اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز ای آرامش من ای خواهش من محمدحسین پویانفر همراه اول و ایرانسل

کد آهنگ پیشواز مداحی ای آرامش من ای خواش من با صدای محمدحسین پویانفر برای ایرانسل و همراه اولی ها با پخش آنلاین و متن هر پیشواز

آهنگ پیشواز آرامش من پویانفر در دو قطعه برای سرویس آوای انتظار همراه اول و یک قطعه برای سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل ارائه شده است

کد پیشواز مداحی ای آرامش من ای خواهش من محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12914

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۰۹۹۱

دانلود

ای آرامش من ای خواهش من جونم به فدات

ای عالی درجات کشتی نجات جونم به فدات

داراییمه چش بارونی تو که حال منو میدونی

چی میشه یه شب جمعه منو حرمت برسونی

 

کد پیشواز مداحی داراییمه چش بارونی تو که حال منو میدونی محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12913

دانلود

داراییمه چش بارونی تو که حال منو میدونی

چی میشه یه شب جمعه منو حرمت برسونی

دنیا شده برام مثه قفس نفسمو بگیر همینو بس

زندگیمو میدم برات حسین قابلتو نداره این نفس

ای آرامش من ای خواهش من جونم به فدات

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی