اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز آهنگ قرار آخر علیرضا روزگار همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز قرار آخر با صدای علیرضا روزگار با امکان پخش آنلاین و متن پیشواز برای همراه اول و ایرانسلی ها، واسه آخرین بار قراری بذار

کد پیشواز علیرضا روزگار قرار آخر

کد آوای انتظار همراه اول: 29075

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۵۴۷

دانلود

واسه آخرین بار قراری بذار میخوام با تو اتمام حجت کنم

دلی رو که دادی پی سر نوشت میخوام با خیال تو قسمت کنم

واسه آخرین بار قراری بذار همون جا که با تو شدم رو به رو

سلامی که گفتی هنوز یادمه خداحافظت رو همونجا بگو

 

کد پیشواز علیرضا روزگار قرار آخر قطعه دوم

کد آوای انتظار همراه اول: 29076

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۵۴۸

دانلود

بهت گفته بودم الهی بمیرم اگه باز ببینم غمی توی چشمات

بهم گفته بودی نمیبینی هیچوقت نه غم توی چشمام نه غم توی چشمات

بهت گفته بودم بمیرم الهی واسه اشک چشمات که خیلی نجیبن

بهم گفته بودی نمیذاری تنها دلی رو که خستس که خیلی غریبه

 

متن آهنگ قرار آخر علیرضا روزگار

واسه آخرین بار قراری بذار میخوام با تو اتمام حجت کنم

دلی رو که دادی پی سر نوشت میخوام با خیال تو قسمت کنم

واسه آخرین بار قراری بذار همون جا که با تو شدم رو به رو

سلامی که گفتی هنوز یادمه خداحافظت رو همونجا بگو

بهت گفته بودم الهی بمیرم اگه باز ببینم غمی توی چشمات

بهم گفته بودی نمیبینی هیچوقت نه غم توی چشمام نه غم توی چشمات

بهت گفته بودم بمیرم الهی واسه اشک چشمات که خیلی نجیبن

بهم گفته بودی نمیذاری تنها دلی رو که خستس که خیلی غریبه

واسه آخرین بار قراری بذار همون جا که با تو شدم رو به رو

سلامی که گفتی هنوز یادمه خداحافظت رو همونجا بگو

واسه آخرین بار قراری بذار میخوام با تو اتمام حجت کنم

دلی رو که دادی پی سر نوشت میخوام با خیال تو قسمت کنم

واسه آخرین بار قراری بذار همون جا که با تو شدم رو به رو

سلامی که گفتی هنوز یادمه خداحافظت رو همونجا بگو

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی