اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز مناجات خوانی مهدی رسولی جای خلوت کردن برای همراه اول و ایرانسل

کد آهنگ پیشواز مناجات خوانی جای خلوت کردن و بیتوته جلوت می کنم با صدای حاج مهدی رسولی برای همراه اول و ایرانسلی ها با امکان پخش آنلاین و متن پیشواز

کد پیشواز مناجات خوانی حاج مهدی رسولی برای ایام روزه داری مبارک رمضان

کد پیشواز جای خلوت کردن و بیتوته جلوت میکنم حاج مهدی رسولی

کد آوای انتظار همراه اول: 92000

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۸۰۹۴

دانلود

جای خلوت کردن و بیتوته جلوت میکنم

پنبه ای در گوش و یک ریز صحبت میکنم

من خودم وضعم خراب است و گناهکارم ولی

این و آن را دائما دارم نصیحت میکنم

جای شاکر بودن و تسلیم امر تو شدن

تا بلایی میرسد فورا شکایت می کنم

 

کد پیشواز مناحات با خدا مهدی رسولی همراه اول

آهنگ پیشواز مهدی رسولی ماه مبارک رمضان پخش آنلاین

کد پیشواز ایرانسل مناجات خوانی مهدی رسولی

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی