اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز گر چه من پشت درم راه ندی حق داری حاج مهدی رسولی همراه اول و ایرانسل

کد پیشواز مناجات با خدا با صدای حاج مهدی رسولی گر چه من پشت درم راه ندی حق داری برای همراه اول و ایرانسلی ها با پخش آنلاین

کد پیشواز غیر در خانه تو حاج مهدی رسولی با پخش آنلاین برای ایرانسل و همراه اولی ها ویژه ایام روزه داری ماه مبارک رمضان و شب های مبارک قدر

کد پیشواز گر چه من پشت درم راه ندی حق داری حاج مهدی رسولی

کد آوای انتظار همراه اول: 91998

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۸۰۹۲

دانلود

گر چه من پشت درم راه ندی حق داری

گرچه من دربدرم راه ندی حق داری

همه جا پرسه زدم غیر در خانه تو

حال بشکسته پرم راه ندی حق داری

بس که من این در و آن در زده ام حالا که

خرده اینجا گذرم راه ندی حق داری

 

کد پیشواز مهدی رسولی شب مبارک قدر پخش آنلاین

آهنگ پیشواز ایرانسل حاج مهدی رسولی مناجات با خدا

کد پیشواز مناجات با خدا مهدی رسولی ویژه ماه رمضان و شب های قدر

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی