه تر کرد

کاش میشد آسمون و زمین و  /  زمونو واسه دیدنت زیر و رو کرد

روزا گم گشتنت، شبا برگشتنت  /  پاک دیگه منو بی آبرو کرد

کاشکی که شب یکم دیگه طاقت بیاره  /  تا همیشه تو پیشم بمونی ستاره

کد پیشواز همراه اول چی میشه چترتو بازم رو سرم باشه که خیسم امیر تاجیک

کد آوای انتظار همراه اول: 55302

چی میشه چترتو بازم رو سرم باشه که خیسم

آره عاشقم همه اخم نگاتون مال من

توی هفتا آسمون تک ستارم بمون

دیگه چیزی نمونده از من بی نشون

بگو که با منی مثل گذشتمون

دوباره خاطره های ما زنده میشن زیر بارون

کد پیشواز همراه اول حالا خورشید رو به رومه امیر تاجیک

کد آوای انتظار همراه اول: 55303

حالا خورشید رو به رومه دیگه فصل سایه مرده

جاده ها دیگه تمومن یکی تنهاییمو برده

کد پیشواز همراه اول همکلاسی با صدای امیر تاجیک

کد آوای انتظار همراه اول: 61160

همکلاسی فکر فردا توی ذهن من نمرده

زنگ تفریح که تمومه زنگ مدرسه که خورده

زنگ انشا زنگ شاعر پرسش عِلمه و ثروت

شاعر کلاس با فریاد میگه بهتره محبت

کد پیشواز همراه اول گریه اگه امون بده امیر تاجیک

کد آوای انتظار همراه اول: 61159

گریه اگه امون بده بهت میگم مشکلمو

برات میارم به زبون ناگفته های دلمو

بهت میگم که چی شده دلم سراغت اومده

چی شد یه عشق با شکوه توی دلم خیمه زده

کد پیشواز همراه اول امیر تاجیک تازه فهمیدم که با تو زندگی چه با شکوهه

کد آوای انتظار همراه اول: 61158

تازه فهمیدم که با تو زندگی چه با شکوهه

مثل فواره‌ی آتش مثل دریا مثل کوهه

سوی تو میزنه پرپر دست گرم التماسم

آخه توی جاده غربت جز تو رو نمیشناسم

کد پیشواز همراه اول بیا به کومه دلم آینه شو مقابلم امیر تاجیک

کد آوای انتظار همراه اول: 61157

نیمه سمت تار من از تو میگیره روشنی

منم که خواهان توام تویی که محبوب منی

وه چه غروب دلکشی کنج تنور آتشی

دست به دل نمی کشی تا که ز جان شرر زنی

بیا به کومه دلم آینه شو مقابلم

تا که به طرح مشکلم چاره تازه افکنی

کد پیشواز همراه اول فواره نگاه من لبریزه التماسه امیر تاجیک

کد آوای انتظار همراه اول: 61156

فواره نگاه من لبریزه التماسه

بویایی من از نگات پره عطر گل یاسه

تو چون مسیحایی ولی مصلوب تن شکسته

اون که پی اعجاز تو به انتظار نشسته

چه اشتباه تلخیه تکرار حس مردن

 سرشار خالی شدنم پوچی نشسته در من 

کد پیشواز همراه اول همکلاسی بی کلام از امیر تاجیک

کد آوای انتظار همراه اول: 61155

فواره نگاه من لبریزه التماسه

بویایی من از نگات پره عطر گل یاسه

تو چون مسیحایی ولی مصلوب تن شکسته

اون که پی اعجاز تو به انتظار نشسته

چه اشتباه تلخیه تکرار حس مردن

 سرشار خالی شدنم پوچی نشسته در من 

کد پیشواز همراه اول شبت خوش باد ای مهمان عاشق امیر تاجیک

کد آوای انتظار همراه اول: 61154

شبت خوش باد ای مهمان عاشق

بلا گردان اسمت جان عاشق

به چشمم پا گذار و شادیم بخش

قدم کن رنجه ای جانان عاشق

شبت خوش باد شبت خوش باد

شبت خوش باد ای مهمان عاشق

کد پیشواز همراه اول من زورق شکسته در کام طوفان امیر تاجیک

کد آوای انتظار همراه اول: 61153

من زورق شکسته در کام طوفان

با چشمانی پر از اشک در زیر باران

بر خود می پیچم هم چون گردابی

دل توی ساحل دارد بی تابی

من موجم کف بر لب ابرم خیس از تب

مات و خاموشم زیر سقف شب

کد پیشواز همراه اول سرزمین مادری امیر تاجیک

کد آوای انتظار همراه اول: 61152

در سرزمین مادری احساس شادی میکنم

از روزگار کودکی از خونه یادی میکنم

یادم میاره خونه رو از زندگی نشونه رو

توسینه ی پر از تپش دلگرمی زمونه رو

سقف اتاقم آسمون مخمل مروارید نشون

گرد حصار چوب و نی زیباتر از رنگین کمون

کد پیشواز همراه اول بخون که فصل خوندنه امیر تاجیک

کد آوای انتظار همراه اول: 61151

بخون تو خواب کوچه ها بخون به نام زندگی

بخون که بیدار بشیم از خواب بلند بچگی

آینه ی قدی زمون می گه چقدر بزرگ شدی

راهمونو گم نکنیم نذار بگن نا بلدیم

بخون که فصل خوندنه بمون که قصل موندنه

سرو جوون من اگه نتونه پس کی می تونه

کد پیشواز همراه اول تمام میشوم شبی از امیر تاجیک

کد آوای انتظار همراه اول: 55305

تمام میشوم شبی فقط به من اشاره کن

بگو که با منی هنوز اشاره ای دوباره کن

تمام میشوم شبی از این همه رها شدن

از این سکوت تن شکن اسیر گریه ها شدن

ببین برای موندنت مرگو بهونه میکنم

پای پیاده یک نفس کوچ شبونه میکنم

کد پیشواز همراه اول امیر تاجیک وای اگه یه روزی دل رها بشه

کد آوای انتظار همراه اول: 55304

وای اگه یه روزی دل رها بشه

سکوت صحنه ها صدا بشه

بمون تو با من از پیشم نرو

بخون تو با من این ترانه رو

عشقم فقط تو، جونم فقط تو

کد پیشواز همراه اول امیر تاجیک با هر دفعه نگاه تو

کد آوای انتظار همراه اول: 55298

بخشی از متن آهنگ رویا امیر تاجیک

با هر دفعه نگاه تو چهره ی تو یه زیبایی تازه میبینم

وقتی خوابی غروب دنیارو توی شهر دلم آره میبینم

راحت بخواب من بیدارم هستیمو به پای تو میبازم

رویا ببین من اونارو تو بیداری برات میسازم

کد پیشواز همراه اول خواب عاشقانه با تو امیر تاجیک

کد آوای انتظار همراه اول: 55297

ناز هر ترانه با تو حس شاعرانه با من

خواب عاشقانه با تو قصه ی شبانه با من

حال من یه حال دیگست لحظه لحظه های عشقه

هر نفس که با تو سر شه جاری از هوای عشقه

هرچی دارم از تو دارم خوب من بمون کنارم

یه همیشه عاشقم باش

کد پیشواز همراه اول دو سه خطی بنویس از خودت حرفی بزن امیر تاجیک

کد آوای انتظار همراه اول: 55296

بخشی از متن آهنگ نامه امیر تاجیک

دو سه خطی بنویس از خودت حرفی بزن

عطر یاد تو شده نفس باور من

بنویس از لحظه هات که چجوری میگذرن

چرا هر جا که میرن تورو بی من میبرن

بگو حرف دلتو درد عشقو تازه کن

دستای احساستو با دلت اندازه کن

تا که خاطراتمون دوباره جون بگیره

از چشام رو نامه هات تا که بارون بگیره

دل من تنگ نگاه تو شده چشم من خیره به راه تو شده

بنویس عمر سفر تموم بشه بیا جاده چشم به راه تو شده

کد پیشواز همراه اول دستم رو بگیر از تو این خواهشم بود امیر تاجیک

کد آوای انتظار همراه اول: 55295

وقت بیدار زیر بارون
رقص موهای تو بود و پنجه ی باد

اشتیاق دل سپردن
قطره ی اشکی شد و رو گونت افتاد

با شروع وعده هامون
شهر شب شد پر هیاهو از صدامون

شب سحر شد ما هنوزم پا به پا
همپرسه بودیم تو خیابون

دستم رو بگیر از تو این خواهشم بود
تنها پیش تو جای آرامشم بود

حالا چه خالیه جای تو منم و خاطره های تو

کد پیشواز همراه اول امیر تاجیک از کدوم ضرورتی تو که شبیه سرنوشتی

کد آوای انتظار همراه اول: 55211

از کدوم ضرورتی تو که شبیه سرنوشتی

سبزو پاکو پر طراوت یه دریچه از بهشتی

تو مثل روح بهاری که تو جسم گل می شینه

نه گلی که دست گلچین بتونه تو رو بچینه

واجب و بی ادعایی مثل خوشه های گندم

اصل احتیاجی مثل نون سفره های مردم

کد پیشواز همراه اول کابل دور است که من سلامت بکنم امیر تاجیک

کد آوای انتظار همراه اول: 55210

کابل دور است که من سلامت بکنم

یک دسته گل بسته روانت بکنم

یک دسته گل بسته ی پینا بسته

کاغذ به درون نی پیامت بکنم

همی دردم دوائی داره یا نه

کد پیشواز همراه اول روزای رنگی امیر تاجیک

کد آوای انتظار همراه اول: 55209

اگه تلخ و اگه شیرین، اگه شاد و اگه غمگین

زندگی مثل یه قصه ست، قصه روزای رنگی

گاهی سبزه مثل جنگل،گاهی آبی مث رویاء

گاهی مث قایقی، میشکنه تو موج دریا

پا میزاریم توی قصه،بی دلیل و بی بهوونه

کد پیشواز همراه اول امیر تاجیک کاش نگاه سبز تو وا میشد

کد آوای انتظار همراه اول: 55208

کاش نگاه سبز تو وا میشد تو شب سرد دنیای من

با یاد تو همه لحظه ها شده پر از صدای من

بی تو با ستاره بیدارم، آرزوی گفت و گو دارم

ای صدای بی صدایی من بی تو

بی تو با ستاره بیدارم، آرزوی گفت و گو دارم

ای صدای بی صدایی من

تو چشات غزل فراوونه، شبا آسمونا باروونه

بشنو از تب جدایی من

کد پیشواز همراه اول امیر تاجیک با حضور تو دوباره زندگی معنا میگیره

کد آوای انتظار همراه اول: 55205

با حضور تو دوباره زندگی معنا میگیره

بی تو دل مث پرنده گوشه قفس میمیره

زیر سایه ی نگاهت آسمون روشن و صافه

با تو ماه از سر شادی تور مهتابو می بافه

از تو خواهش همینه که منو تنها نزاری

خلوت شبونه هامو سرد و بی صدا نزاری

با دلی نجیب و اهلی عمریه چشمم به راهه

تو رو از خدا طلب کرد این دلی که بی پناهه

کد پیشواز همراه اول چه خوبه من و تو کوله بارمونو ورداریم امیر تاجیک

کد آوای انتظار همراه اول: 55204

بخشی از متن آهنگ مهربونی امیر تاجیک

چه خوبه من و تو کوله بارمونو ورداریم

بزنیم به قله ها تو جاده ها گل بکاریم

آسمون زلال و مهربون و روشنه بیا

خودمونو دست این دریای آبی بسپاریم

حرف پائیزو نزن پیک بهاریسم من و تو

میتونیم چلچله باشیم خبر خوش بیاریم

کد پیشواز همراه اول مصدوم امیر تاجیک

کد آوای انتظار همراه اول: 55203

بخشی از متن آهنگ مصدوم امیر تاجیک

من از خورشید محرومم به این اندیشه محکومم

هدف از تیر دل من بود من آن ناکام ِ مصدومم

من آن ناکام ِ مصدومم من از میلاد شب بودم

نژاد من گل یخ بود زمستان بود و می دیدم

که جایم قعر دوزخ بود 

کد پیشواز همراه اول حرفی بزن تا شعر بگم واژه رو نو بر بکنم امیر تاجیک

کد آوای انتظار همراه اول: 55202

حرفی بزن تا شعر بگم واژه رو نو بر بکنم

چراغ گرم خونه رو شعله شو بیشتر بکنم

وقتی که شاپرک میخواد خستگی شو در بکنه

حرفی بزن تا برگ گل چهارقد سر سربکنه

کجا کجا کدوم طرف بزار منم باهات بیام

بزار رها بشم روزا خورشید و نور فقط میخوام

کد پیشواز همراه اول امیر تاجیک دیدنت برام شده یه آرزو

کد آوای انتظار همراه اول: 55201

بخشی از متن آهنگ آرزو امیر تاجیک

وقتی چشمات داره باروونی میشه آسمون دل ز مهمونی میشه

چی میشد قد یه دریا ببارم واسه گریه کردنم جون ندارم

واسه گریه کردنم جون ندارم چی بگم، از چی بخونم تو بگو

دیدنت برام شده یه آرزو چی بگم، از چی بخونم تو بگو

دیدنت برام شده یه آرزو دیدنت برام شده یه آرزو

کد پیشواز همراه اول امیر تاجیک کوچه های عاشقی پر از صدای سازه

کد آوای انتظار همراه اول: 55200

کوچه های عاشقی پر از صدای سازه

واسه عاشق همیشه قشنگ و دلنوازه

حدیث عشق و عاشقی یه دنیا رمز و رازه،

یه دریای بی انتهاست یه جاده درازه

همدم من یه قلبه پاک و بی ریاست،

باغ دلم پر عطر ز احساس

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی