اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز همینه عشق راغب همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز همینه عشق با صدای راغب برای همراه اول و ایرنسل با پخش انلاین

کد آوای انتظار همینه عشق خوابت نمیبره ازت نمیگذره شکنجه آوره از راغب

کد پیشواز آهنگ همینه عشق با صدای راغب

کد آوای انتظار همراه اول: 42890

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۶۰۱

دانلود

همینه عشق خوابت نمیبره ازت نمیگذره شکنجه آوره

همینه عشق یه حس دلهره که میگی با خودت نباشه بهتره

 

کد پیشواز آهنگ خیال میکردم عاشقت نمیشم با صدای راغب

کد آوای انتظار همراه اول: 42889

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۶۰۰

دانلود

خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم

یه روز تو خوابمم نمی دیدم واسه تو جونمم بدم

دلم یه کاری کرده با غرورم که مثل بچههام تا از تو دورم

که وقتی میری بغضُ از چشام میشورم

دلت یه لحظه واسه من نمیشه میدونم تقصیر تو نیست همیشه

اونی که مال قلبته دیر عاشقت میشه

کد پیشواز همینه عشق با صدای راغب قطعه سوم

کد آوای انتظار همراه اول: 42891

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۶۰۲

دانلود

خیال میکردم این فقط یه لحظه ست تموم میشه اگه برم

دلم یه جوری مونده توی چشمات که برده خوابو از سرم

دلم یه کاری کرده با غرورم که مثل بچه هام تا از تو دورم

که وقتی میری بغضو از چشام میشورم

دلت یه لحظه واسه من نمیشه میدونم تقصیر تو نیست همیشه

اونی که مال قلبته دیر عاشقت میشه

همینه عشق خوابت نمیبره ازت نمیگذره شکنجه آوره

 

متن کامل آهنگ همینه عشق راغب

خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم

یه روز تو خوابمم نمیدیدم واسه تو جونمم بدم

دلم یه کاری کرده با غرورم که مثل بچه هام تا از تو دورم

که وقتی میری بغضو از چشام میشورم

دلت یه لحظه واسه من نمیشه میدونم تقصیر تو نیست همیشه

اونی که مال قلبته دیر عاشقت میشه

همینه عشق خوابت نمیبره ازت نمیگذره شکنجه آوره

همینه عشق یه حس دلهره که میگی با خودت نباشه بهتره

 

خیال میکردم این فقط یه لحظه ست تموم میشه اگه برم

دلم یه جوری مونده توی چشمات که برده خوابو از سرم

دلم یه کاری کرده با غرورم که مثل بچه هام تا از تو دورم

که وقتی میری بغضو از چشام میشورم

دلت یه لحظه واسه من نمیشه میدونم تقصیر تو نیست همیشه

اونی که مال قلبته دیر عاشقت میشه

همینه عشق خوابت نمیبره ازت نمیگذره شکنجه آوره

همینه عشق خوابت نمیبره ازت نمیگذره شکنجه آوره

همینه عشق یه حس دلهره که میگی با خودت نباشه بهتره

همینه عشق خوابت نمیبره ازت نمیگذره شکنجه آوره

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی