اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز سلام اربابم امید قلب بیتابم حاج حسین خلجی همراه اول و ایرانسل

کد آهنگ پیشواز مداحی سلام اربابم امید قلب بی تابم با صدای حاج حسین خلجی برای ایرانسل و همراه اولی ها با امکان پخش آنلاین

آهنگ پیشواز سلام اربابم حسین خلجی را قبل از انتخاب آنلاین گوش کنید:

کد پیشواز سلام اربابم امید قلب بیتابم حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 17326

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۴۲۴۸

دانلود

سلام اربابم امید قلب بی‌تابم

سلام اربابم دلم گرفته دریابم

سلام اربابم یه شب بیا توی خوابم

 

کد پیشواز السلام علی من جعله الله الشفاء فی تربته حاج حسین خلجی

کد آوای انتظار همراه اول: 17327

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۴۲۴۹

دانلود

السلام علی من جعله الله الشفاء فی تربته

السلام علی من الاجابه تحت قبته

السلام علی من دفنه اهل القری

 

متن کامل مداحی سلام اربابم

سلام اربابم امید قلب بی‌تابم

سلام اربابم دلم گرفته دریابم

سلام اربابم یه شب بیا توی خوابم

ازت ممنونم تو رویاهام حیرونم

زیر بارونم درست کنار ایوونم

دارم میخونم سلام عزیزتر از جونم

السلام علی من جعله الله الشفاء فی تربته

السلام علی من الاجابه تحت قبته

السلام علی من دفنه اهل القری

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی