اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز دوست دارم گرشا رضایی همراه اول و ایرانسل پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ دوست دارم با صدای گرشا رضایی برای سیمکارتهای همراه اول و ایرانسل با قابلیت پخش آنلاین و همراه با متن صوت آهنگ پیشواز

کد پیشواز گرشا رضایی دوست دارم

کد آوای انتظار همراه اول: 28228

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۲۳۲

دانلود

باید یه نفر میومد توی دنیام که بخواد منو با همه عیبام

که دلش بلرزه به هوام

باید یکی که واسه من همه چیزه میومد تا که قلبم بریزه

اونی که واسم خیلی عزیزه

دیگه نمیشه تورو نخوام بیا وسط خاطره هام

دوست دارم و آی نمیدونی که دوست دارم فقط به تو بیام

 

کد پیشواز گرشا رضایی دوست دارم قطعه دوم

کد آوای انتظار همراه اول: 28229

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۲۳۳

دانلود

کم کم عزیزم تو دلم با تو غوغا شد خودتم میدونی چیا شد عشقم

عزیزم خودتو با من رها کن بی هوا به چشام نگاه کن

دیگه نمیشه تورو نخوام بیا وسط خاطره هام

دوست دارم و آی نمیدونی که دوست دارم فقط به تو بیام

دیگه نمیشه تورو نخوام بیا وسط خاطره هام

دوست دارم و آی نمیدونی که دوست دارم فقط به تو بیام

کد پیشواز گرشا رضایی دوست دارم بیا بمون کنارم

کد آوای انتظار همراه اول: 85434

دانلود

دوست دارم و بیمارم از عشق تو میدونی

این احساسو میتونی از توی چشام بخونی

میدونی نباشی میمیرم توام میدونی

که عشقت همه دنیامه خودت وصله جونی

دوست دارم و بیزارم از این نامهربونی

چی میشه همیشه تو کنار من بمونی

نه دل دل نکن و بگو تو هم حرف دلت رو

بگو میخوای منو تا به کجاها بکشونی

دوست دارم بیا بمون کنارم

دوست دارم تویی دارو ندارم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی