اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز تنهایی گرشا رضایی همراه اول و ایرانسل

کد پیشواز آهنگ تنهایی با صدای گرشا رضایی برای همراه اول و ایرانسلی ها با قابلیت پخش آنلاین و متن صوت پیشواز

کد پیشواز گرشا رضایی تنهایی

کد آوای انتظار همراه اول: 28233

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۲۳۷

دانلود

فکر تو و این حالت بازم من بی طاقت

چشمم به در و ساعت آشوبه دلم

یاد تو و تنهایی نیستی و همینجایی

بعد تو چه فردایی آشوبه دلم

دردی مث تنهایی آدم رو نمیشکونه

حال تنها رو تنها میدونه

باز این شب بارونی بوی تو رو رو کرده

بی تو مث حال من این قافیه درده

 

کد پیشواز گرشا رضایی تنهایی قطعه دوم

کد آوای انتظار همراه اول: 28234

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۲۳۸

دانلود

بعد تو مگه میشه بازم به کسی دل بست

مثل منه دلدادت عاشق مگه هست

تقدیر منه موندن با خاطره ها تنها

دنیامو میسوزونن این خاطره ها

 

متن آهنگ تنهایی گرشا رضایی

فکر تو و این حالت بازم من بی طاقت

چشمم به در و ساعت آشوبه دلم

یاد تو و تنهایی نیستی و همینجایی

بعد تو چه فردایی آشوبه دلم

دردی مث تنهایی آدم رو نمیشکونه

حال تنها رو تنها میدونه

باز این شب بارونی بوی تو رو رو کرده

بی تو مث حال من این قافیه درده

بعد تو مگه میشه بازم به کسی دل بست

مثل منه دلدادت عاشق مگه هست

تقدیر منه موندن با خاطره ها تنها

دنیامو میسوزونن این خاطره ها

دردی مث تنهایی آدم رو نمیشکونه

حال دل تنهارو تنها میدونه

باز این شب بارونی بوی تو رو رو کرده

بی تو مث حال من این قافیه درده

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی