اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز بیقرارم نتونستم که آرومت کنم محسن ابراهیم زاده همراه اول و ایرانسل

کد پیشواز آهنگ بیقرارم نتونستم که آرومت کنم با صدای محسن ابراهیم زاده برای همراه اول و ایرانسل با امکان پخش آنلاین و متن پیشواز

کد پیشواز بیقرارم نتونستم که آرومت کنم محسن ابراهیم زاده

کد آوای انتظار همراه اول: 14237

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۱۱۸

دانلود

بیقرارم نتونستم که آرومت کنم

دلشو ندارم نمیتونم فراموشت کنم

بیقرارم منو شهرو قدم بارون و نم بی قرارم

 

کد پیشواز بیقرارم محسن ابراهیم زاده قطعه دوم

کد آوای انتظار همراه اول: 14238

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۱۱۹

دانلود

بیا برگرد از این شبا دلم پره آخه از دلت دل نمیبره

بیا پیشم از حال دل برات بگم به خاطرت با دنیا من بهم زدم

بیا پیشم ببین که بی هوا شدم نفس نبود که داد بی صدا شدم

ببین حال این دل خرابه و نفس نفس نبود تو عذابه و

کد پیشواز بیقرارم محسن ابراهیم زاده قطعه سوم

کد آوای انتظار همراه اول: 14239

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۱۲۰

دانلود

دلی که میبره از آدما پره از هرچی که پیش اومده حسابی دلخوره

عذاب میکشم یه آه میکشم

نمیدونی که این روزا نیستی چه میکشم

بی قرارم نتونستم که آرومت کنم

دلشو ندارم نمیتونم فراموشت کنم

بی قرارم منو شهرو قدم بارون و نم بی قرارم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی