اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز هر کار میکنم دلم احیا نمی شود حاج مهدی رسولی ایرانسل و همراه اول ویژه ماه رمضان

کد آهنگ پیشواز هر کار میکنم دلم احیا نمی شود با صدای حاج مهدی رسولی برای همراه اول و ایرانسلی ها با امکان پخش آنلاین ویژه ایام روزه داری مبارک رمضان و شب های مبارک قدر

کد پیشواز مناجات با خدا مهدی رسولی هر میکنم دلم احیا نمیشود ایرانسل و همراه اول

کد پیشواز هر کار می کنم دلم احیا نمی شود حاج مهدی رسولی

کد آوای انتظار همراه اول: 91999

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۸۰۹۳

دانلود

فکری برای وضع بد این گدا کنید

باشد قبول من بدم اما دعا کنید

هر کار می کنم دلم احیا نمی شود

قرآن به نیت من بیچاره وا کنید

برگشته ام به سوی شما ایها العزیز

در خیمه گاه خویش مرا نیز جا کنید

 

کد پیشواز دلم احیا نمی شود مهدی رسولی همراه اول

آهنگ پیشواز مهدی رسولی دلم احیا نمیشود پخش آنلاین ایرانسل

کد آوای انتظار فکری برای وضع بد این گدا کنید مهدی رسولی

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی