اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز خواهم رضای تو جانم فدای تو محمدحسین پویانفر همراه اول و ایرانسل

کد آهنگ پیشواز خواهم رضای تو جانم فدای تو با صدای محمدحسین پویانفر برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز خواهم رضای تو جانم فدای تو محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12943

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۵۴۴۲

دانلود

خواهم رضای تو جانم فدای تو دلم میخواد که باشم با تو

خسته ام از دنیا از این دو رنگی ها دلم میخواد که باشم با تو

کد پیشواز سلام زندگی سلام عشق من محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12945

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۵۴۴۶

دانلود

سلام زندگی سلام عشق من سلام علیک حجت بن الحسن
سلام زندگی سلام عشق من سلام علیک حجت بن الحسن

متن کامل من همونم همیشه از خودم فراری محمد حسین پویانفر

من همونم همیشه از خودم فراری
که جز شما نداره یاری اگه منو به جا بیاری

مهربونم بازم برات غزل سرودم
نگی به یاد تو نبودم تویی تموم تار و پودم

منو از خودت نرونم بذار عاشقت بمونم
بذار تا نفس دارم از تو و خوبیات بخونم

خواهم رضای تو جانم فدای تو دلم میخواد که باشم با تو
خسته ام از دنیا از این دو رنگی ها دلم میخواد که باشم با تو

سلام زندگی سلام عشق من سلام علیک حجت بن الحسن
سلام زندگی سلام عشق من سلام علیک حجت بن الحسن

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی